Μπορεί πολλά να λέγονται για το πώς το ίντερνετ βλάπτει τους μαθητές- συνήθως λόγω της προσκόλλησής τους στο διαδίκτυο σε βάρος του διαβάσματός τους- ωστόσο έρευνα του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης διαπιστώνει πως οι έφηβοι που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια είναι περισσότερο πιθανό να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.

Η έρευνα έδειξε πως οι μαθητές που παίζουν σε καθημερινή βάση, έχουν καλές σε μαθηματικά, στα αντικείμενα των επιστημών, αλλά και στο διάβασμα.

«Οι μαθητές που παίζουν καθημερινά παιχνίδια στο διαδίκτυο έχουν καλύτερες επιδόσεις κατά 15 μονάδες από το μέσο όρο στα μαθηματικά και κατά 17 μονάδες από τις μέσες μαθητικές επιδόσεις στα επιστημονικά αντικείμενα», σύμφωνα με τον ερευνητή του Ινστιτούτου Άλμπερτ Πόσο.

Όπως εξήγησε, «όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τόσο γενική γνώση, όσο και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη και την ανάγνωση των γνωστικών αντικειμένων που έκανες στη διάρκεια της ημέρας».