Η ΟΛΜΕ ζητά να γίνει άμεσα η γ΄ φάση των αποσπάσεων
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαιτεί από το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε γ΄ φάση αποσπάσεων και πριν από τη β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών. {ad} Είναι γνωστό ότι το ΥΠΠΕΘ προχώρησε στην α΄ και β΄ φάση αποσπάσεων εντός του Αυγούστου σε κενά που είχαν δηλωθεί έως τότε. Είναι επίσης γνωστό ότι, εδώ και χρόνια, ο […]