Παρά τις σε φάσεις, αντί για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, τα κενά εξακολουθούν να είναι σοβαρά 40 μέρες μετά το άνοιγμα των σχολείων! Συνολικά έχουν γίνει δύο φάσεις διορισμού αναπληρωτών και πρέπει άμεσα να καλυφθούν τα 1800 εναπομείναντα στη Β/θμια εκπαίδευση.

Ζ’ ΕΛΜΕ Αθήνας

Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στη δική μας την ΕΛΜΕ, από μια πρώτη καταγραφή, διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν αρκετά κενά σε βασικές ειδικότητες: Δεν έχουν καλυφθεί ακόμη πάνω από 40 ώρες μαθηματικών, 60 ώρες Φυσικής –βιολογίας, 30 ώρες κοινωνιολογίας, 20 ώρες Αγγλικών, 26 ώρες μουσικής, 10 ώρες φιλολογικές, 14 ώρες αισθητικής σε ΕΠΑΛ κ.α. Αν υπολογίσουμε ότι η Τρίτη φάση διορισμού αναπληρωτών θα γίνει αρχές Νοέμβρη και, σύμφωνα με τις δηλώσεις της υφυπουργού, θα προηγηθούν οι νησιωτικές περιοχές, αυτό μόνο ανησυχία μας προκαλεί.

Β. Δεν έχουμε καμία εξέλιξη για τις προσλήψεις στο πρόγραμμα για Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ, τις ΔΥΕΠ και τις Τάξεις Υποδοχής! Σε δύο τουλάχιστον σχολεία της περιοχής μας (1ο ΓΕΛ Βύρωνα και 1ο Γυμνάσιο Καισαριανής ) περιμένουν 30 περίπου προσφυγόπουλα να ξεκινήσουν γλωσσικά μαθήματα, αλλά η καθυστερημένη τοποθέτηση καθηγητών/τριών για 30 ώρες διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας, δημιουργεί απογοήτευση στα παιδιά και παραίτηση, ενώ προβληματίζει όλους τους συναδέλφους η αντιμετώπισή τους.

Γ. Καθυστερεί αδικαιολόγητα η Παράλληλη Στήριξη με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα σε όλους εκείνους τους μαθητές που χρειάζονται πραγματική και ουσιαστική βοήθεια από εξειδικευμένους καθηγητές της ειδικής αγωγής. Αυτό, σε συνδυασμό με την υποστελέχωση και υπολειτουργία του 2ου ΚΕΣΥ, δημιουργεί πολλά προβλήματα στην ομαλή ένταξη αυτών των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Δ. Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει καμιά προετοιμασία για την έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια.

Ζητάμε:

– την άμεση κάλυψη όλων των διδακτικών κενών.

– τη διαφάνεια σε όλες τις τοποθετήσεις συναδέλφων από το ΠΥΣΔΕ με την αναγραφή των μορίων τους στις καταστάσεις που δημοσιοποιούνται.

– την άμεση εξέταση από το ΠΥΣΔΕ των ενστάσεων που έχουν γίνει από συναδέλφους και εκκρεμούν εδώ και πολλές ημέρες, αφήνοντας σε αβεβαιότητα τους ίδιους και τα σχολεία στα οποία υπηρετούν

– την άμεση τοποθέτηση εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξη και την στελέχωση του ΚΕΣΥ ώστε να έρχονται έγκαιρα οι γνωματεύσεις για τα παιδιά που τις χρειάζονται.

– την κατάργηση του νόμου Βρούτση ο οποίος στερεί το ΑΜΚΑ από τα προσφυγόπουλα, ώστε να πετύχουμε την ομαλή ένταξη των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

– Το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα πάνω από 30.000 οργανικά και όχι λειτουργικά κενά στην Εκπαίδευση.