Επιστολή φοιτητών του τμήματος αισθητικής και κοσμητολογίας του ΤΕΙ Αθήνας στον Υπ.Παιδείας
«ΨΗΦΙΣΜΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ» {ad} Τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι το τμήμα μας πρόκειται να αποκλειστεί από το υπό ίδρυση ΠΔΑ ή άλλως ότι θα κατακερματιστεί, ή άλλως θα υποβαθμιστεί σε πρόγραμμα διετούς φοίτησης. Επιπλέον, φημολογείται ότι εκ των επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, θα συνενωθούν επιλεκτικά σε μία […]