Διαβάστε αναλυτικά τι ορίζει το ΦΕΚ για τη θητεία των νυν υπηρετούντων – Άρθρο 232 «Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β’» του Ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/Α/03-08-2021) :

Οι παράγραφοι 1, 2 και 3 αναφέρουν τα εξής

«1. Τα στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν επιλεγεί, σύμφωνα με τα άρθρα 21 έως 36 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ίσχυαν έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους μέχρι την επιλογή, τοποθέτηση και ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών, σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ του Μέρους Β’ του παρόντος και τουλάχιστον έως τη λήξη της θητείας για την οποία έχουν επιλεγεί. Οι Προϊστάμενοι των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ασκούν τα καθήκοντα των Προϊσταμένων των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) έως την επιλογή και τοποθέτηση των Προϊσταμένων των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.. Οι υπεύθυνοι των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) ασκούν τα καθήκοντα των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) έως την επιλογή και τοποθέτηση των Προϊσταμένων των Κ.Ε.ΠΕ.Α..

2. Τα στελέχη εκπαίδευσης, τα οποία υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, σύμφωνα με το άρθρο 52 του ν. 4692/2020 (Α’ 111), εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους έως την επιλογή, τοποθέτηση και ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών, σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ του Μέρους Β’. (Σημείωση : Αφορά στους Διευθυντές και Υποδιευθυντές των Σχολικών Μονάδων και των ΕΚ, στους Τομεάρχες των ΕΚ και στους προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης).

3. Τα στελέχη εκπαίδευσης, τα οποία έχουν επιλεγεί σύμφωνα με το άρθρο 30 του ν. 4713/2020 (Α’ 147), εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους έως την επιλογή, τοποθέτηση και ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών, σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ του Μέρους Β’.» (Σημείωση : Αφορά στους Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης).

4. Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος: α) προηγείται η προκήρυξη των θέσεων των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Συμβούλων Εκπαίδευσης, των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, β) έπεται η προκήρυξη των θέσεων των διευθυντών, προϊσταμένων και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), των υπευθύνων τομέων των Ε.Κ., των Προϊσταμένων των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και Κ.Ε.ΠΕ.Α. και γ) ακολουθεί η προκήρυξη των θέσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και του Προϊσταμένου του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

5. Κατά την πρώτη επιλογή όλων των στελεχών της εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30, σύμφωνα με τον παρόντα νόμο, ο ανώτατος αριθμός αξιολογικών μονάδων που μπορούν να συγκεντρώσουν οι υποψήφιοι στο σύνολο των κριτηρίων επιλογής της παρ. 1 του άρθρου 32 ανέρχεται στις εβδομήντα πέντε (75) μονάδες. Το κριτήριο της αξιολόγησης των υποψηφίων, σύμφωνα με την περ. γ’ της παρ. 1 του άρθρου 32 δεν μοριοδοτείται. Τα κριτήρια των περ. α’, β’ και δ’ της παρ. 1 του άρθρου 32 αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες, σύμφωνα με τα άρθρα 33 έως 35. Κατά την πρώτη επιλογή όλων των στελεχών της εκπαίδευσης της παρ. 3 του άρθρου 30, το κριτήριο της αξιολόγησης των υποψηφίων, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 32, δεν λαμβάνεται υπόψη.

6. Η προϋπόθεση της υποπερ. στα’ της περ. στ’ της παρ. 6 του άρθρου 31 σχετικά με τη θετικά αξιολογημένη θητεία, απόσπαση ή διάθεση σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. ισχύει για την υποβολή υποψηφιοτήτων για την επιλογή σε θέση διευθυντή Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. από το σχολικό έτος 2022-2023 και εφεξής. Αν προκηρυχθούν οι θέσεις πριν από την έναρξη του ανωτέρω σχολικού έτους, δύνανται να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής όσοι έχουν διανύσει δώδεκα (12), τουλάχιστον, μήνες σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. με οργανική θέση, θητεία, απόσπαση ή διάθεση, εφόσον, σε περίπτωση που στη διάρκεια της θητείας τους έχει λάβει χώρα αξιολόγηση, δεν έχουν αξιολογηθεί αρνητικά ή δεν έχουν απόσχει από τη διαδικασία αξιολόγησης.