Όσα είπε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Φίλης, αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών:

«Όσο πάσχιζε τόσο καιρό να πείσει τους εκπαιδευτικούς για το η υπουργός Παιδείας, γκρέμισε στη χθεσινή του συνέντευξη ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης», υπογραμμίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Φίλης.

«Τι ισχυρίζεται η υπουργός; Ότι η αξιολόγηση θα έχει ως αποτέλεσμα παραπάνω μόρια για την εξέλιξη του “καλού” εκπαιδευτικού και επιπλέον επιμόρφωση για τον “κακό”. Τι είπε ο κ. Μητσοτάκης; Ότι στο δημόσιο τομέα, δηλαδή και στην εκπαίδευση, η αξιολόγηση θα ως “άριστοι”. Ενώ, οι υπόλοιποι θα τιμωρούνται με μισθολογική καθήλωση που σε συνθήκες πληθωρισμού ισοδυναμούν με μείωση μισθού», σημειώνει, τονίζοντας πως «αποκαλύφθηκε έτσι ένα ακόμη ψέμα της κ. Κεραμέως».

«Η ΝΔ δεν απομακρύνθηκε ποτέ από την πολιτική μείωσης του εισοδήματος των εκπαιδευτικών. Αλλιώς, σε συνθήκες καλπάζοντος πληθωρισμού θα έκανε δεκτή την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για καθιέρωση συστήματος Τιμαριθμικής Αναπροσαρμογής και χορήγηση άμεσα αύξησης 10% στους μισθούς του Δημοσίου. Απλώς, η ΝΔ “σαλαμοποιεί” την πολιτική της προκειμένου να αποπροσανατολίσει και να κάμψει τις αντιδράσεις. Απώτερος στόχος βέβαια, πέραν της μείωσης του εισοδήματος των εκπαιδευτικών, είναι η κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών και η ολική επαναφορά των διαθεσιμοτήτων και των απολύσεων που είχε υλοποιήσει ως υπουργός Δημόσιας Διοίκησης ο Κυριάκος Μητσοτάκης», συνεχίζει ο Ν. Φίλης, χαρακτηρίζοντας «δούρειο ίππο» αυτής της πολιτικής την «ατομική αξιολόγηση υπό τους όρους που επιχειρεί να την εφαρμόσει η κυβέρνηση». «Γι’ αυτό συνδέει ειδικά στους νεοπροσληφθέντες την αξιολόγηση με τη μονιμοποίησή τους, επιβάλλοντάς τους καθεστώς ομηρίας. Σε αυτή την πολιτική υψώνουν τείχη οι εκπαιδευτικοί. Σήμερα με τους αγώνες τους, αύριο με την ψήφο τους», αναφέρει και καταλήγει:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία είναι δίπλα τους. Ως κυβέρνηση θα καταργήσει την τιμωρητική αξιολόγηση και την αναβίωση του “επιθεωρητισμού”, μισό αιώνα σχεδόν μετά την κατάργησή του. Θα επαναφέρει την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και την ενίσχυση του ρόλου του Συλλόγου Διδασκόντων. Για ένα σχολείο της Γνώσης, της Δημοκρατίας, της Ισότητας και της Ποιότητας».