array(33) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1645689524:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569788"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Χωρίς δάσκαλο παραμένουν οι μικροί μαθητές του Σχολείου Ανθηρού στην ορεινή Αργιθέα Καρδίτσας  εδώ και δύο μήνες σύμφωνα με την καταγγελία γονέων.

Την επιστολή δημοσιεύει το vimapoliti

Χωρίς δάσκαλο παραμένουν οι μικροί μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ανθηρού στην ορεινή Αργιθέα Καρδίτσας  εδώ και δύο μήνες όπως καταγγέλλουν οι γονείς.

Σε μια οργισμένη επιστολή προς την πολιτεία  δηλώνουν αναστατωμένοι και αγανακτισμένοι και ζητούν παρεμβάσεις ώστε να δοθεί άμεσα λύση.

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή του Κων/νου Καρακώστα, μέλος της Σχολικής Επιτροπής Γονέων και Κηδεμόνων,προς τους αρμόδιους φορείς:

Απευθυνόμαστε σε εσάς από την Ορεινή και απόμακρη Αργιθέα Καρδίτσας εμείς οι γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Ανθηρού Αργιθέας για ένα πρόβλημα που προέκυψε. Είμαστε αναστατωμένοι και θυμωμένοι με το θέμα της απουσίας δασκάλου για τα παιδιά μας εδώ και δύο μήνες..

Τον Σεπτέμβριο του 2021 τοποθετήθηκε δασκάλα στο δημοτικό μας όπου δίδαξε μέχρι τις διακοπές

Χριστουγέννων 23 Δεκεμβρίου 2021 Από τότε η εκπαιδευτικός αυτή επικαλούμενη ή έχοντας προβλήματα υγείας -δεν το γνωρίζουμε-, είναι με συνεχόμενες άδειες με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να μείνουν χωρίς δάσκαλο και εκπαίδευση.

Με ενέργειες του Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Γονέων του κ. Γραμμένο Κων/νο που είναι και Αντιδήμαρχος του δήμου Αργιθέας τέθηκε το θέμα στους αρμοδίους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Καρδίτσα για να λυθεί. Απευθυνθήκαμε με συνεχείς παραστάσεις μας δικές μας και του δήμου Αργιθέας κατ επανάληψη και προσωπικά στον Προϊστάμενο της κ. Μπούτα, προκειμένου τοποθετηθεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός στη θέση της. Ήρθε προ 15νθημέρου ένας δάσκαλος και σε μια βδομάδα μας εγκατέλειψε.

Πλην όμως με ευθύνη του ιδίου του Προϊσταμένου μέχρι σήμερα αυτό το πρόβλημα δεν έχει λυθεί με αποτέλεσμα δύο μήνες τώρα τα παιδιά μας να είναι χωρίς δάσκαλο. Μετά από πιέσεις μας ήρθε προ 15νθημέρου ένας δάσκαλος και σε μια βδομάδα μας εγκατέλειψε.

Και Ρωτάμε. Σε ολόκληρο το νομό Καρδίτσας δεν υπάρχει ούτε ένας δάσκαλος τακτικός ή αναπληρωματικός για το δημοτικό Σχολείο Ανθηρού; Τι πρέπει να γίνει να παραμείνει κλειστό το σχολείο και εμείς να πάρουμε τις οικογένειάς μας και να φύγουμε για την Καρδίτσα ή όπου αλλού, επειδή ο Προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας δεν μπορεί να στείλει έναν δάσκαλο στο Ανθηρό Καρδίτσας. Γιατί δεν αντικαθιστά την δασκάλα αυτή αφού δεν γνωρίζουμε αν μπορεί ή αν θέλει να ξαναγυρίσει στο χωριό μας; Δηλ δύο μήνες τώρα ψάχνει η Πρωτοβάθμια δάσκαλο και δεν τον βρίσκει? Και αν δεν τον βρει μέχρι τέλους της εκπαιδευτικής περιόδου τι θα γίνει θα συνεχιστεί η ίδια κατάσταση;

Δηλαδή φτάσαμε να παρακαλάμε για ένα αυτονόητο δικαίωμα, για την εκπαίδευση των παιδιών μας και συζητάμε για της επιβαλλόμενη υποχρέωση της Πολιτείας να μεριμνά για την μόρφωση των μαθητών. Τι είναι τα παιδιά του Ανθηρού; Παιδιά άλλης πολιτείας ή κατώτερα παιδιά που υπολείπονται σε δικαιώματα από τα παιδιά των πόλεων. Πως θα μπορεί με τα κενά της μάθησης τους να τα συναγωνιστούν. παράδειγμα, η τηλεκπαίδευση, η εξ αποστάσεως, στα μέρη μας είναι όνειρο άπιαστο χωρίς τις υποδομές ψηφιακής υποστήριξης,WIFI Ιντερνετ κ.λ.π. Ακούμε ψηφιακές υποδομές σε πολλά μέρη και τους ζηλεύουμε. Άγραφα ήμασταν (γεωγραφικά) πάντοτε, Άγραφα είμαστε και ψηφιακά σήμερα. Αν αυτό γινόταν κάπου σε μια πόλη θα είχε μείνει έτσι; Εμείς είμαστε οι Εσωτερικού Ακρίτες της Πατρίδας μα. Πως περιμένουμε να γυρίσει κόσμος στα χωριά μας; Μην μας αγνοείτε…….. Θέλουμε να κρατήσουμε τους κατοίκους των ορεινών και δυσπρόσιτων περιοχών στον τόπο τους αλλά τους λέμε ότι τα παιδιά τους δεν μπορούν να μορφωθούν. Με χίλιες δυο στερήσεις παραμένουμε εδώ για να σταματήσει η ερήμωση.. Υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε στην ψηφιακή διακυβέρνηση ότι αυτή θα είναι η λύση όλων των προβλημάτων της Δημόσιας διοίκησης και δεν μπορούμε να έχουμε δάσκαλο για τα παιδιά μας. Ας δοθούν κίνητρα επιτέλους για τις θέσεις αυτές Αυτό αποτελεί ντροπή για την ίδια την Πολιτεία.

Για το λόγο αυτό απευθυνόμαστε σε εσάς προκειμένου άμεσα βρεθεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός για το Δημοτικό Σχολείο Ανθηρού του Δήμου Αργιθέας διότι η αναστάτωση και η αγανάκτηση όλων μας είναι μεγάλη. Σκύψτε με ενδιαφέρον και στοργή ως Πολιτεία και σε εμάς. Ελπίζουμε με τις παρεμβάσεις σας να δοθεί άμεσα λύση.