array(32) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1664181061:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569798"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_metadesc"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(206) "Σχολεία: Η υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών βρίσκεται στο τελικό στάδιο νομικής επεξεργασίας"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "2"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

: Η υπουργική απόφαση για την εκπαιδευτικών βρίσκεται στο τελικό στάδιο νομικής επεξεργασίας

Η εφαρμοστική εγκύκλιος θα εκδοθεί προς τα . Πληροφορίες της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» αναφέρουν ότι υπήρξαν εισηγήσεις η αξιολόγηση να είναι επιεικής καθώς έγινε για πρώτη φορά και την πρώτη χρονιά διά ζώσης λειτουργίας των σχολείων μετά το σοκ της πανδημίας. Η πρόταση να ληφθούν υπόψη οι ειδικές συνθήκες έγινε δεκτή. Ωστόσο δεν επιδιώκεται να σταλεί το μήνυμα ότι το μεταρρυθμιστικό έργο δεν θα προχωρήσει.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η εισαγωγή των νέων θεσμών του μέντορα και του ενδοσχολικού συντονιστή καθώς και η απόφαση του υπουργείου να καταθέσει αγωγή ζητώντας να κηρυχθεί παράνομη η απόφαση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) για απεργία – αποχή από την εφαρμογή των διατάξεων για τον μέντορα και τον συντονιστή.

Παράλληλα, προς μελέτη από την ΑΔΙΠΠΔΕ είναι οι εκθέσεις εξωτερικής του έργου κάθε σχολικής μονάδας, όπως ονομάζονται, που συνέταξε ο αρμόδιος σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, καθώς και οι εκθέσεις των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού για τα σχολεία κάθε Περιφέρειας. Σκοπός είναι τα μέλη της ΑΔΙΠΠΔΕ να εκδώσουν μία γενική αποτίμηση της αξιολόγησης την πρώτη χρονιά.

Επίσης, το ΙΕΠ αξιολογώντας τα αποτελέσματα του εθνικού διαγωνισμού PISA, θα καταθέτει προτάσεις για τα αρνητικά σημεία που προέκυψαν από την ποιοτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ