array(31) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1664185625:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569801"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "2"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

: Στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδάκη στον Ellada fm 94.3 μίλησς ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ κος Αλέξανδρος Κόπτσης. Τι είπε για την

Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο, για αναφορές φιλολόγων εκπαιδευτικών περί παροχής Παράλληλης Στήριξης σε 5 ή 7 μαθητές από έναν εκπαιδευτικό κάτι που ακυρώνει στην ουσία τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ.

Η απάντηση του κου Κόπτση ήταν πως πρόκειται περί ενός φανταστικού σεναρίου, καθώς είναι φυσικό στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση να υπάρχουν και 2 και 3 και πιθανόν σε κάποιες περιπτώσεις και 4 παιδιά για κάλυψη στο ίδιο σχολείο.

Αναλυτικά η ερώτηση του δημοσιογράφου και η απάντηση του Γενικού Γραμματέα κ. Παπαδάκης:

Τι απαντάτε στις μαρτυρίες φιλολόγων που έχουν 5 ή 7 μαθητές για ακυρώνοντας στην ουσία τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ. Εκπαιδευτικός φιλόλογος καταγγέλλει ότι αδυνατεί να αντεπεξέλθει παρέχοντας παράλληλη στήριξη σε 7 παιδιά στην περιφέρεια της Α’ Πειραιά. Αναγκάζεται να παρέχει 3 ώρες στήριξη σε κάθε παιδί αντί για 11 που έχουν οριστεί από τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ. Πώς σκοπεύετε να επανορθώσετε κ. Κόπτση;

κ. Κόπτσης: Επιτρέψτε μου κ. Παπαδάκη να είμαι απόλυτα αρνητικός σε αυτό που ακούω. Θεωρώ ότι είναι ένα φανταστικό σενάριο και ξέρετε το εξηγώ. Μιλήσαμε για την παράλληλη στήριξη πριν. Να σας πω εδώ ότι έχουμε παράλληλες στηρίξεις και στο δημοτικό όπου μέσα σε μια τάξη έχουμε δει 2 και 3 άτομα, δεν έχουμε πει ότι αυτό δεν είναι ούτε αντιπαιδαγωγικά ούτε διδακτικά ούτε κοινωνικά σωστό. Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Όταν, λοιπόν, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουμε 1 προς 1 στην δευτεροβάθμια επειδή έχουμε τις ειδικότητες, ένας φυσικός για παράδειγμα κάνει παράλληλη στήριξη την ώρα της φυσικής ή στις β’ αναθέσεις στα παιδιά αυτά, είναι επόμενο ότι δεν μπορεί και δεν πρέπει να καλύψει άλλες διδακτικές ανάγκες των μαθητών, κάποιος φιλόλογος ή κάποιος άλλος. Αυτός πηγαίνει σε 2 σε 3 παιδιά για να καλύψει και το ωράριό του και να μπορεί να ανταποκριθεί και στις ανάγκες των μαθητών του. Άρα είναι φυσικό, στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση να έχουμε και 2 και 3 και πιθανόν σε κάποιες περιπτώσεις και 4 παιδιά για να καλύψει στο ίδιο σχολείο τις περισσότερες φορές τις ανάγκες των μαθητών αυτών. Δηλαδή οι ώρες αυτές προβλέπονται, ο φιλόλογος φυσικά, επειδή έχει πολλά αντικείμενα και αναθέσεις θα έχει πολύ λιγότερους μαθητές. Αυτός είναι ο λόγος.