Κορονοϊος – Απαγόρευση κυκλοφορίας: Έπεσαν τα πρώτα πρόστιμα στη Θεσσαλονίκη
«Έπεσαν» τα πρώτα πρόστιμα στη Θεσσαλονίκη για παράβαση του μέτρου απαγόρευσης κυκλοφορίας, την πρώτη κιόλας μέρα εφαρμογής του. {ad} Όπως έγινε γνωστό, ανάμεσα στις πρώτες περιπτώσεις παραβάσεων είναι άτομα που βγήκαν για σωματική άσκηση (τζόγκινγκ) και δεν ήταν εφοδιασμένοι με τις αστυνομικές τους ταυτότητες ή τα διαβατήρια. Αντίθετα, απολύτως κανένα έγγραφο (ή και σχετική έγκριση […]