array(31) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1664300104:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "488722"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας γνωστοποιεί σε ανακοίνωσή της τα επόμενα βήματα στον Αγώνα ενάντια σε Μέντορες – Συντονιστές :

Κανείς – καμία μέντορας, ενδοσχολικός συντονιστής, υπεύθυνος εκπαιδευτικού ομίλου!

Προκήρυξη Απεργίας-Αποχής ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022)

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (4509/Β/25-8-2022) η απόφαση του ΥΠΑΙΘ που προβλέπει τη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων στις σχολικές μονάδες και τον ορισμό ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, με την τετριμμένη φράση που χρησιμοποιεί εδώ και 3 χρόνια, αυτή της ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού έργου.

Μετά λοιπόν την «ενδυνάμωση» με την αύξηση των μαθητών στις τάξεις, τα σχολικά κτήρια να είναι από ασυντήρητα έως ακατάλληλα, τους εκπαιδευτικούς εξουθενωμένους να προσπαθούν να ανταποκριθούν στον αυξανόμενο γραφειοκρατικό φόρτο (με αντίκτυπο στον παιδαγωγικό τους ρόλο), έρχεται φέτος ξανά το ΥΠΑΙΘ να «ενδυναμώσει» ακόμα περισσότερο το έργο μας!

Με «συνταγές» που δοκιμάστηκαν σε πλήθος άλλων χωρών στο παρελθόν και οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, όπως έχει αποδειχτεί εκεί που εφαρμόζονται (π.χ. Αγγλία), ακόμα και ως νομοθετήματα που έμειναν στο συρτάρι (νόμος Διαμαντοπούλου του ΠΑΣΟΚ), το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να παρέμβει ακόμα περισσότερο στη λειτουργία και το περιεχόμενο του σχολείου, όχι όμως από τη σκοπιά των συμφερόντων των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Επιπλέον, και τρεις αυτοί θεσμοί εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση.

Με βάση τα παραπάνω, αλλά και την σχετική απόφαση της Γ.Σ. της ΕΛΜΕ (101/22-09-2022), το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας, συνεχίζοντας τον πολύμορφο αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, προχωράει στην προκήρυξη Απεργίας-Αποχής, ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022).

Αναλυτικές Οδηγίες:

ΒΗΜΑ 1: Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ συνεδρίασε τη Δευτέρα 26 Σεπτέμβρη, ώστε να συγκεκριμενοποιήσει την απόφαση της Γ.Σ. για Απεργία – Αποχή από τους Μέντορες και Συντονιστές. Στη συνεδρίαση συντάχθηκε το εξώδικο, το οποίο θα παραδοθεί σε δικαστικό επιμελητή, ο οποίος θα επιδώσει το εξώδικο, στο Υπουργείο Παιδείας, στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων και στη ΔΔΕ Κέρκυρας. Μετά την επίδοση του εξώδικου στους εκπροσώπους του Υπουργείου, χρειάζεται να περάσουν 4 μέρες, μετά τις οποίες η Απεργία – Αποχή είναι καθόλα νόμιμη και σε ισχύ.

ΒΗΜΑ 2: Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να ΜΗΝ δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή. Διακινούμε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ (97/14-09-2022), κάνουμε συζήτηση με βάση αυτή.

Σημειώνουμε: Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν κανένα άλλο έγγραφο που τυχόν τους ζητηθεί από το σχολείο πέρα από τη συγκεκριμένη δήλωση.

ΒΗΜΑ 3: Σε περίπτωση ορισμού, χωρίς τη θέλησή μας από το Διευθυντή/Διευθύντρια της Σχολικής Μονάδας, δηλώνουμε συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή (θα σταλεί έντυπο-δήλωση, το οποίο καταθέτουμε στο σχολείο 4 μέρες μετά την επίδοση της εξώδικης διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Κέρκυρας – θα υπάρξει νέα ενημέρωση).

ΒΗΜΑ 4: Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες Διευθυντές/ Διευθύντριες.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας και δεν επιφέρει καμία μισθολογική μείωση.

 

Υ.Γ. Το Υπουργείο Παιδείας, αδυνατώντας να αντιπαρατεθεί στην εκπαιδευτική και παιδαγωγική ουσία της κριτικής σε σχέση με τους δήθεν καινοτόμους θεσμούς των μεντόρων και των ενδοσχολικών συντονιστών, ακολουθεί, για μια ακόμα φορά, τον δρόμο των δικαστικών προσφυγών και διώξεων. Αυτή τη φορά, ενάντια στην απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ να κηρύξει Απεργία-Αποχή.

Μετά τις προσφυγές της κυβέρνησης ενάντιων των απεργιακών αγώνων στα Μέσα σταθερής τροχιάς, στο εργαζόμενους του ΕΟΔΥ και του ξενοδοχείου «Τιτάνια» έρχεται η σειρά του δικού μας κλάδου.

Όση λάσπη και αν ρίχνει το Υπουργείο Παιδείας, όσα ψέματα και αν χρησιμοποιεί για να συκοφαντήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινή μάχη για τη μόρφωση των μαθητών, που κρατάνε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία στήριξη Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΕ ΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ. Μέσα στα σχολεία μας, μέσα στις τάξεις, οι γονείς και οι μαθητές μας γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει, κρίνουν με βάση την πείρα τους.

Στον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης απαντάμε άμεσα!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΝΟΕΜΒΡΗ