Στην εκδήλωση με αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου από την λειτουργία του 16ου Λαμίας, παραβρέθηκε ο Βουλευτής Φθιώτιδας κ. Χειμάρας.

Στον σύντομο χαιρετισμό του ο Βουλευτής, αναφέρθηκε στην συμμετοχή που είχε είναι μέλος της  αρμόδιας Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων,  συμμετέχοντας ενεργά στην προετοιμασία και την επεξεργασία του σχετικού Νομοσχεδίου για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, του Υπουργείου Παιδείας.

Ήταν και είναι πεποίθηση, τόσο του ίδιου του Πρωθυπουργού όσο και της Υπουργού κας Κεραμέως, ότι τα Πειραματικά σχολεία, αποτελούν ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο εθνικών διαστάσεων.

Την περίοδο εκείνη, είχε θέσει ως στόχο τη δημιουργία Πειραματικών σχολείων στη Φθιώτιδα. Έναν στόχο για τον οποίο είχε πραγματοποιήσει πολλές κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις, υποβάλλοντας σειρά ερωτήσεων και αναφορών προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Ο κ. Χειμάρας ευχαρίστησε την Διευθύντρια του  Πειραματικού σχολείου Λαμίας, κα Καρανικόλα Ευσταθία, την Περιφερειακή Διευθύντρια κα Μπενιάτα Ελένη, το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου και βεβαίως τους μαθητές, για τη συμμετοχική τους διάθεση και συνεργασία.

Ο κ. Χειμάρας, ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό:

«Ένας χρόνος 16ο Πειραματικό Σχολείο Λαμίας.

Ο θεσμός των πειραματικών, προσφέρει υψηλής ποιότητας, πρωτοποριακή και δωρεάν δημόσια εκπαίδευση, αξιοκρατικά, χωρίς να αποκλείει κανένα μαθητή ή μαθήτρια.

Ένα εργαστήρι σχεδιασμού και εφαρμογής, διαφοροποιημένων και καινοτόμων, εκπαιδευτικών πολιτικών.

Είχα θέσει ως στόχο τη δημιουργία Πειραματικών σχολείων στη Φθιώτιδα, συμμετέχοντας στην αρμόδια Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Νέος στόχος: δημιουργία Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου!

Έχουμε την ευθύνη και την υποχρέωση να παρέχουμε ίσες ευκαιρίες στα παιδιά μας.

Να δημιουργήσουμε μια χώρα δίκαιη και σύγχρονη, η οποία θα επενδύει διαρκώς στην ποιοτική εκπαίδευση, απελευθερώνοντας τις δημιουργικές δυνάμεις των νέων.

Επίκαιρα όσο ποτέ, τα λόγια του μεγάλου διανοητή μας, Αδαμάντιου Κοραή:

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο