Άνοιγμα σχολείων – Δημόπουλος: Προτεραιότητα τα σχολεία για την ψυχολογία των παιδιών

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔19/02/2021 - 10:25 | Author: Ρούσσου Ασημίνα
Τελευταία τροποποίηση στις 22/02/2021 - 09:48

: Τι είπε για το - Ο πρύτανης του ΕΚΠΑ Θάνος Δημόπουλος, σε συνέντευξη του στον ΑΝΤ1,  κτίμησε αναφερόμενος στην πορεία της πανδημίας  πώς δεν βοήθησε το κρύο. Δείτε στο ipaidia.gr τι είπε για σχολεία και .

Ο καθηγητής και μέλος της Επιτροπής, αναφέρθηκε επίσης στη μεγάλη πίεση που δέχονται οι ΜΕΘ, ενώ είπε ειδικά για το «Αλεξάνδρα» ότι, υπάρχει πλήρης κάλυψη των κλινών.

Ερωτηθείς στον ΑNT1 για το αν θα υπάρξει παράταση στο , είπε πως πρέπει «να περιμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσει η επιτροπή. Σίγουρα έχουμε τρεις εβδομάδες μπροστά μας ώσπου να βελτιωθεί ο καιρός και να πετύχουμε όσο μεγαλύτερο αριθμό μπορούμε σε εμβολιασμό ευάλωτων ομάδων».

Τι είπε για το

Ο καθηγητής, εξέφρασε την άποψη πως «προτεραιότητα στο άνοιγμα είναι τα σχολεία, γιατί δεν φαίνεται να είναι τόσο σημαντικά στη διάδοση κι επίσης η ψυχολογία των παιδιών και των οικογενειών τους».

Ειδικά για τα εμβόλια είπε πως «αναμένουμε την αύξηση του αριθμού των , θα πάρει έγκριση και αυτό της Johnson τις επόμενες μέρες, ενώ θα αυξηθεί και η παραγωγή».

Σχετικά με το αν θα κάνουμε φέτος Πάσχα, απάντησε πως «θα εξαρτηθεί από το ποσοστό του και το πόσο καλύτερος θα είναι ο καιρός».

«Τα μέτρα θα δράσουν ως ‘γέφυρα’, μέχρι να αυξηθεί ο αριθμός των πολιτών που έχουν εμβολιαστεί», συμπλήρωσε.

Για το θέμα της διπλής μάσκας, είπε ότι, «δεν μπορεί να πει κανείς ότι αυτή είναι η λύση, το μέτρο βγήκε λόγω των πολλών μεταλλάξεων. Είναι ημίμετρα μέχρι να εμβολιαστεί περισσότερος κόσμος».

Παναγιωτόπουλος: Τι είπε για άνοιγμα σχολείων και κρούσματα

Κλειστά σχολεία λόγω κορονοϊού: Ποιά είναι κλειστά σήμερα 19/2 - Λίστα

ΟΑΕΔ - Επίδομα ανεργίας: Έρχονται ριζικές αλλαγές



  • Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

    Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

    Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !




    • express

      europalso

    Enter your email address: