: Επιστολή έλαβε το από υποψήφια με το παλιό σύστημα του 3ου επιστημονικού πεδίου απευθυνόμενη στην Υπουργο Παιδείας εκθέτοντας τα επιχειρήματά της σχετικά με το που ίσχυσε φέτος. Διαβάστε αναλυτικά την επιστολή.

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Αναρωτιέμαι, πριν από ένα χρόνο που αναλάβατε το θέση του Υπουργού Παιδείας εάν γνωρίζατε την ευθύνη που θα έχετε… Διερωτηθήκατε ότι πέρα από το αξίωμα αυτό, θα πρέπει η ευαισθησία, η αξιοκρατία, μα πάνω απ΄όλα η δικαιοσύνη να διέπουν τις αποφάσεις σας; Η ευθύνη της απόφασης για την πανεπιστημιακή τύχη μας πέρασε καθόλου σαν ανησυχία από τις σκέψεις σας;


Σε συνέχεια όλων αυτών των επιστολών διαμαρτυρίας… ή μάλλον στην προσπάθεια συνυποψήφιων μου, γονιών και καθηγητών να διεκδικήσουμε θέσεις εισαγωγής στις σχολές της επιθυμίας μας, που ΔΙΚΑΙΑ μας αναλογούν, θα ήθελα να προσθέσω και τις δικές μου σκέψεις και ‘’απορίες’’ για το ποσοστό των απόφοιτων ως υποψήφια του παλαιού συστήματος του 3ου επιστημονικού πεδίου.

Θεωρείτε ορθή την απάντηση σας; Υποστηρίζετε ότι είχαμε την επιλογή για το σύστημα εξέτασης, αλλά όπως φαίνεται απέχετε από την πραγματικότητα, καθώς δεν συνυπολογίσατε ότι η ΝΕΑ ΥΛΗ που περιλαμβάνεται στο νέο σύστημα διδάσκεται στα ΣΧΟΛΕΙΑ και εμείς έχουμε αποφοιτήσει.

Με άλλα λόγια, η κατεύθυνση προς τα ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, που θα αναλάβουν να μας διδάξουν τα νέα κεφάλαια στη θέση του σχολείου είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ! Όμως, αναρωτηθήκατε αν οι οικογένειές μας είχαν την οικονομική άνεση για τα δίδακτρα αυτά; Γνωρίζετε τι σημαίνει για μια πολύτεκνη οικογένεια η μηνιαία καταβολή αυτών των διδάκτρων;


Ας αναφερθώ όμως στο σημαντικότερο θέμα όλων, δηλαδή αυτό του ποσοστού, που δεν θα το αναλύσω για μία ακόμη φορά με μαθηματικές πράξεις, αλλά θα πω ότι με βάζει σε σκέψεις η ξύλινη και τεχνοκρατική απάντηση του υπουργείου σας. Αναρωτηθήκατε για την εντύπωση που θα αποκτήσουμε εμείς οι νέοι πολίτες;

Το μοίρασμα των ίσων ευκαιριών, εσείς το διακρίνετε κάπου στην απάντηση σας; Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ… αυτό άκουγα πάντα και τώρα το ένιωσα. Αν έχετε το θάρρος, ρωτήστε μας αν αναγνωρίζουμε στην απάντησή σας το δίκαιο, την ισοτιμία, την ευαισθησία που θα έπρεπε να έχει ένας Υπουργός Παιδείας. Μάλλον καλά κάνετε που το αποφεύγετε.

Ως αυριανοί πολίτες, θα θέλατε να ξεκινήσουμε την πορεία μας με εμπιστοσύνη απέναντι στο κράτος και τους λειτουργούς του ή αδιαφορείτε γιατί η έννοια του ποσοστού σας ενδιαφέρει μόνο όταν πρόκειται για εκλογική αναμέτρηση… αντιθέτως αυτό το ποσοστό για εμάς, σημαίνει το πρώτο βήμα μιας διαδρομής που θα μας φέρει πιο κοντά στα όνειρά μας…
Με εκτίμηση,
Υποψήφια παλαιού συστήματος του 3ου επιστημονικού πεδίου