
Αιτήσεις για παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης στο Ψηφιακό Φροντιστήριο – Οι τομείς
Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026
Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026
Υπεγράφη τριετές Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, της Αναπτυξιακής Αθήνας και του ΠΑΔΑ, με στόχο κοινές δράσεις σε τομείς όπως η πράσινη ανάπτυξη, η καινοτομία και η επιμόρφωση του προσωπικού του Δήμου.
Μεγάλη ενίσχυση 328,8 εκατ. ευρώ σε ερευνητικά έργα των Πανεπιστημίων ανακοίνωσε η Σοφία Ζαχαράκη, μέσω ΕΣΠΑ και Ταμείου Ανάκαμψης, δίνοντας έμφαση στην καινοτομία, τη διεθνοποίηση και τη σύνδεση με την αγορά εργασίας.
Εγκρίθηκε η αύξηση του προϋπολογισμού για το «Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας» στα 182,1 εκατ. ευρώ, λόγω της αυξημένης συμμετοχής των αποφοίτων ΕΠΑΛ και της θετικής ανταπόκρισης των ιδιωτικών επιχειρήσεων, σύμφωνα με απόφαση της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη.
Έως και την Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025, στις 23:59 ακριβώς, θα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική υποβολή του Μηχανογραφικού και του Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.).
Ανησυχία για την απουσία του Τομέα Δομικών Έργων από τα ΕΠΑ.Λ του Νομού Πέλλας εκφράζει με κοινοβουλευτική ερώτηση ο βουλευτής Κωνσταντίνος Χήτας, ζητώντας εξηγήσεις από το Υπουργείο Παιδείας για τη σχετική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3363/τ.Β/01.07.2025.
Συγκροτούνται 2.130 νέες οργανικές θέσεις σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Ειδική Αγωγή, σύμφωνα με το άρθρο 77 του ΦΕΚ Α’ 125/2025. Τροποποιήσεις και στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων με δυνατότητα ένταξης μερικών έργων.
Διορισμοί εκπαιδευτικών για το 2025: Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τις νέες οργανικές, την κατανομή, τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.
Σε ανακοίνωσή της ΟΙΕΛΕ κάνει λόγο για «πικρή δικαίωση» των θέσεών της σχετικά με τη σύνδεση της εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης με την κατάργηση των Πανελλαδικών εξετάσεων μέσω του παράλληλου απολυτηρίου (IB).
Επενδύστε στη γνώση που μετασχηματίζει τον σύγχρονο τουρισμό. Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο ανακοινώνει την έναρξη του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΔΠΜΣ) «Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Διοίκηση της Φιλοξενίας και τον Τουρισμό», με...
Μηχανογραφικό 2025: Το επάγγελμα του φιλολόγου, αν και συχνά ταυτίζεται με τη διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην πραγματικότητα εμπεριέχει μια βαθύτερη και πολυδιάστατη επιστημονική ταυτότητα.
Μηχανογραφικό 2025: Βρίσκονται σταθερά ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των υποψηφίων, συγκεντρώνουν αυξημένη ζήτηση κάθε χρόνο και προσφέρουν ισχυρά επαγγελματικά εφόδια
Μηχανογραφικό 2025: Οι υψηλές προοπτικές που μπορούν να προσφέρουν ορισμένα χαμηλόβαθμα τμήματα του 4ου Επιστημονικού Πεδίου
ΝΕΕΣ Πανελλήνιες - Στο τραπέζι το Εθνικό Απολυτήριο, η πλήρης κατάργηση των Πανελλαδικών, αλλά και η επιστροφή στην παλαιά λύση του συνυπολογισμού των τριών τάξεων του Λυκείου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ
Το φοιτητικό επίδομα στέγασης αφορά μόλις το 1/3 των φοιτητών που σπουδάζουν εκτός έδρας, με ποσό που δεν επαρκεί για το αυξημένο κόστος ζωής.
Το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών καταγγέλλει ότι οι διαγραφές φοιτητών πλήττουν ενεργούς σπουδαστές και δεν αντιμετωπίζουν τις πραγματικές αιτίες καθυστέρησης στις σπουδές
Δύο εκπαιδευτικοί ίδρυσαν το 2014 το Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», στο οποίο συμμετέχουν σήμερα πάνω από 1.000 σχολεία, με στόχο την επιμόρφωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.
Έως τις 17 Ιουλίου παραμένει ανοικτή η πλατφόρμα για την υποβολή Μηχανογραφικών Δελτίων και Παράλληλων Μηχανογραφικών για τις ΣΑΕΚ, ενώ οι βάσεις 2025 αναμένεται να ανακοινωθούν στις 25 Ιουλίου.
Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την ίδρυση 13 Κέντρων Καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τα οποία θα λειτουργήσουν από το σχολικό έτος 2025-2026, με στόχο την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της δημιουργικής μάθησης.
Η Υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, άνοιξε τον εθνικό διάλογο για το Εθνικό Απολυτήριο και τις εισαγωγικές εξετάσεις, επισημαίνοντας πως καμία αλλαγή δεν θα αιφνιδιάσει τους μαθητές, ενώ παρουσίασε χρονοδιάγραμμα με ορίζοντα εφαρμογής το 2029-2030.