Tι θα γινόταν αν δεν υπήρχαν σχολεία;
Tι θα γινόταν αν δεν υπήρχαν σχολεία; Ένα Πείραμα Σκέψης Μήπως χωρίς σχολείο θα μπορούσαμε να μαθαίνουμε περισσότερα και να απολαμβάνουμε περισσότερο τη μάθηση; Υπήρχε μία οικογένεια στην Αμερική που ζούσε απομονωμένη από τον υπόλοιπο κόσμο. Ζούσαν σαν ερημίτες, χρησιμοποιώντας ηλιακή ενέργεια για τις βασικές τους ανάγκες. Δεν είχαν ταχυδρομείο, ούτε τηλέφωνο και ζούσαν σε […]