array(34) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1663227175:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "590064"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["response_body"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(113) "{"id":"171bc924-7784-42e6-bb8c-2f11bdbe4c6b","recipients":0,"external_id":"33975c08-0a88-f10a-f57e-558658006bfa"}"
  }
  ["status"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "200"
  }
  ["recipients"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_metadesc"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(285) "Ακρίβεια: Για έμμεσες ανατιμήσεις και τεχνάσματα στα ράφια, όπου πωλούν τα προϊόντα στην ίδια τιμή αλλά με μειωμένη ποιότητα κάνει λόγο ο κόσμος της αγοράς."
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "2"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } }

: Για έμμεσες ανατιμήσεις και τεχνάσματα στα ράφια, όπου πωλούν τα προϊόντα στην ίδια αλλά με μειωμένη ποιότητα κάνει λόγο ο κόσμος της αγοράς.

Διαβάστε όσα αναφέρει στο Newsbomb ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης.

 

Πέρα από τις στις πρώτες ύλες που συμπαρασύρουν ανοδικά και τις τιμές των προϊόντων, πολλές επιχειρήσεις προχωρούν και σε μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες για να αποφύγουν νέες ή μεγαλύτερες αναπροσαρμογές τιμών που θα έστρεφαν τους καταναλωτές σε ανταγωνιστές τους.

Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης μίλησε στο Newsbomb και τόνισε ότι έχουν παρατηρηθεί αυξήσεις σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης άνω του 50%. Μάλιστα, έκανε λόγο για «στημένο παιχνίδι» ώστε να κρατιέται ίδια η τιμή των προϊόντων, αλλά σε μικρότερη συσκευασία, για να μη φαίνεται η ακρίβεια τους.

Έφερε, επίσης, παραδείγματα όπου συσκευασίες προϊόντων από 100ml έγιναν 80ml ή από 1 κιλό έγιναν 90 γραμμάρια.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι τιμοκατάλογοι που έχουν δώσει οι προμηθευτές στα δείχνουν αυξήσεις έως 16% σε βασικά είδη.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στελέχη του κλάδου των , παρατηρούνται ανατιμήσεις 16% στους φρέσκους χυμούς, 15% στα ψάρια, 13% στα τυριά, 6-12% στα μπισκότα, 12% στα χαρτικά έως 12% στις σοκολάτες, 9% στα ζυμαρικά, 8% στο γιαούρτι, 6% στα αλλαντικά, 5% στο φρέσκο γάλα, 5% στο ελαιόλαδο, 6% στα όσπρια, 9% στα είδη προσωπικής υγιεινής.

Σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στρέφονται οι καταναλωτές

Λόγω της ακρίβειας που επικρατεί έχουν αναθεωρήσει τις αγοραστικές συνήθειες οι καταναλωτές, σημειώνει ο κ. Λεχουρίτης και τονίζει ότι εξαιτίας της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζει ο κόσμος τα τελευταία χρόνια, λόγω των περικοπών σε μισθούς και συντάξεις, έχει χάσει την αγοραστική του δύναμη.

«Ο κόσμος πλέον στρέφεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ, που είναι φτηνότερα», ανέφερε.

Εκτίμησε, δε, ότι στο προσεχές διάστημα θα υπάρξουν κι άλλες αυξήσεις ύψους 20%. «Με τα νέα δεδομένα φτωχοποιείται το ελληνικό νοικοκυριό, ενώ παράλληλα έχει μειωθεί ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ.»

Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ ανέφερε ότι το ινστιτούτο έχει δεχτεί εκατοντάδες καταγγελίες για την ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ, καθώς και για νοθευμένα καύσιμα και τη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς.

«Υπάρχει μια δικαιολογία για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, αλλά δεν φταίει για όλα η κρίση», είπε και προσέθεσε ότι είχαν προτείνει να μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στα καύσιμα για να μην μετακυλίεται το κόστος μετακίνησης στον καταναλωτή.

Τόνισε, μάλιστα, ότι ο φόρος πρέπει να μειωθεί σε υπηρεσίες και όχι προϊόντα, γιατί διαφορετικά το κέρδος δεν θα το δει ο καταναλωτής αλλά ο επιχειρηματίας.

Τέλος, σημείωσε ότι η κυβέρνηση ακολούθησε λάθος δρόμο και το πληρώνει οικονομικά ο καταναλωτής. «Με επιδόματα δε μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση.»