:  Μαζικούς μόνιμους διορισμούς και Μονιμοποίηση όλων των για την κάλυψη όλων των αναγκών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, ζητάει το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών σε ανακοίνωση του.

Η κυβέρνηση ΝΔ και η κάθε κυβέρνηση που υπηρετεί την αντιδραστική ατζέντα ΕΕ-ΟΟΣΑ, θα βρίσκει άλλοθι να προχωρά σε αντιδραστικές τομές όσο αποδεχόμαστε την κατάσταση της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης αλλά και την λογιστικού τύπου κάλυψη ωρών και την ποσοτικοποίηση του ωρολογίου προγράμματος ενάντια στις ποιοτικές και αναβαθμισμένες ανάγκες των μαθητών μας.

Θα το κάνει είτε πετώντας στην ανεργία εκπαιδευτικούς ολόκληρων εκπαιδευτικών κλάδων όπως πρόσφατα των κοινωνικών επιστημών και των καλλιτεχνικών μαθημάτων, είτε προσλαμβάνοντας ωρομίσθιους ακόμα και με ευθύνη των Διευθυντών Σχολείων και των Δήμων ως εργοδοτών, είτε ακόμα να καλύπτει διδακτικές ώρες μέσω τηλεκπαίδευσης.

Ο δρόμος της Μόνιμης και Σταθερής Δουλειάς ΟΛΩΝ και της Δωρεάν Δημόσιας Μόρφωσης των μαθητών μας, χωρίς αποκλεισμούς και ανισότητες, περνά μέσα από τη συλλογική απάντηση και απαίτηση για το σχολείο και την κοινωνία που ονειρευόμαστε, με βάση τις δυνατότητες και τις ανάγκες της εποχής.

Απαιτούμε εδώ και τώρα

Απόσυρση ολόκληρου του αντιεκπαιδευτικού νομοσχέδιου για την , μαζί και της εν λόγω τροπολογίας για προσλήψεις ωρομίσθιων σε τοπικό επίπεδο.

Κατάργηση του ν. 4589/19 του Γαβρόγλου (προσοντολόγιο) και του 4692/20 της Κεραμέως και του θεσμού των 3μηνων συμβάσεων αναπληρωτών.

Μαζικούς μόνιμους διορισμούς/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών για την κάλυψη όλων των αναγκών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία.

Αύξηση χρηματοδότησης για ΥΓΕΙΑ και ΠΑΙΔΕΙΑ και όχι για εξοπλισμούς και μέσα καταστολής. Μέτρα τώρα για Ανοιχτά και Ασφαλή σχολεία με Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών και του προσωπικού καθαριότητας εδώ και τώρα.

Όχι στα νέα αναλυτικά προγράμματα που πέταξαν στην ανεργία χιλιάδες ειδικότητες.

Καμία-κανένας αποκλεισμένος λόγω παραβόλου, μη εξομοίωσης ή τυχαίων διαδικαστικών, γραφειοκρατικών λαθών.

Όχι στην Τράπεζα θεμάτων και τους εξεταστικούς φραγμούς. Μείωση της ύλης.