array(33) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1666851406:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "590064"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["response_body"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(117) "{"id":"011d5d97-b31a-47cb-802c-c6d3851e5e8a","recipients":21590,"external_id":"03dadae9-c74c-9578-577f-d68867a19451"}"
  }
  ["status"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "200"
  }
  ["recipients"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(5) "21590"
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "3"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } }

: Ξεκινά πλέον να μετρά αντίστροφα ο χρόνος για την ενεργοποίηση του μέτρου.

Πιο αναλυτικά, ήδη ασφαλείς πληροφορίες του newmoney αναφέρουν πως είναι έτοιμη η υπουργική απόφαση με την οποία θα καθορίζονται οι λεπτομέρειες ώστε να τεθεί σε ισχύ άμεσα μετά τη δημοσιοποίηση της ρύθμισης στο ΦΕΚ. Κάτι που αναμένεται να γίνει ως την ερχόμενη Δευτέρα με στόχο το «καλάθι του νοικοκυριού» να κάνει την εμφάνιση του την προσεχή Πέμπτη 3 Νοεμβρίου στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι κατηγορίες των που αναγράφονται στην υπουργική απόφαση είναι αυτές που δημοσιοποιήθηκαν εξαρχής με μόνη διαφορά ότι νερό και αναψυκτικά τελικά αφαιρούνται και στη θέση τους θα μπουν το αλεύρι για όλες τις χρήσεις και τα όσπρια.

Για κάποιο διάστημα το μίγμα των προϊόντων που θα απαρτίζουν το «καλάθι του νοικοκυριού» θα έχει ισχύ μίας εβδομάδας. Κάτι που κρίθηκε απαραίτητο ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα πανικού και υπεραποθεματοποίησης από μέρους των καταναλωτών που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, στην εφοδιαστική αλυσίδα και τελικά να υπονομεύσουν το ίδιο το μέτρο. Πρόθεση, ωστόσο, του υπ. Ανάπτυξης είναι η ισχύς να επεκταθεί σταδιακά στις 15 μέρες.

Επομένως προς το παρόν κάθε Τετάρτη θα εκδίδεται νέα υπουργική απόφαση όπου θα καθορίζονται εκ νέου οι κατηγορίες των προϊόντων ώστε οι αλυσίδες, επιλέγοντας ένα προϊόν ανά κατηγορία, να ανανεώνουν κάθε Πέμπτη το «καλάθι του νοικοκυριού». Κάθε προϊόν με βάση τη νομοθετική ρύθμιση πρέπει να διαθέτει «προσιτή τιμή, ιδίως συγκριτικά με τα υπόλοιπα προϊόντα ίδιας κατηγορίας».

Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν πως θα υπάρξει και ειδική σήμανση την οποία θα αναρτούν οι αλυσίδες στα ράφια με τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι. Επίσης, τα σούπερ μάρκετ θα μπορούν να βάλουν στη βιτρίνα τους και αυτοκόλλητο με το σήμα του μέτρου, το οποίο κατά τις ίδιες πληροφορίες είναι στη φάση σχεδιασμού.

Οι δε αλυσίδες θα μπορούν να ενημερώνουν το καταναλωτικό κοινό με λίστες ή φυλλάδια για τα προϊόντα που συμμετέχουν στο «καλάθι» που θα δημιουργήσουν.

Υπενθυμίζεται πως το μέτρο είναι υποχρεωτικό για τις αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90 εκατ. ευρώ. Ωστόσο σε αυτό μπορούν να συμμετέχουν και όλες οι υπόλοιπες αλυσίδες ή επιχειρήσεις της λιανικής κοινοποιώντας στο υπ. Ανάπτυξης κάθε φορά το «καλάθι του νοικοκυριού» που συγκροτούν ώστε να ελέγχονται κατά προτεραιότητα.

Η μη αποστολή καταλόγου προϊόντων ή η ελλιπής αποστολή καταλόγου προϊόντων από τους υπόχρεους τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης αποστολής του πλήρους καταλόγου.

Τέλος, πληροφορίες αναφέρουν ότι επίκειται η επίσημη τοποθέτηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το μέτρο, αν και πληροφορίες αναφέρουν πως ουσιαστικά το «καλάθι του νοικοκυριού» θα κριθεί στην πράξη. Ως εκ τούτου τόσο τα κλιμάκια της ΔΙΜΕΑ όσο και η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα είναι σε εγρήγορση για να προλάβουν είτε φαινόμενα κερδοσκοπίας μέσω «καπήλευσης» του σήματος είτε στρέβλωσης της αγοράς, που είναι και ο μεγαλύτερος κίνδυνος.