array(31) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1659957514:8"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "8"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569787"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Εφόσον ξέρουμε πως υπάρχουν αρκετά και συγκεκριμένα , γιατί το υπουργείο δεν μας προσέλαβε σε αυτή την 2η φάση των ; Αναφέρουν οι Άνεργοι Ανακυκλώσιμοι .

Η ανακοίνωση

Οι κάτωθι υπογράφουσες και υπογράφοντες εκπαιδευτικοί των κλάδων ΔΕ01 και ΔΕ02 της προκήρυξης 2ΓΔ/2020 και 5ΕΑ/2022 πινάκων διορισμού χωρίς παιδαγωγική επάρκεια αλλά με τουλάχιστον 3ετή επαγγελματική προϋπηρεσία, όπως ορίζει εξ αρχής η νομοθεσία για ένταξη στους κλάδους μας των εργαστηριακών εκπαιδευτικών κλάδων ΔΕ01 και ΔΕ02, θέτουμε προς το αντίστοιχο τμήμα που ασχολείται με τα θέματα μας στο υπουργείο Παιδείας, τον ΑΣΕΠ και την ΑΣΠΑΙΤΕ, τα παρακάτω ερωτήματα που επιζητούν άμεση απάντηση, αφού και στα δύο κύματα μόνιμων διορισμών είμαστε αδικημένοι βάσει μη αξιοκρατικών κριτηρίων, που είχαν σαν συνέπεια την μη πρόσληψη μας ως μόνιμων εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά της ΔΕ αλλά και συνολικότερα τα κριτήρια ένταξης στους πίνακες διορισμών των κλάδων ΔΕ01 και ΔΕ02 εξαρχής.

Σύμφωνα με το 1ο κύμα μόνιμων διορισμών προς τα τέλη του προηγούμενου έτους (αριθμ.144897/Ε1/11-11-2021 (ΦΕΚ 59/τ. ΑΣΕΠ/17.11.2021, ΑΔΑ: 6ΗΝΖ46ΜΤΛΗ-Η5Θ) αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του Α.Σ.Ε.Π. (Γ΄ 2679/4-11-2021 & Γ΄ 2680/4-11-2021) αλλά και την κατάρτιση των πινάκων διορισμού των ΔΕ01 και ΔΕ02 εξαρχής (σύνδεσμος: https://bit.ly/3zJ4QtB),

και,

σύμφωνα με τις τρέχουσες προσλήψεις μόνιμου διορισμού (Κατόπιν της δημοσίευσης της αριθμ.91715/Ε1/22-7-2022 (ΦΕΚ 50/τ. ΑΣΕΠ/23.7.2022, ΑΔΑ: ΨΟΞΧ46ΜΤΛΗ-ΝΧΘ) υπουργικής απόφασης και έκδοσης της αριθμ. 92086/Ε1/25-7-2022 (ΑΔΑ: 6ΣΒΝ46ΜΤΛΗ-Μ79)),

ρωτάμε:

1) Γιατί βρίσκονται υποψήφιοι μέσα στους πίνακες διορισμών που έχουν μηδενική επαγγελματική προϋπηρεσία στην αντίστοιχη 2η στήλη [2:ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ] όπου αναγράφεται η συνολική προϋπηρεσία των πινάκων διορισμών; Η τριετής υποχρεωτική επαγγελματική προϋπηρεσία για την ένταξη στους κλάδους μας δεν μοριοδοτείται ή έχουν μπει στους πίνακες διορισμών υποψήφιοι χωρίς ούτε καν αυτή την 3ετή επαγγελματική προϋπηρεσία που είναι προαπαιτούμενη για την ένταξη στους κλάδους μας;

2) Πόσοι αποδέχτηκαν των διορισμό τους σε αυτή την 1η φάση των μόνιμων διορισμών;

3) Γιατί υπερτερούν τα άτομα με παιδαγωγική επάρκεια στην μοριοδότηση όταν εμείς δεν έχουμε καμία ευκαιρία αλλά και ευθύνη απόχτησης της, εφόσον η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν μας καλεί τουλάχιστον από το 2010 για 3μηνη παιδαγωγική επιμόρφωση και τέλος αφού εκ της συστάσεως του κλάδου μας αυτό που θα έπρεπε να υπερτερεί πάνω και πέρα από όλα είναι η επαγγελματική προϋπηρεσία στην ειδικότητα χωρίς «πλαφόν» στη συνολική επαγγελματική εμπειρία;

4) Ποια και πόσα είναι τα οργανικά κενά ανά την επικράτεια αναλυτικά ανά ειδικότητα και περιοχή στους κλάδους μας των ΔΕ01 και ΔΕ02;

5) Εφόσον ξέρουμε πως υπάρχουν αρκετά και συγκεκριμένα οργανικά κενά, γιατί το υπουργείο δεν μας προσέλαβε σε αυτή την 2η φάση των μόνιμων διορισμών;

6) Γιατί πολλοί διευθυντές ΣΕΚ αλλά και ΔΔΕ δεν προωθούν τα υπάρχοντα οργανικά-λειτουργικά κενά των κλάδων μας (και αυτοί που τα προωθούν καταλήγουν να «κόβονται» από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις) ξέροντας(;) ότι δεν επηρεάζουν αλλά ούτε και «παίρνουν» οργανικές θέσεις ή λειτουργικά κενά από συνάδελφους εκπαιδευτικούς ΠΕ και ΤΕ;

ΖΗΤΑΜΕ

1) Ζητάμε άμεσα προσλήψεις για μόνιμο διορισμό στα υπάρχοντα οργανικά κενά. Έστω και στο “και πέντε” ευελπιστούμε να υπάρξουν τροποποιητικά ΦΕΚ που θα συμπεριλάβουν τα υπάρχοντα οργανικά κενά σε αυτή την 2η φάση μόνιμων διορισμών των κλάδων μας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

2) Ζητάμε προσλήψεις αναπληρωτών στα υπάρχοντα λειτουργικά κενά των κλάδων μας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

3) Ζητάμε να γνωρίζουμε τα οργανικά κενά ανά την επικράτεια αναλυτικά και ανά ειδικότητα και περιοχή των κλάδων μας ΔΕ01 και ΔΕ02.

4) Ζητάμε να γνωρίζουμε ποιοι και πόσοι αποδέχτηκαν τον διορισμό τους στην 1η φάση των μόνιμων διορισμών των κλάδων μας ΔΕ01 και ΔΕ02.

5) Ζητάμε να βγουν από τους πίνακες διορισμών αν υπάρχουν υποψήφιοι που δεν έχουν την 3ετή επαγγελματική προϋπηρεσία που είναι προαπαιτούμενη για την ένταξη τους σε αυτούς έτσι κι αλλιώς εξαρχής. Καθώς επίσης η επαγγελματική προϋπηρεσία να μην έχει «πλαφόν» αλλά να μοριοδοτείται η συνολική επαγγελματική προϋπηρεσία στους πίνακες διορισμών και όχι μέχρι τα 5 χρόνια στην ειδικότητα.

6) Ζητάμε η ΑΣΠΑΙΤΕ να παίρνει τους κλάδους μας ΔΕ01 και ΔΕ02 για τρίμηνη παιδαγωγική επιμόρφωση. Είναι αναξιοκρατικό και απαράδεκτο να μας περνούν υποψήφιοι στους πίνακες διορισμών που έχουν παιδαγωγικό επειδή είναι ΠΕ (είτε από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ) και που όσοι δεν είχαν η ΑΣΠΑΙΤΕ ήταν “ανοιχτή” γι’ αυτούς όλα αυτά τα χρόνια. Υποψήφιοι στην ουσία όπου δεν έχουν επαγγελματική προϋπηρεσία και πρακτική εμπειρία, αλλά, ούτε και εκπαιδευτική προϋπηρεσία στην ειδικότητα και το μόνο που έχουν είναι ένα παιδαγωγικό και διορίζονται σε μόνιμη θέση στους κλάδους μας (ενώ είναι και σε πίνακες διορισμών και των ΠΕ).

7) Ζητάμε οι υποψήφιοι με παιδαγωγική επάρκεια να μην προηγούνται στους πίνακες διορισμών, απλά να μοριοδοτούνται με 20 μόρια. Η επαγγελματική προϋπηρεσία αφενός και αφετέρου η εκπαιδευτική προϋπηρεσία θα έπρεπε να είναι στους κλάδους μας, λόγω της ειδικής ιδιαιτερότητας και σχέση τους με την εκπαίδευση, η βασική σειρά κατάταξης στους πίνακες διορισμών.

και

8) Ζητάμε από κάθε λογικό άνθρωπο να μπει στη θέση μας και να αναλογιστεί: είναι δυνατόν μία 3μηνη παιδαγωγική επιμόρφωση ή μία ετήσια παιδαγωγική επάρκεια να μπαίνει στο ίδιο ζύγι και να υπερτερεί με υποψήφιους στους κλάδους μας που έχουν πάνω από 10ετή επαγγελματική προϋπηρεσία στην ειδικότητα, όταν πολύ καλά ξέρουμε πως την 3μηνη παιδαγωγική επιμόρφωση ή την ετήσια παιδαγωγική επάρκεια μπορείς να την αποκτήσεις και αφότου διοριστείς, σε αντίθεση με την επαγγελματική προϋπηρεσία και πρακτική εμπειρία (αλλά και την εκπαιδευτική προϋπηρεσία θα μπορούσαμε να πούμε) η οποία είναι αυτή και μόνο αυτή που μας έβαλε στην εκπαίδευση εξαρχής αφού είμαστε απολύτως απαραίτητοι στην τεχνική εργαστηριακή δευτεροβάθμια εκπαίδευση λόγω επαγγελματικής εμπειρίας

Τίθεται θέμα επιβίωσης για εμάς και τις οικογένειες μας.

Καλούμε το υπουργείο Παιδείας σε άμεσες ενέργειες, για να δοθεί λύση. Παρακαλούμε τους υπευθύνους των αντίστοιχων τμημάτων των κλάδου μας στο υπουργείο Παιδείας (και όπου είναι αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ και της ΑΣΠΑΙΤΕ) να μας απαντήσουν άμεσα ώστε να διορθωθούν οι όποιες αδικίες στους πίνακες διορισμού και στα οργανικά κενά που υπάρχουν οπουδήποτε.

Αναμένουμε την πλήρη κατανόηση και την αμέριστη αποδοχή σας έναντι των προβληματισμών και των ερωτημάτων μας.

Παρακαλούμε για τις άμεσες και στον κρίσιμο χρόνο απαντήσεις σας.

Οι υπογράφουσες και υπογράφοντες εκπαιδευτικοί των κλάδων ΔΕ01 και ΔΕ02

της προκήρυξης 2ΓΔ/2020 και 5ΕΑ/2022 πινάκων διορισμών

Αηδόνης Τηλέμαχος ΔΕ02.01 [email protected]

Αλβανός Νικόλαος ΔΕ02.01 [email protected]

Δώνος Νικόλαος ΔΕ02.01 [email protected]

Ζιάμπρα Βασιλική ΔΕ01.17 [email protected]

Κομιχείλης Ιωάννης ΔΕ02.01 [email protected]

Μοσχοβίδης Χρήστος ΔΕ02.01 [email protected]

Παλάσκας Τρύφωνας ΔΕ01.13 [email protected]

Πασαλούκος Κωνσταντίνος ΔΕ02.02 [email protected]

Πέγιου Βασιλική ΔΕ01.17 [email protected]

Σαράφη Δημόκλεια ΔΕ01.14 [email protected]

Σεργάκης Ιωάννης ΔΕ02.01 [email protected]

Σταμούλης Παναγιώτης. ΔΕ02.01 [email protected]