array(34) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1648045462:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "488791"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_metadesc"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(194) " ΑΕΙ: Τι είπε η Νίκη Κεραμέως για τις αλλαγές στα Πανεπιστήμια αλλά και στα Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία."
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "3"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

: Τι είπε η Νίκη Κεραμέως για τις   αλλά και στα Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία.

Σε συνέντευξή της στον Real FM μίλησε μεταξύ άλλων για το νομοσχέδιο και για τις αλλαγές στα , αλλά και για το εσωτερικό .

Συγκεκριμένα είπε ότι «είναι μια ρύθμιση που έχει στόχο να ανοίξει τους ορίζοντες των παιδιών. Μπορεί τα παιδιά σε ηλικία 17-18 ετών να μην έχουν κατασταλάξει για το τι θέλουν να κάνουν.

Μπορεί κάποιος να θέλει να σπουδάσει Νομική αλλά να έχει και ενδιαφέρον για τα Οικονομικά. Η ρύθμιση προβλέπει τη δυνατότητα για φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι σε ένα Πανεπιστήμιο να μπορούν να πάνε για ένα 6μηνο σε άλλη σχολή, οποιαδήποτε. Τους δίνουμε έτσι τη δυνατότητα να δουν και κάτι άλλο, αν τους ενδιαφέρει περισσότερο, άρα υπάρχει μια διεπιστημονική προσέγγιση. Από εκεί και πέρα επαφίεται στα παιδιά εάν θελήσουν να αξιοποιήσουν ή όχι αυτή τη δυνατότητα. Επίσης περιλαμβάνει ρυθμίσεις για στενότερη συνεργασία Πανεπιστημίων της Ελλάδας και του εξωτερικού».

Για τα διπλά πτυχία η κα Κεραμέως είπε ότι «θα μπορούν να εκπονούνται προγράμματα σπουδών δύο Πανεπιστημίων ή δύο τμημάτων και θα οδηγούν σε δύο πτυχία με συγκεκριμένους όρους. Επίσης υπάρχει και μια μεγάλη σύνδεση με την αγορά εργασίας. Προβλέπουμε για πρώτη φορά ένα θεσμικό πλαίσιο για τα λεγόμενα βιομηχανικά διδακτορικά, δηλ. που εκπονούνται σε συνεργασία με επιχειρήσεις βιομηχανίας προκειμένου η έρευνα να έχει απτά αποτελέσματα».

Για τα αγγλόφωνα προγράμματα στα ελληνικά Πανεπιστήμια, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι «υπάρχει μια ιδιαίτερη έμφαση στα αγγλόφωνα προγράμματα. Στο μεταπτυχιακό επίπεδο η χώρα μας είχε ήδη αρκετά. Απελευθερώσαμε και το πλαίσιο των προπτυχιακών. Για πρώτη φορά λειτουργεί στη χώρα μας αγγλόφωνη Ιατρική στο ΑΠΘ».

Σχετικά με τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, η κα Κεραμέως υποστήριξε ότι «ήταν θεμελιώδης δέσμευση της κυβέρνησης η επαναφορά του θεσμού και στη συνέχεια η ενίσχυσή του. Από τα 60 τέτοια σχολεία το 2019 έχουμε πάει στα 120 και έχουμε τουλάχιστον ένα σε κάθε Περιφέρεια. Τα 112 ήδη λειτουργούν, ενώ προστίθενται άλλα 8 από την επόμενη σχολική χρονιά. Τρέχουν οι εγγραφές για τα Πρότυπα ή Πειραματικά. Στα μεν Πειραματικά όπου δοκιμάζονται νέες εκπαιδευτικές μέθοδοι η εισαγωγή γίνεται με κλήρωση γιατί είναι σημαντικό να είναι ένα όσο το δυνατόν πιο τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού για να δούμε πώς εφαρμόζονται αυτές οι νέες μέθοδοι. Στα δε, Πρότυπα η εισαγωγή γίνεται με εξετάσεις στο τέλος της ΣΤ’ Δημοτικού για εισαγωγή στην Α’ Γυμνασίου».

Η Νίκη Κεραμέως για τους διορισμούς στην εκπαίδευση

Σχετικά με την προκήρυξη της ειδικής αγωγής είπε ότι οι πίνακες λήγουν τον Αύγουστο και όπως είπε πολύ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν οι πίνακες.

«Η κυβέρνησή μας έχει διορίσει ήδη 16.200 εκπαιδευτικούς και πρέπει να συνεχίσουμε για να φύγουμε και από τη στρεβλή εφαρμογή του θεσμού του αναπληρωτή. Πέρυσι είχαμε υπολογίζει 5.250 διορισμούς και κάναμε 11.700. Και στο πνεύμα των νέων διορισμών θα συνεχίσουμε για να καλύψουμε ανάγκες στην εκπαίδευση» τόνισε η κα Κεραμέως.

Για το του 2008 η κα Κεραμέως απάντησε ότι «βγήκαν οι πίνακες αυτοί τότε και εξαντλήθηκαν οι διορισμοί και οι προσλήψεις που μπορούσαν να γίνουν. Είναι ένα ζήτημα που έχει κριθεί και στα Διοικητικά Δικαστήρια, υπάρχουν συγκεκριμένες αποφάσεις».