: Μετά την ανακοίνωση των ονομάτων οι προσληφθέντες αναπληρωτές θα πρέπει να προβούν στις παρακάτω ενέργειες.

Ενημέρωση της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια

Ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 26.08.2022 από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι 31.846 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία, και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2022-2023 –

Μετά την ανακοίνωση των ονομάτων οι προσληφθέντες αναπληρωτές θα πρέπει να προβούν στις ακόλουθες ενέργειες, ώστε να βρίσκονται στις σχολικές μονάδες και στα ΚΕΔΑΣΥ της χώρας από τη Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022.

Προς διευκόλυνση των αναπληρωτών η ενημέρωση, στηριζόμενοι πάντα στις οδηγίες και κατευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, γίνεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.

Ελαβα μήνυμα πρόσληψης ποια είναι η επόμενη κίνησή μου;

Την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022, θα πρέπει να υποβληθεί από τον αναπληρωτή Αίτηση-Δήλωση με σειρά προτιμήσεων στο για τοποθέτηση, για όλες τις διαθέσιμες σχολικές μονάδες.

Οι αναπληρωτές που δεν θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις σχολικές μονάδες θα τοποθετηθούν στις εναπομείνασες αυτόματα από το σύστημα.

Τι ισχύει για προσληφθέντες σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ, Καλλιτεχνικά, Μουσικά Σχολεία, Σιβιτανίδειο και στα ΕΚΚΝ;

Oι αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ, Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (ΣΔΣΤΕ) και στα Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ) δεν υποβάλλουν την Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης.

Ειδικά για τα μέλη ΕΕΠ που προσλαμβάνονται στα ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ θα πρέπει να επισκεφθούν τις ιστοσελίδες των οικείων Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) προκειμένου να ενημερωθούν για τη διαδικασία δήλωσης σχολικών μονάδων και ανάληψης υπηρεσίας, η οποία μπορεί να είναι είτε στην έδρα του ΣΔΕΥ που τοποθετούνται, είτε στο ΚΕΔΑΣΥ, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΠΔΕ.

Ειδικά για τους αναπληρωτές ΕΕΠ κλάδου ΠΕ23 (Ψυχολόγοι) και ΠΕ30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί) που προσλαμβάνονται σε ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ τι ισχύει;

Οι αναπληρωτές αυτοί θα πρέπει να επισκεφθούν τις ιστοσελίδες των οικείων Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) προκειμένου να λάβουν περισσότερες οδηγίες και να ενημερωθούν για τη διαδικασία δήλωσης σχολικών μονάδων και τη διαδικασία ανάληψης υπηρεσίας.

Οι αναπληρωτές μπορούν να παρουσιαστούν είτε στην έδρα του ΣΔΕΥ που θα έχουν τοποθετηθεί, είτε στο ΚΕΔΑΣΥ, ανάλογα με τις οδηγίες της ΠΔΕ. Επί του παρόντος, οι αναπληρωτές της κατηγορίας αυτής, δεν θα έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή σύναψης ψηφιακής σύμβασης.

Πως θα ενημερωθώ για το σχολείο τοποθέτησής μου;

Ο αναπληρωτής Θα πληροφορηθεί μέσω γραπτού μηνύματος SMS τη σχολική μονάδα τοποθέτησής του, στην οποία θα πρέπει να μεταβεί για να αναλάβει υπηρεσία.

Ποια προθεσμία έχω να παρουσιασθώ για ανάληψη υπηρεσίας;

Η προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες/ΚΕΔΑΣΥ είναι από τη Δευτέρα 5 έως και την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022.

Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 της εκάστοτε ημέρας που έχει οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες ενημέρωσης στα πληροφοριακά συστήματα ΕΡΓΑΝΗ και Διαύγεια.

Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές που δύνανται να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση μέσω του anaplirotes.gov.gr θα πρέπει να έχουν αποδεχτεί τη σύμβασή τους μέχρι τις 14:59 της ίδια μέρας που παρουσιάζονται στα σχολεία.

Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

Θα έχω κάποια έκπτωση στα ακτοπολοϊκά εισιτήρια μετάβασης στο μέρος όπου τοποθετήθηκα;

Ακτοπλοϊκές εταιρείες θα προσφέρουν έκπτωση έως 50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τις δομές εκπαίδευσης των νησιών της χώρας, για το σχολικό έτος 2022-2023., καθώς και των οχημάτων τους (ΙΧ και δίκυκλα), για το διάστημα από 04 έως και 08.09.2022.

Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που προσφέρουν μειωμένες τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι οι εξής: -Attica Group (Super Fast Ferries-Blue Star Ferries-Hellenic Seaways) -ANEK Lines -ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ (ANEK) -Minoan Lines – Fast Ferries – Golden Star Ferries .

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την παροχή της έκπτωσης στην έκδοση των εισιτηρίων είναι η επίδειξη της Υπουργικής Απόφασης που αναφέρει την πρόσληψή τους καθώς και η Αστυνομική τους ταυτότητα.

Η Υπουργικές Αποφάσεις πρόσληψης πότε θα εκδοθούν;

Σύμφωνα με νεώτερη πληροφόρησή μας από το ΥΠΑΙΘ, θα εκδοθούν την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου 2022 και θα χρειασθούν και για την έκδοση των εισιτηρίων με έκπτωση, όπως ήδη αναφέρθηκε πιο πάνω.

Τι πρέπει να έχω μαζί μου

Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται

Υπενθυμίζεται ότι η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης (βλ. αναλυτικά στοιχείο 6) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας
Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές κατά την παρουσία τους στη σχολική μονάδα/δομή για την ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά.

α) Πιστοποιητικά Ταυτοποίησης

β) Αντίγραφα των δικαιολογητικών των τυπικών προσόντων ένταξης στον κλάδο

γ) Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού ιατρού, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα

δ) Γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα

ε) Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το υπόδειγμα Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 87), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α’ 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α’ 256), ή βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου (βεβαίωση νόσησης) της παρ. 1 του άρθρου 5 της υπ’ αρ. 2650/10.4.2020 (Β’ 1298) κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Επικρατείας, όπως εκάστοτε ισχύει, ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test), έως 72 ώρες πριν την παρουσίαση τους, η οποία εκδίδεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), είτε από τον ιδιωτικό φορέα που επιλέγεται.

(Σημείωση: Αν και αναμένονται επικαιροποιημένες οδηγίες από το Υπουργείο Υγείας σχετικά με τα μέτρα covid, το ΥΠΑΙΘ στη λίστα με τα δικαιολογητικά των αναπληρωτών περιλαμβάνει όσα αναφέρονται παραπάνω στο ε).).

Τι πρέπει να ξέρω για την Ανάληψη υπηρεσίας;

Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 της εκάστοτε ημέρας που έχει οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες ενημέρωσης στα πληροφοριακά συστήματα ΕΡΓΑΝΗ και Διαύγεια.

Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές που δύνανται να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση μέσω του anaplirotes.gov.gr θα πρέπει να έχουν αποδεχτεί τη σύμβασή τους μέχρι τις 14:59 της ίδια μέρας που παρουσιάζονται στα σχολεία.

Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

Σύναψη ψηφιακής σύμβασης

Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενος, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

Παραλαβή σύμβασης

Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται απευθείας στις παρακάτω δομές ή σχολικές μονάδες

Οι Αναπληρωτές αυτοί γνωρίζουν με την ανακοίνωση της πρόσληψής τους τη δομή ή τη σχολική μονάδα στην οποία πρέπει να παρουσιαστούν για ανάληψη υπηρεσίας εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε:

• Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για απασχόληση στο ΚΕΔΑΣΥ • Καλλιτεχνικά Σχολεία • Μουσικά Σχολεία • Τη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (ΣΔΣΤΕ) • Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ)

Βήμα 1- Ανάληψη υπηρεσίας

Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας στη δομή ή σχολική μονάδα προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Βήμα 2- Σύναψη σύμβασης

Με την κατάθεση των δικαιολογητικών οι αναπληρωτές υπογράφουν έντυπη σύμβαση κατόπιν συνεννόησης με την οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση ή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή το Διοικητικό Συμβούλιο (ΣΔΣΤΕ). Στη συγκεκριμένη φάση του έργου, οι αναπληρωτές της κατηγορίας αυτής, δεν θα έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή σύναψης ψηφιακής σύμβασης.