Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου παιδείας και ο γραμματέας της ΟΛΜΕ μίλησαν για τον νέο τρόπο αξιολόγησης των μαθητών.

Ο γγ της ΟΛΜΕ, Χρήστος Παπαχρήστος, επικαιροποίησε τις αμφιβολίες για την λεγόμενη και τα διαγωνίσματα αξιολόγησης που πλέον γίνονται από το Γυμνάσιο υπενθυμίζοντας τα θέματα Χημείας που «έπεσαν» πριν από τρία χρόνια στις που όπως είπε «μαζεύτηκαν 3-4 καθηγητές για να τα λύσουν».

Στον αντίποδα, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης μίλησε για στόχο ισοτιμίας μαθητών και αυτονομίας εκπαιδευτικού.

Παπαχρήστος: Η όλη προσπάθεια ακυρώνεται στο τέλος

«Σαφέστα δεχόμαστε την αυτονομία του εκπαιδευτικού αλλά εκτός από αυτήν που ισχύει στα τετράμηνα διαγωνίσματα, ακολουθεί η Τράπεζα θεμάτων με το 50% να ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και Πανεπιστημιακούς που βγάζουν θέματα που νομίζουν ότι απευθύνονται στους φοιτητές τους», είπε από την πλευρά του ο Οργανωτικός Γραμματέας ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος.

«Δεν μπορούμε σε τμήμα ή σχολείο με επιδόσεις προβληματικές να βάλουμε τα ίδια θέματα με μια μεσοαστική περιοχή όπου οι γονείς στηρίζουν ποικιλοτρόπως τα παιδιά τους. Είμαστε εναντίον των ισοπεδωτικών ίδιων κριτηρίων σε παιδιά διαφορετικών ταχυτήτων», συμπλήρωσε.

Κόπτσης: Η λίστα είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας – Το 50% επιλέγει ο καθηγητής

Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας απάντησε ότι η επικεντρώνεται στην πορεία του μαθητή και την εξέλιξή του ανεξάρτητα με το μέσο όρο της τάξης.

Η Τράπεζα θεμάτων, όπως υπενθύμισε ο κ. Κόπτσης εφαρμόζεται για την ‘Α και τη ‘Β Λυκείου φέτος και του χρόνου από την Γ’ και τα θέματα επιλέγονται από τη λίστα όχι μόνο από Πανεπιστημιακούς αλλά και εκπαιδευτικούς. Επιτυγχάνουμε ομοιομορφία και ισοτιμία από μία συγκεκριμένη λίστα με διαβαθμισμένη δυσκολία στα θέματα, τόνισε.

Συνοψίζοντας ο κ. Κόπτσης υπενθύμισε ότι έχει αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών από τρίμηνα σε δύο τετράμηνα.

Τρίμηνα εξακολουθούν να υπάρχουν στο Δημοτικό ενώ η σε κλίμακα αριθμητικής ισχύει για την Πέμπτη και τη Έκτη. «Ο καινούργιος νόμος δίνει ελευθερία στους εκπαιδευτικούς να διαχειριστούν την αξιολόγηση των μαθητών. Είναι διαδικασία παρακολούθησης, άρα βελτιώνεται ο τρόπος διδασκαλίας. ‘Εχουμε σε όλο το τετράμηνο ολιγόλεπτα τεστ κι ένα ωριαίο με τον εκπαιδευτικό να έχει την ελευθερία αξιολόγησης με όποιον τρόπο κρίνει», ανέφερε ο κ. Κόπτσης.