Φοιτητές Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης: Να μπορέσουν να γίνουν οι πρακτικές μας

Φοιτητές Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης: Να μπορέσουν να γίνουν οι πρακτικές μας

Το παρακάτω κείμενο υπογράφεται από 805 μεταπτυχιακούς φοιτητές του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας « και Εκπαίδευση» και του ΠΜΣ του ΕΑΠ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου»

Η επιστολή:

Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ, κε Συρίγο, Είμαστε μεταπτυχιακοί φοιτητές ΕΑΕ του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» και του ΠΜΣ
του ΕΑΠ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου».

Όπως γνωρίζετε η Πρακτική Άσκηση των ΠΜΣ με συνάφεια με την ΕΑΕ ρυθμίζεται από την ΥΑ Αριθμ. 52425/Ζ1/04-04-2019, βάσει της οποίας τουλάχιστον το 60% της Πρακτικής Άσκησής μας πρέπει να υλοποιείται σε δομές ΕΑΕ.

Στις 07/11/2020 επιβλήθηκε το μέτρο της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς από τότε και ακόμα δεν έχει αρθεί.

Η υφιστάμενη κατάσταση, πέρα από τις νυν συνέπειες που έχει για εμάς σε οικονομικό και ψυχολογικό επίπεδο, αν δε λυθεί άμεσα πολλοί από εμάς μπορεί να μην καταφέρουμε να καταθέσουμε το μεταπτυχιακό μας το 2022, ώστε να ενταχθούμε στους κύριους πίνακες ΕΑΕ, πράγμα που για πολλούς σημαίνει ότι μπορεί να μην δουλέψουμε καθόλου ή να μην ξαναδουλέψουμε καθόλου από το 2022 και μετά στην ΕΑΕ !

Δηλώσατε στην εκπομπή «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ για τις πρακτικές ασκήσεις ότι αναγνωρίζετε το πρόβλημα με τις πρακτικές ασκήσεις και ότι βρίσκεστε σε διαρκή επικοινωνία με την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, αλλά η υφιστάμενη επιδημιολογική κατάσταση δεν επιτρέπει να δοθεί λύση στο πρόβλημα.
Ερωτάσθε:

1. Τί έχει συζητηθεί με την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων για τις πρακτικές ασκήσεις που έχουν κομμάτι που πρέπει να γίνει στις δομές όπου υλοποιούνται οι πρακτικές

ασκήσεις; Θεωρείται επικίνδυνη για τη διασπορά του κορωνοϊού η ύπαρξη 1-2 φοιτητών ανά αίθουσα με λίγους μαθητές (μιας και μιλάμε για δομές ΕΑΕ); Αν ναι,

2. γιατί το ΥΠΑΙΘ δεν προβαίνει άμεσα σε αναμόρφωση του πλαισίου των εν λόγω πρακτικών ασκήσεων, ώστε εν μέσω πανδημίας να μπορούν να υλοποιηθούν εξ’ ολοκλήρου εκτός δομών (με βίντεο, εργασίες κτλ.);

Με εκτίμηση,

805 μεταπτυχιακοί φοιτητές ΕΑΕ του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» και του ΠΜΣ του ΕΑΠ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου»

googlenewsΑκολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !