Παρακολουθούμε εσχάτως να δημοσιοποιούνται, μέσω της απαράδεκτης πρακτικής των διαρροών, «ειδήσεις», που αφορούν τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας ως προς την ανάθεση μαθημάτων στη Δ/θμια Εκπαίδευση.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

Χωρίς περιστροφές η ΠΕΑΔ δηλώνει ότι είναι αντίθετη αμετακίνητα στην ανάθεση μαθημάτων σε ειδικότητες, οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν άμεσα με το προς διδασκαλία/ανάθεση μάθημα. Δεν είναι δυνατόν οι μαθητές να μετατρέπονται σε πειραματόζωα, πειραμάτων εκ προοιμίου καταδικασμένων σε τραγική αποτυχία. Δεν είναι αποδεκτό να καθορίζεται το ποιος και πως θα διδάσκει, με κριτήριο το ποιες ειδικότητες μας περισσεύουν ή τις προσωπικές προτιμήσεις κάποιων.

Ήδη, τα ωρολόγια προγράμματα που ανακοινώθηκαν για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια έχουν προκαλέσει εύλογες αντιδράσεις, καθώς από πουθενά δεν τεκμαίρονται οι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, οι οποίες θα καθορίσουν το μέλλον δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών και μαθητών.

Αλήθεια, πως ταιριάζουν από τη μία η Αριστεία, που τόσο ευαγγελίζεται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, και η Τράπεζα Θεμάτων, που απαιτούν γενικότερη γνώση και εποπτεία των γνωστικών αντικειμένων, και από την άλλη η Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών και των Σχολικών Μονάδων;

Πως θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός, ο οποίος εντέλλεται να διδάξει αντικείμενο του οποίου δεν είναι γνώστης; Πόσες ανισότητες θα δημιουργηθούν μεταξύ των σχολικών μονάδων, καθώς σε κάποιες θα διδάσκουν καθηγητές ειδικότητας και σε κάποιες ό,τι διέρχεται έξω από την αίθουσα;

Οφείλει το Υπουργείο Παιδείας να πάψει να αντιφάσκει με τις επιλογές του και τα αποφασίζει σύμφωνα με τα αυστηρότερα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, προς όφελος των μαθητών και του τόπου.

Έχουμε ήδη ζητήσει τη δημόσια τοποθέτηση των αρμοδίων για το θέμα αυτό, αλλά δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη αντίδραση, που να διαψεύδει τις διαρροές αυτές. Συνεπώς, δεν πρόκειται περί καπνού, που βγήκε χωρίς φωτιά…