Εκπαιδευτικός στο Ρέθυμνο θετική στον κορωνοϊό
Σε καραντίνα βρίσκονται τρεις εκπαιδευτικοί του Ρεθύμνου. Πρόκειται για μια εκπαιδευτικό θετική στον covid 19 που επιβεβαιώθηκε χτες και οι άλλοι δύο είναι εκπαιδευτικοί που ήρθαν σε επαφή μαζί της. {ad} Σύμφωνα με το δημοσίευμα του rethnea.gr ο προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου Λάμπρος Καρβούνης, αμέσως υπήρξε επικοινωνία με τον ΕΟΔΥ προκειμένου να ληφθούν τα […]