Πώς θα βαθμολογήσουμε και θα αξιολογήσουμε τα παιδιά των οικογενειών που η ΔΕΗ ή οι λοιποί πάροχοι τους έχουν κόψει το ρεύμα; Αναφέρουν οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις σε ανακοίνωση τους.

Μήπως μπορεί η υπουργός κ. και η ΔΑΚΕ να μας απαντήσει στα εξής απλά ερωτήματα;

· Πώς θα βαθμολογήσουμε και θα αξιολογήσουμε τα παιδιά των οικογενειών που η ΔΕΗ ή οι λοιποί πάροχοι τους έχουν κόψει το ρεύμα;

· Γνωρίζουν την πρόσφατη περίπτωση (μιας από τις πολλές) μονογονεϊκής οικογένειας με τρία παιδιά που μένουν στο σκοτάδι;

· Τι ακριβώς βαθμό να βάλουμε, κ. Κεραμέως;

· Τι θα αξιολογήσουμε, κ. Κεραμέως;

· Τη φτώχεια και την ανέχεια, όπου έχουν οδηγήσει οι πολιτικές σας ένα τεράστιο κομμάτι της κοινωνίας;

· Ή θα αξιολογήσουμε τα παιδιά που δεν έχουν καλή σύνδεση ή όλα τα εργαλεία για να συμμετέχουν με συνέπεια στην σαν να είχατε φροντίσει, ώστε να τα έχουν, κι ας δείξατε ανάλγητη αδιαφορία;

· Με ποιον τρόπο θα γράψουν τηλε-διαγώνισμα τα παιδιά αυτά;

· Μήπως θέλετε οι εκπαιδευτικοί να ετοιμάζουν 27 ίσης δυσκολίας διαγωνίσματα για κάθε μάθημα ανά τμήμα και τάξη;

· Και πόσες ώρες επιπλέον του ήδη διευρυμένου ωραρίου από την τηλεκπαίδευση, που την κάνουν μόνοι τους και από τις δικές τους μόνο δυνάμεις , θα αφιερώνουν ακόμη μπροστά στις οθόνες οι εκπαιδευτικοί για να ετοιμάζουν τα διαγωνίσματα;

· Και πώς ακριβώς θα αξιολογήσετε τους εκπαιδευτικούς, ανάλογα με τον βαθμό που θα βάλουν, κ. Κεραμέως;

· Θα αξιολογήσετε μήπως και ανάλογα με το πόσα δαπάνησαν από τον μισθό τους για να εφοδιαστούν με μέσα για την τηλεκπαίδευση;

· Τη δική τους δηλαδή τηλεκπαίδευση που την οργανώνουν μόνοι τους, με απόν το Υπουργείο;

Για πείτε μας, κύριοι και κυρίες της ΔΑΚΕ που έχετε βγάλει τον σκασμό.

· Πιστεύετε κι εσείς, όπως ο καλός πρωθυπουργός μας, πως η φτώχεια είναι φυσικό φαινόμενο;

· Πέφτετε κι εσείς από τα σύννεφα, όπως ο καλός πρωθυπουργός μας, όταν έμαθε πως κάποιοι ζουν από τον μισθό τους;

· Και πως, όταν τον χάνουν, δεν έχουν να ζήσουν;

Περιμένουμε τις απαντήσεις σας.