Σε έναν πρώτο απολογισμό, από τότε που άνοιξε μέσα στο καλοκαίρι η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής , οι πληροφορίες κάνουν λόγο για 230-250.000 καταναλωτές που έμειναν εκτός του ΚΟΤ, έναν υπερδιπλάσιο δηλαδή αριθμό έναντι των αρχικών εκτιμήσεων.

Ένας στους τρεις ή το 35% από τους μέχρι πρότινος 700.000 δικαιούχους , βρίσκονται εδώ και μερικές εβδομάδες σε μια «γκρίζα ζώνη», και είδαν ή πρόκειται να δουν μέσα στο φθινόπωρο, τον λογαριασμό τους να εκτινάσσεται έως και 42%, όσο η μέγιστη έκπτωση την οποία και έχασαν.

Ακριβώς επειδή ένα μεγάλο τους τμήμα δεν αντέχει να καταβάλει τέτοια ποσά, έχει ξεκινήσει διαδικασίες ένταξης σε διακανονισμό, φουσκώνοντας περαιτέρω το βουνό από ληξιπρόθεσμα χρέη προς τη , τα οποία της οφείλουν πάνω από δύο εκατομμύρια πελάτες.

Από τα επίπεδα των 2,8 δισ. ευρώ, τα οποία είχε ανακοινώσει τον Αύγουστο στο διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης, ο ίδιος ο επικεφαλής της, Μ. Παναγιωτάκης, τώρα, μετά και τις εξελίξεις στο ΚΟΤ, προφανώς αυτά αυξάνονται περαιτέρω.