: Ένα μήνα χωρίς δάσκαλο πρωινό τμήμα στο 2ο ΔΣ Λαυρίου  ,   11 δημοτικά σχολεία που δεν ολοκληρώνουν τη λειτουργία του Ολοημέρου, 2 Νηπιαγωγεία με ΚΛΕΙΣΤΑ τα τμήματα του ολοημέρου,ΚΛΕΙΣΤΟ το ολοήμερο Ειδικού Δ.Σ. Λαυρίου,14 σχολεία χωρίς θεατρολόγο, 5 σχολεία χωρίς μουσικό, 4 κενά ΖΕΠ ( Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας), έλλειψη πολλών  παράλληλων  στηρίξεων Καμιά ειδικότητα στο Ειδικό Δ.Σ.  Λαυρίου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ “Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ”

Τέρμα στις περικοπές – Γ΄ Φάση αναπληρωτών τώρα!

Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί – Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση αποκλειστικά το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία

Αυτή είναι η εικόνα που επικρατεί στα σχολεία του συλλόγου μας ένα μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων και μετά και τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών!!! Την ίδια στιγμή το Υπ. Παιδείας και παρατρεχάμενοί του προσπαθούν να κρύψουν την κατάσταση προβάλλοντας το γεγονός ότι έκανε μεγαλύτερο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών από πέρσι!

Κρύβουν ότι αυτό είναι αυτονόητο καθώς οι 10ετείς μηδενικοί διορισμοί αυξάνουν κάθε χρόνο τις ανάγκες σε αναπληρωτές καθώς προστίθενται οι συνταξιοδοτήσεις. Μόνο με μαζικούς μόνιμους διορισμούς θα δοθεί λύση στο τεράστιο πρόβλημα που διαλύει τα σχολεία και κρατάει σε ομηρία και ανασφάλεια χιλιάδες αναπληρωτές που αναπληρώνουν κάθε χρόνο τον εαυτό τους.

Η καθυστέρηση στην κάλυψη των κενών αποδεικνύεται ότι είναι συνειδητή πολιτική επιλογή του Υπ. Παιδείας το οποίο αρνείται να καλύψει ακόμα και τα αιτήματα σε αναπληρωτές της Δ/νσης, η οποία με τη σειρά της κόβει μια σειρά κενών για ανάγκες των σχολείων.

Επιδιώκουν με τη μη κάλυψη των αναγκών από την αρχή να κόβονται τα κενά και να υποχρεώνουν τα σχολεία να καλύπτουν όπως -όπως τα κενά τους στο όνομα του προσωρινού για να μετατραπούν οι «προσωρινές» σε μόνιμες «λύσεις»  και τελικά να εξαφανιστούν τα κενά και οι αναγκαίες προσλήψεις.

Η κατάσταση αυτή οδηγεί τα σχολεία σε καταστάσεις καθημερινής τρέλας.

Τα μαθήματα ειδικοτήτων ανατίθενται σε δασκάλους και αυξάνεται ο αριθμός των σχολείων που στην πράξη καταργείται η διδασκαλία του μαθήματος (θεατρολογίας, μουσικής κλπ) από τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό ειδικότητας.

Πολλαπλασιάζονται οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία ώστε να τα στραγγίξουν και από την τελευταία «πλεονάζουσα» ώρα καταργώντας κάθε αντισταθμιστική λειτουργία (ενισχυτική διδασκαλία κλπ) που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές και τη λειτουργία του σχολείου και τα προγράμματα γίνονται χωρίς καμία παιδαγωγική αρχή και ανάγκη. Σε πολλές περιπτώσεις ο δάσκαλος μπαίνει τη μια μέρα μία έως δύο ώρες στην τάξη του,  λόγω των πολλών ειδικοτήτων  – γιατί μόνο τότε διατίθενται οι ειδικότητες από άλλα σχολεία – τα μαθήματα γλώσσα και μαθηματικών διδάσκονται τις τελευταίες ώρες κλπ.

Πιο συγκεκριμένα :

Μετά και τη Β΄ φάση προσλήψεων παραμένει κενό πρωινού τμήματος στο 2ο Δ.Σ. Λαυρίου. Αθροιστικά με την έλλειψη ειδικοτήτων (μουσικής και θεατρολόγου) το σχολείο αδυνατεί να αναπτύξει πλήρως το πρόγραμμά του και να υποστηρίξει την έλλειψη εκπαιδευτικού από

11 σχολεία αδυνατούν να ολοκληρώσουν τη λειτουργία του ολοημέρου ( 2ο Δ/Σ Καλυβίων,  Δ/Σ Κουβαρά,  2ο Δ/Σ Αναβύσσου και 2ο , 3ο & 4ο Δ/Σ Μαρκοπούλου, 1ο &,  4ο  Δ/Σ Κορωπίου, Δ/Σ  Κιτσίου,     2ο & 3ο Δ.Σ.

Παιανίας,  )

Από αυτά (τα 12 αρχικά τμήματα) η Δ/νση Αν. Αττικής έδωσε μόνο τα 6 ως κενά ολοημέρου  (καλύφθηκε μόνο το 1) για τη Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών καθώς ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ, η Δ/νση  δεν υπολογίζει ως  κενό δασκάλου ολοημέρου την έλλειψη  12-17 ωρών από το σύνολο του προγράμματος παρά μόνο τις 17 και πάνω ώρες.

2 τμήματα ολοημέρου νηπιαγωγείων δε λειτουργούν (Δ.Σ.  Π. Φώκαιας- 3ο ΝΓ Αναβύσσου )

14 σχολεία χωρίς θεατρολόγο (3ο, 4ο Δ.Σ. Καλυβίων, 2ο & 3ο  Λαυρίου, 2ο ,4ο ,5ο Κορωπίου, 3ο Δ.Σ. Κερατέας , Δ.Σ. Κιτσίου, Δ.Σ. Αγ. Μαρίνας Κορωπίου, 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου, Δ.Σ. Π. Φώκαιας, Δ.Σ. Σαρωνίδας, )

5 σχολεία χωρίς μουσικό (1ο, 2ο ,3ο  Λαυρίου, 4ο Δ.Σ. Κερατέας, 2ο Παιανίας –άδεια- )

4 σχολεία χωρίς ΖΕΠ ( Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας για την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων) σε 3ο  Δ.Σ. Καλυβίων, 3ο Δ.Σ. Κερατέας, 3ο Δ.Σ. Κορωπίου,  4ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου

2 επείγοντα κενά από χωρισμό τμημάτων λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών αντίστοιχα  στο 2ο Κορωπίου και 3ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου και η Δ/νση δεν προχωράει στη διχοτόμηση και την αντίστοιχη εμφάνιση κενού για πρόσληψη εκπαιδευτικού

Σχολεία σε απόγνωση λόγω έλλειψης πολλών παράλληλων στηρίξεων που αναγκάζονται να διαχειριστούν   πολύ δύσκολες καταστάσεις απουσία εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης ή λόγω  μοιρασμένου χρόνου εκπαιδευτικού σε 2 μαθητές.

2 δημοτικά σχολεία και 2 νηπιαγωγεία  με αιτήματα για τμήμα ένταξης χωρίς να έχει δοθεί ούτε ως λειτουργικό το κενό από το Υπουργείο. ( 2ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου & 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου καθώς και Ν/Γ Αγίας Μαρίνας και 4Ο Ν/Γ Κερατέας)

Καλούμε τους συναδέλφους να μη δέχονται καμία ώρα ανάθεσης εκπαιδευτικού ειδικότητας (θεατρικής, μουσική κλπ).

Πάγια θέση του Συλλόγου μας είναι ότι τα μαθήματα ειδικοτήτων πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που έχουν τους ανάλογους πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών.

Βάσει και των τελευταίων εξαγγελιών της υφυπουργού Παιδείας θα εξαντληθεί όλο το υπάρχον  ανθρώπινο δυναμικό ( δηλ. θα στραγγίξουν και την τελευταία ώρα από  ωράρια εκπαιδευτικών και προγράμματα σχολείων και  μετά θα γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών). Υποδεικνύουν ένα νέο γύρο μετακινήσεων εκπαιδευτικών για να εξασφαλίσουν και την τελευταία ώρα που θα οδηγήσει σε νέα αναστάτωση τα σχολεία ανατρέποντας ξανά τα προγράμματά τους .

Καλούμε τις/τους συναδέλφους αν δεν επιθυμούν την μετακίνηση να μην αποδέχονται οικειοθελή δήλωση μετακίνησης ακυρώνοντας την

τοποθέτηση τους από το ΠΥΣΠΕ.

Τους δ/ντες και τους συλλόγους διδασκόντων να τεκμηριώνουν με πρακτικό την αντίθεσή τους στην μετακίνηση και την ανατροπή του προγράμματος και των αναγκών του σχολείου τους.

Δεν διευκολύνουμε το Στόχο τους με όσο το δυνατόν λιγότερο προσωπικό και όσο το δυνατόν λιγότερες προσλήψεις να καλυφθούν τα κενά και να εξαφανιστούν οι χιλιάδες χαμένες, πανελλαδικά,  ώρες  σε μαθήματα ειδικοτήτων.

Δεν αποδεχόμαστε καμία περικοπή.
Να γίνει τώρα Γ ‘ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών.
Να λυθεί οριστικά το πρόβλημα των δημοσίων σχολείων τη Μονιμοποίηση με τον άμεσο μόνιμο διορισμό όλων των αναπληρωτών με έστω και μια σύμβαση με βάση πτυχίο, προϋπηρεσία και κατάργηση του προσοντολογίου.

Καλούμε τις Ενώσεις και συλλόγους γονέων σε κοινή οργάνωση αγώνα και συσπείρωση για να μην επιτρέψουμε την καταστρατήγηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας.

Καλούμε τους δ/ντές και τους συλλόγους διδασκόντων να ενημερώσουν τους γονείς της τάξης και του σχολείου τους και να δώσουν την σχετική απόφαση του συλλόγου Π.Ε. «Κ. Σωτηρίου» .