Θεσσαλονίκη: Οι μαθητές συνεχίζουν την κατάληψη
Αρνούμενοι να εγκαταλείψουν τη φοίτησή τους οι μαθητές πραγματοποίησαν και σήμερα Κατάληψη του σχολικού συγκροτήματος διαμαρτυρόμενοι για τη στάση του Υπουργείου Παιδείας που έκλεισε τα τμήματα και τις ειδικότητές τους από τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) που φοιτούσαν. {ad} ΕΛΤΕΕ Ανατ. Θεσσαλονίκης Το Υπουργείο Παιδείας μετά από αλλεπάλληλες μεθοδεύσεις (περιορισμένος χρόνος ηλεκτρονικών δηλώσεων εγγραφής, καθυστερήσεις έγκρισης […]