Εντυπωσιακή και ολοένα αυξανόμενη συνεχίζει να είναι η ανταπόκριση μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην . Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν την ευρεία συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας και στους τρεις άξονες της . Συγκεκριμένα, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, βάσει των πιο πρόσφατων στοιχείων:

Α. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν τα εξής στοιχεία:
– 9.462.802 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις
– 766.458 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά
– 112.872 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη
– 532.251 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά
– ως και 40.957 ψηφιακές τάξεις την ημέρα
– 36.091.106 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση:
– Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 744.973/ e-me: 369.531
– Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 115.618/ e-me: 75.259
– Συνολικά περισσότεροι από 1.099.421 μαθητές και 193.062 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Εκπαιδευτική τηλεόραση:
145.000 παιδιά ηλικίας 4-14 ετών παρακολούθησαν καθημερινά το μήνα Απρίλιο το πρόγραμμα εκπαιδευτικής τηλεόρασης που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ.

Β. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ
96,3% των μαθημάτων που διενεργούνταν δια ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Γ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε: «Δύο σχεδόν μήνες από την αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων και η εκπαιδευτική κοινότητα συμμετέχει ακόμη πιο ενεργά, ακόμη πιο εντατικά, και στους τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μας συγκινεί κάθε φορά η θερμή ανταπόκριση μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών, και μας ενδυναμώνει, για κάθε νέα προσπάθεια, για κάθε επόμενο βήμα. Συνεχίζουμε τα μαθήματα στο σπίτι, ξεκινάμε σταδιακά και τα μαθήματα στο σχολείο, τηρώντας τα μέτρα προστασίας και προφύλαξης, μένοντας ασφαλείς.»

Ακολουθεί γραφιστική απεικόνιση των δεδομένων:

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post1 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post2 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post3 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post4
Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post6 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post7 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post8 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post9
Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post10 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post11 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post12 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post13
Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post14 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post15 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post16 Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post17