: Σταδιακά έχει ξεκινήσει τις τελευταίες ημέρες η ενημέρωση της για τη Β’ λυκείου. Παραμένουν σοβαρές ελλιπές ακόμα, όπως είχε αναφέρει πρώτο το , στο αποθετήριο θεμάτων.

Τα θέματα ακόμα παραμένουν λίγα σε αριθμό, έχει ξεκινήσει όμως να ενισχύεται η θεματολογία με σταδιακή ανάρτηση θεμάτων σχεδόν καθημερινά. Ωστόσο, παραμένουν μαθήματα στα οποία δεν έχει αναρτηθεί ακόμα κανένα θέμα.

Υπενθυμίζουμε ότι λιγότερο από τέσσερις μήνες μένουν για τις , με την Α’ και Β’ Λυκείου να καλούνται να εξεταστούν για πρώτη φορά με τη συμβολή της Τράπεζας Θεμάτων.

Η φιλοσοφία της Τράπεζας Θεμάτων είναι η ανάρτηση κάποιων ερωτημάτων, ώστε να προσφεύγει στο ηλεκτρονικό αποθετήριο ο εκπαιδευτικός ή ο μαθητής και να εξασκείται στα προτεινόμενα θέματα.

Με δύο χρόνια αποχής από κάθε εξεταστική διαδικασία και με πολλά μαθησιακά κενά λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολείων που έφερε η πανδημία, θα ήταν μια καλή ευκαιρία για τους μαθητές να έχουν ικανοποιητικό χρόνο για να εξασκηθούν.

Εκπαιδευτικοί και μαθητές μπορούν να ενημερωθούν για τα προτεινόμενα θέματα στο αποθετήριο της στην ιστοσελίδα του , να προτείνουν ή να λύσουν ασκήσεις αλλά και να κατανοήσουν τη φιλοσοφία των θεμάτων που προωθείται μέσα από τη νέα εξεταστική διαδικασία.

Στην  ιστοσελίδα του ΙΕΠ υπάρχουν οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς όσον αφορά την διδασκαλία των μαθημάτων αλλά και τον τρόπο εφαρμογής των προαγωγικών εξετάσεων ανά μάθημα με τη προσθήκη της Τράπεζας Θεμάτων.

Όπως και στο παρελθόν, από τα εξεταζόμενα θέματα, το 50% αυτών θα επιλεγεί μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης από  την Τράπεζα Θεμάτων και για κάθε μάθημα θα αφορά διαφορετικά ζητούμενα.

Τα υπόλοιπα ζητούμενα επιλέγονται από τον καθηγητή, από τον οποίο γίνεται και η βαθμολόγηση του γραπτού.

Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων

Η ΟΛΜΕ έχει αντιταχθεί στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων και πέρσι ζήτησε και εισακούστηκε από την πολιτική ηγεσία, την αναστολή της λόγω του παρατεταμένου χρόνου αναστολής των σχολείων και των ιδιομορφιών που προέκυψαν από την τηλεκπαίδευση.

Αντίστοιχα φέτος, επιμένει στην αναστολή της εφαρμογής της, υπογραμμίζοντας ότι παρά το άνοιγμα των σχολείων, οι αρρυθμίες στην εκπαιδευτική διαδικασία παραμένουν, με αποτέλεσμα γι’ ακόμη έναν χρόνο να μην έχουν διασφαλιστεί οι συνθήκες για μια νέα εξεταστική διαδικασία για τους μαθητές.

Από την πλευρά του το Υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, κάνοντας λόγο για ομοιομορφία στον τρόπο εξέτασης των μαθητών και για ένα αποθετήριο που έχει διαβαθμισμένης δυσκολίας θέματα. Επιπλέον, όπως έχει αναφέρει  και σε δηλώσεις του ο κ. Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ. Αλέξανδρος Κόπτσης διασφαλίζεται με αυτόν τον τρόπο και ότι έχει καλυφθεί η διδακτέα ύλη.