Αλλαγές σε επίπεδο σχολικής μονάδας ανέφερε η Υπουργός Παιδείας  σε εσπερίδα με θέμα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”

{ad|
Βασικές επιδιώξεις είναι:

Ενίσχυση του Σ.Δ. με νέες αρμοδιότητες και ρόλους
Γραμματειακή Υποστήριξη στις σχολικές μονάδες
Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας
Αποκέντρωση αποφάσεων για
Μικρότερες εκπαιδευτικές περιφέρειες

«Το λιγότερο που απαιτείται είναι γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου ο διευθυντής να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα»
…οφείλουμε να σεβαστούμε και τα στελέχη της εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων, περιφερειακούς διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, τους οποίους πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο ως εκτελεστικά όργανα αποφάσεων και πολιτικών του είχε αναφέρει στην ομιλία της, ως Τομεάρχης Παιδείας, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στην εσπερίδα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”
Με ποιο τρόπο;

Με την αποκέντρωση των αποφάσεων που σχετίζονται με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Με την θεσμοθέτηση του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας.
Με την εφαρμογή σύγχρονου management σχολικών μονάδων. Προς αυτή την κατεύθυνση, το λιγότερο που απαιτείται είναι γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου ο διευθυντής να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα.
Με την ενίσχυση των αρμοδιοτήτων και του ρόλου του Συλλόγου διδασκόντων, ο οποίος πρέπει απαραίτητα να συγκαλείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Με μικρότερες εκπαιδευτικές περιφέρειες για καλύτερη παιδαγωγική και διδακτική υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου.