Υπάλληλοι υπουργείου Παιδείας: Πώς μπορούν να απλοποιηθούν οι διοικητικές υπηρεσίες

Υπάλληλοι υπουργείου Παιδείας: Πώς μπορούν να απλοποιηθούν οι διοικητικές υπηρεσίες

Ο Σύλλογος Διοικητικών Υπαλλήλων ζητά ν απλοποιηθεί η διαδικασία ελέγχου και αποζημίωσης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών.
Η ανακοίνωση:

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 1-4-2021 συναντηθήκαμε εκ νέου, μετά από αίτημά μας, με τη Γενική Γραμματέα Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Γκίκα, προκειμένου να συζητήσουμε θέματα που συνεχίζουν να μας προβληματίζουν και αφορούν την πανδημία του κορωνοϊού, τη λειτουργία της ΚΥ του ΥΠΑΙΘ, τη συντήρηση του κτιρίου και άλλα, όπως τα αναφέρουμε στη με αρ. πρωτ. 16/30-3-2021 ανακοίνωσή μας.

Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε καλό κλίμα, εκτός από την κα Γκίκα συμμετείχαν και Συνεργάτες της ενώ το ΔΣ του Συλλόγου το εκπροσώπησαν η Πρόεδρος κα Μητσοτάκη, ο Αντιπρόεδρος κ. Ρούσκας, ο Ταμίας κ. Φούγιας και το Μέλος κ. Φιλιππόπουλος.

Η Γενική Γραμματέας μας ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τη θέση της και την αντικατάστασή της από τον κ. Κόπτση. Παρ’ όλα αυτά τόνισε ότι θα παραμείνει για δυο μήνες μέχρι να ενημερώσει τον νέο Γενικό Γραμματέα. Ως προς τα θέματά, μας πληροφόρησε ότι το σημείο αναφοράς για τον κορωνοϊό είναι στην αίθουσα του ισογείου «Έλλη Παππά».

Στην εν λόγω ομάδα βρίσκεται και γιατρός που εκπροσωπεί το Υπ. Υγείας, η οποία είναι αρμόδια για τις σχολικές μονάδες και σε έκτακτες περιπτώσεις ενημερώνεται και για τα κρούσματα στην ΚΥ του Υπουργείου. Η οδηγία που υπάρχει είναι για περιπτώσεις κρουσμάτων με σκοπό να ενημερώνεται ο Γενικός Δ/ντης Στρατηγ. Σχεδ. Προγραμ. και Ηλεκ. Διακυβέρνησης και να γίνεται ο καθαρισμός που προβλέπει το πρωτόκολλο από το συνεργείο καθαρισμού. Δεν προβλέπεται απολύμανση.

Για τα προβλήματα και τις ελλείψεις του Υπουργείου όπως καθαριότητα, μη λειτουργία φωτοτυπικών, ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά, υπολογιστές, συντήρηση δικτύων και κτιρίου, κάλυψη των θέσεων συντηρητή, υπεύθυνου ασφαλείας κλπ., η Γενική Γραμματέας μας παρέπεμψε να τα συζητήσουμε με τους αρμόδιους Διοικητικούς Υπεύθυνους.

Από την πλευρά μας τονίσαμε, για πολλοστή φορά, την αναγκαιότητα διενέργειας τεστ κορωνοϊού σε όλους και επιμείναμε στην αποστολή οδηγιών και στην ενημέρωση όλων των συναδέλφων σχετικά με τα μέτρα που πρέπει να τηρούνται και ποιος είναι υπεύθυνος ενημέρωσης στο ΥΠΑΙΘ καθώς και τακτική απολύμανση όλου του κτιρίου, όπως γινόταν αρχικά. Σχετική είναι και η με αρ. πρωτ. 7/11-2-2021 επιστολή μας (επισυνάπτεται).

Επισημάναμε, επίσης, ότι στον προγραμματισμό και στην κατάρτιση των καταλόγων του εμβολιασμού από τις αδιάθετες δόσεις εμβολίων δεν συμπεριλαμβάνονται οι διοικητικοί υπάλληλοι του Υπουργείου μας, ενώ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για το σχεδιασμό και υλοποίηση των έκτακτων μέτρων που αναλαμβάνει το Υπουργείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και γενικά για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Οι συνάδελφοί μας, εκ φύσεως της εργασίας τους, έρχονται σε επαφή με τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές των σχολείων και τους γονείς τους, τους διοικητικούς υπαλλήλους των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και πολιτών. Ζητήσαμε να γίνει άμεση αποκατάσταση αυτής της άνισης μεταχείρισης.

Τέλος, αναφερθήκαμε: α) στις ελλείψεις που ταλανίζουν για μεγάλο χρονικό διάστημα το Υπουργείο όπως υπολογιστές, εκτυπωτές, φωτοτυπικά, β) στη λειτουργία της ΚΥ του ΥΠΑΙΘ, γ) στη συντήρηση του κτιρίου και άλλα.

Τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα του χαοτικού και δυσλειτουργικού ενιαίου Οργανισμού του Υπουργείου μας, για τα οποία είχαμε εγκαίρως ενημερώσει την προηγούμενη καθώς και τη νέα Πολιτική Ηγεσία.

Σε δεύτερο χρόνο, πραγματοποιήσαμε συναντήσεις με τους: Γενικό Δ/ντη Στρατηγ. Σχεδ. Προγραμ. και Ηλεκ. Διακυβέρνησης κ. Δασκαλογιάννη και Αν. Προϊστάμενο της Δ/σης Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού κ. Κωνσταντάρα, οι οποίοι μας ενημέρωσαν για τα θέματα αρμοδιότητάς τους.

Ο κ. Δασκαλογιάννης μας ανέφερε ότι η τελευταία ενημέρωση σχετικά με κρούσματα κορωνοϊού ήταν τον Οκτώβριο και Νοέμβριο 2020. Ακόμη, μας ενημέρωσε και για τα ακόλουθα θέματα, πως δεν είναι στην αρμοδιότητά του η πρόσληψη και οι συμβάσεις για φύλακες και καθαρίστριες. Επίσης, έχουν υποβληθεί αιτήματα στη Δ/νση Προμηθειών για την επισκευή των τουαλετών και έγινε έλεγχος λειτουργικότητας των πριν λίγες ημέρες. Ο ορισμός υπεύθυνου ασφαλείας γίνεται από την Υπουργό, βάσει Νόμου. Έχει παραταθεί η σύμβασή του συντηρητή μέχρι τον Μάιο ή μέχρι τη διευθέτηση των δικαστικών εκκρεμοτήτων του διαγωνισμού που έληξε. Έγινε αντικατάσταση των λεβήτων και αποκατάσταση των συρματόσχοινων των ασανσέρ. Τέλος τόνισε τη σημαντική δουλειά που κάνουν όλα τα στελέχη της Γενικής Δ/νσής του και ζήτησε άμεση στελέχωσή της.

Ο κ. Κωνσταντάρας από την πλευρά του μας ενημέρωσε ότι υλικά για τις ανάγκες τήρησης του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ σε περιπτώσεις κρουσμάτων κορωνοϊού υπάρχουν ή προμηθεύονται με άμεσες διαδικασίες. Μέχρι τις αρχές Μαΐου θα παραδοθούν οι 470 περίπου υπολογιστές από τον διαγωνισμό που έχει λήξει εδώ και 2 χρόνια και με ενέργειες της Δ/νσης του καταφέρανε να μην ακυρωθεί και να είναι τελευταίας τεχνολογίας. Προτάθηκε να επισκευαστεί το ένα φωτοτυπικό μέχρι τέλος Απριλίου και για νέο διαγωνισμό εντός του 2021. Μέχρι το Πάσχα θα γίνει προμήθεια ικανών ποσοτήτων από μελάνια εκτυπωτών, χαρτικά και άλλη γραφική ύλη, μέχρι τη διεξαγωγή διαγωνισμού για ολοκληρωμένη προμήθεια. Μας επισήμανε ότι η προμήθεια υπολογιστών, εκτυπωτών, λαμπτήρων, scannerκλπ. είναι «πλαισιακή» προμήθεια και υπάγονται στη Γραμματεία Εμπορίου. Υπάρχει πιθανότητα να προμηθευτούμε μια ποσότητα εκτυπωτών και scanner μέχρι το καλοκαίρι. Ως προς τα αιτήματα συντήρησης που έχει από το 2018 έχει ζητήσει να επικαιροποιηθούν. Η συντήρηση και υποδομή των δικτύων είναι αρμοδιότητα του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Πιερρακάκη. Δεν είναι υπεύθυνος για τα κυλικεία και τους ψύκτες. Τέλος τόνισε τη σημαντική δουλειά που γίνεται στη Δ/νση και ζήτησε άμεση στελέχωσή της.

Συνάδελφοι,

Μέχρι σήμερα παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας δεν υπήρξε από μέρους της πολιτικής ηγεσίας ουδεμία ανταπόκριση στο αίτημά μας για μαζικά τεστ και απολύμανση. Ζητάμε να εξασφαλίσουν επειγόντως την απολύμανση των χώρων, τη συστηματική καθαριότητά τους και την προμήθεια όλων των προβλεπόμενων μέσων ατομικής υγιεινής. Δεν μπορεί οι συνάδελφοι να αναγκάζονται να αγοράζουν υλικά για καθαριότητα του γραφείου τους καθώς και μελάνια και άλλη γραφική ύλη.

Επειδή, ωστόσο, αρκετές φορές στο παρελθόν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία περιορίστηκε να αντιμετωπίσει τα αιτήματά μας με ανέξοδες υποσχέσεις και αόριστες δικαιολογίες, αναμένουμε τις επόμενες ημέρες συνάντηση με την Υπουργό και την ανάληψη συγκεκριμένων δεσμεύσεων για την επίλυση ή τη δρομολόγηση της επίλυσης ορισμένων από τα επείγοντα ζητήματα που αναφέραμε.

Ευελπιστούμε σε έμπρακτη θετική ανταπόκριση, στη συνέχιση του θεσμικού διαλόγου αλλά και στην ενδυνάμωσή του με συγκεκριμένα βήματα και πρωτοβουλίες.

Συνεχίζουμε με αίσθημα ευθύνης απέναντι σας, με έργα και όχι λόγια.

googlenewsΑκολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !