Η σχολική χρονιά ξεκίνησε με την σιγουριά, για κάποιους γονείς με ιδιαίτερα παιδιά, πως το Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ωρωπού θα λειτουργήσει φέτος κανονικά. Οι γονείς δυστυχώς απογοητεύτηκαν, το σχολείο δεν έχει ανοίξει ακόμα ενώ βρέθηκαν αντιμέτωποι με δυσκολίες που δεν περίμεναν. Για το τι ακριβώς συμβαίνει θα επανέλθουμε με επόμενο άρθρο.

Τα στοιχεία της μητέρας που συνέταξε την παρακάτω επιστολή και του μαθητή που είναι μόνιμοι κάτοικοι στον Δήμο Ωρωπού, είναι στην διάθεση του o-pharosva.gr.

Έφτασε ο Σεπτέμβρης και όλα τα σχολεία της χώρας άνοιξαν τις πόρτες τους για να υποδεχθούν και φέτος τους μαθητές τους. Μόνο το δικό μας σχολείο δεν άνοιξε… μόνο αυτό δεν άφησε να περάσουν τις πόρτες του, να καθίσουν στα θρανία του και να παίξουν στην αυλή του τα παιδιά μας…

Το ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΩΠΟΥ, δεν ξεκίνησε τη λειτουργία του όπως αναμενόταν, παρόλο που η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των απαιτούμενων εργασιών έχει γίνει από την αρμόδια Σχολική Επιτροπή, βάσει του σχετικού Φ.Ε.Κ. της 23/07/2018 για τη λειτουργία του.

Όμως η Τρίτη 11/09/2018 μας βρήκε να παρακολουθούμε τον αγιασμό σε ένα άλλο σχολείο και δυστυχώς όπως αποδείχθηκε ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για την περίπτωσή μας. Κι αυτό γιατί το «σχολείο μας» ακόμα δεν ήταν ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ώστε να δεχθεί τους μαθητές του. Τα ερωτήματα πολλά από το γιο μου… «Μαμά, γιατί ήρθαμε εδώ;» «Εδώ θα πηγαίνω φέτος σχολείο;» «Δεν μοιάζει με το παλιό μου σχολείο, γιατί;» Εγώ, ως Ελληνίδα πολίτης και μητέρα δεν απάντησα…. Άλλωστε κανείς δεν είχε απαντήσει σε εμένα!

Σήμερα, ο γιος μου «φιλοξενείται» προσωρινά από το ΓΕΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΛΩΝΟΣ, χάρη στη καλή θέληση και συνεργασία της Γυμνασιάρχη κυρίας Τσενέ, έτσι νοιώθει κι εκείνος μαθητής κάποιου σχολείου.

Οπότε είναι καιρός να αποδοθούν ευθύνες και να δρομολογηθούν οι ενέργειες ώστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το σχολείο μας να λειτουργήσει. Δεν ενδιαφέρει και τόσο τον γονέα που πρέπει να γράψει το παιδί του στο σχολείο που θα του δώσει τα κατάλληλα εφόδια για το μέλλον του, ποιος τελικά έφταιξε, πού «κόλλησε» το θέμα και τι γενικά πήγε στραβά. Το αποτέλεσμα μετράει και σίγουρα δεν είναι ικανοποιητικό.

Απάνθρωπος και βασανιστικός για κάθε γονιό παιδιού με ιδιαιτερότητα, ο συνεχής αγώνας να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες και τις απαιτήσεις της καθημερινότητας, οι οποίες είναι ούτως ή άλλως ήδη βεβαρημένες. Αν σκεφτεί κανείς και το κόστος «συντήρησης» της καλής ποιότητας ζωής ενός τέτοιου παιδιού (φυσιοθεραπείες, λογοθεραπείες, εργοθεραπείες), το τελευταίο που θα ήθελε να τον απασχολεί είναι αυτό που για τα υπόλοιπα παιδιά θεωρείται δεδομένη παροχή της πολιτείας. Το σχολείο κανονικά θα έπρεπε να είναι αδιαπραγμάτευτη συνθήκη και η λειτουργία του να υποστηρίζεται από όλους τους εμπλεκόμενους.

Το ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΩΠΟΥ δεν αποτελεί μέχρι και σήμερα, τέλη Σεπτεμβρίου χώρο εκπαίδευσης. Πότε θα γίνε αυτό; Άγνωστο…

Απαιτώ με την παρούσα, την άμεση επίλυση του θέματος και τη σχετική ενημέρωσή μου, ώστε κι εγώ με τη σειρά μου να απαντήσω στο γιο μου «πού θα πάει σχολείο φέτος»…

 

Ευχαριστώ