Ανοιχτό το ενδεχόμενο για – Όλα όσα είπε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Αναλυτικότερα, η υπουργός Παιδείας επανέλαβε φράση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη λέγοντας ότι «σε συνέντευξή του είχε πει ότι πρέπει να αμείβονται καλύτερα οι εκπαιδευτικοί και αυτή είναι η αλήθεια. Αναβαθμίσαμε το σχολείο, το έχουμε κάνει πιο απαιτητικό, ζητήσαμε περισσότερα πράγματα από τους εκπαιδευτικούς, οφείλουμε να τους αμείψουμε καλύτερα».

Η κυρία Κεραμέως υπογράμμισε ότι έχει ήδη ξεκινήσει συζήτηση επί του ζητήματος των αυξήσεων με το υπουργείο Οικονομικών. «Είμαστε σε μια διαδικασία με το υπουργείο Οικονομικών για να δούμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις αποδοχές των εκπαιδευτικών. Με στόχο και την αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά και για να προσελκύσουμε στο Δημόσιο άξιους εκπαιδευτικούς που θέλουν να προσφέρουν» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχολικός εκφοβισμός: Έρχεται πλατφόρμα για ανώνυμες καταγγελίες

Στη συνέχεια, η υπουργός ανακοίνωσε ότι την Παρασκευή στο υπουργικό συμβούλιο θα παρουσιάσει πρόσθετα μέτρα που περιλαμβάνονται σε νομοσχέδιο και αφορούν μέτρα κατά του σχολικού εκφοβισμού.

Μεταξύ άλλων, η Νίκη Κεραμέως είπε ότι θα δημιουργηθεί πλατφόρμα που θα επιτρέπει ανώνυμες είτε άλλους. «Ο στόχος είναι να ωθήσουμε τα παιδιά να ανοίξουν τη ψυχή τους, να μας πουν κάτι που τα απασχολεί» τόνισε.

Αναφέρθηκε επίσης στον ψηφιακό κόμβο που θα δημιουργηθεί και μέσω του οποίου οι γονείς θα έχουν άμεση ενημέρωση οι γονείς για τη φοίτηση των παιδιών τους, όπως πχ. για τις απουσίες και την πώς πηγαίνουν στα μαθήματά τους.

Ξεκινά το τρίτο στάδιο αξιολόγησης

Ακολούθως, η κυρία Κεραμέως επισήμανε ότι το τελικό στάδιο αξιολόγησης, που αφορά 170.000 δασκάλους και καθηγητές, θα ξεκινήσει άμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Η υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι πρόκειται για το τρίτο στάδιο της αξιολόγησης, καθώς το πρώτο αφορά το εκπαιδευτικό σύστημα, το δεύτερο τη σχολική κοινότητα και το τρίτο την ατομική αξιολόγηση περίπου 170.000 εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με την κυρία Κεραμέως, οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται για το γνωστικό και παιδαγωγικό τους αντικείμενο, από τον διευθυντή του σχολείου, τον σύμβουλο της εκπαιδευτικής κοινότητας καθώς και τον σύμβουλο ειδικότητας.

«Είναι δυο άξονες. Το επιστημονικό κομμάτι και το παιδαγωγικό. Ένας δάσκαλος πρέπει να έχει και την κατάρτιση και το παιδαγωγικό κομμάτι», εξήγησε.