Οι , που έρχονται με το σταγονόμετρο, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις χαμένες διδακτικές ώρες, αναφέρει η ΕΛΜΕ Πειραιά.

Η ανακοίνωση

Είμαστε στα μέσα Νοέμβρη και χιλιάδες διδακτικές ώρες συνεχίζουν να χάνονται εξαιτίας των ελλείψεων σε . Παρά τη συστηματική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να συγχωνεύσει τμήματα πανελλαδικά και στον Πειραιά, τις πιέσεις να αναπροσαρμοστούν ωρολόγια προγράμματα για να φαίνεται πως διδάσκονται τάχα όλα τα μαθήματα, η αλήθεια δεν κρύβεται.

Οι προσλήψεις αναπληρωτών, που έρχονται με το σταγονόμετρο, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις χαμένες διδακτικές ώρες.

Συγκεκριμένα στον Πειραιά, ακόμα και μετά τη Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών συναδέλφων, συνεχίζουν να χάνονται περίπου 2.500 διδακτικές ώρες (μόνο στη Γενική Εκπαίδευση-στοιχεία ΔΙΔΕ Πειραιά). Ακόμα και η Δ’ φάση προσλήψεων, μέσα Νοέμβρη (72 Γενικής Εκπαίδευσης-2 ΜΝΑΕ Μειωμένου Ωραρίου-9 για τα Τμήματα Υποδοχής Μειωμένου Ωραρίου-23 στην Ειδική Αγωγή) σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί για να καλύψει τις παραπάνω ώρες.

Κοντεύουν Χριστούγεννα και υπάρχουν τμήματα που δεν έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα σε συγκεκριμένα μαθήματα (ενδεικτικά αναφέρουμε Βιολογία, Φυσική Αγωγή). Δύο σχολεία Ειδικής Αγωγής στον Πειραιά λειτουργούν ακόμα με πεντάωρα, ενώ εκπαιδευτικοί για τα Τμήματα Υποδοχής προσλήφθηκαν τώρα (Δ’ Φάση), παρότι τα προσφυγόπουλα έρχονται σχολείο από την αρχή της χρονιάς.

Στην Ειδική Αγωγή και ιδιαίτερα στην Παράλληλη Στήριξη, οι προσλήψεις μέχρι τώρα (στη Β’ και Γ’ φάση) ήταν κυριολεκτικά με το “σταγονόμετρο”. Απόδειξη των μεγάλων κενών μέχρι σήμερα (δηλαδή των μαθητών που παρέμεναν μέσα στο Νοέμβρη χωρίς εξειδικευμένη βοήθεια και στήριξη) είναι ότι στη Δ’ φάση-μέσα Νοέμβρη- προσλήφθηκαν 17 συνάδελφοι στην Παράλληλη, διπλάσιοι από όσους προσλήφθηκαν στη Β’ και Γ’ φάση μαζί!

Επιπλέον των μαθητών που παρέμεναν χωρίς ειδική στήριξη σε μια σειρά μαθήματα, οι ελάχιστες προσλήψεις είχαν σαν αποτέλεσμα να μην ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης πολλών συναδέλφων που προσλήφθηκαν με την Α’ φάση στην Παράλληλη Στήριξη (ζητούν το αυτονόητο, να συγκεντρώσουν το ωράριο διδασκαλίας τους σε ένα σχολείο και σε συγκεκριμένους μαθητές). Δηλαδή, περιφέρονται μέχρι σήμερα από σχολείο σε και από μαθητή σε μαθητή, κάνοντας από λίγο μάθημα σε πολλούς, στη λογική λίγο από όλα.

Αυτό είναι το ενδιαφέρον του ΥΠΑΙΘ για τα σχολεία και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών τριών, που κατά τα άλλα κόπτεται να βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της… αξιολόγησης.
Φτάνει πια! Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά. Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισες να έρθουν σε επαφή με το σωματείο και να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ για τις ελλείψεις.