array(31) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1664372277:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569799"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "5"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ΛΗΜΝΟΥ με θέμα «ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΥΨΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ»:

Παρά τις θριαμβολογίες του Υπουργείου Παιδείας για τους διορισμούς και τις καινοτομίες που τάχα εισάγει, τα σχολεία και φέτος αντιμετωπίζουν εκρηκτικά προβλήματα. Τα πραγματικά κενά σε εκπαιδευτικούς παραμένουν πολύ μεγάλα ακόμα και μετά τις πρώτες προσλήψεις χιλιάδων αναπληρωτών. Οι γονείς θα κληθούν για μια ακόμα χρονιά να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, ενώ είναι υπαρκτός ο κίνδυνος πολλά παιδιά να ξεπαγιάσουν τον χειμώνα, αν δεν παρθούν μέτρα για πετρέλαιο, φυσικό αέριο και ρεύμα.

Η υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών αγγίζει το 60%! Οι αυξήσεις στα σχολικά είδη είναι μεγάλες, μόνο στο χαρτί φωτοτυπίας ξεπερνούν το 30%! Τεράστιες είναι οι αυξήσεις στο ρεύμα, στο πετρέλαιο, ενώ ξεπερνούν κάθε όριο στο Φυσικό Αέριο, που έχει εκτιναχθεί, με κίνδυνο να ανάβει η θέρμανση με το σταγονόμετρο.

Την ίδια στιγμή, υλοποιείται επιθετικά η ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσω της λεγόμενης «αξιολόγησης», η λεγόμενη προώθηση της αυτονομίας, δηλαδή η μεγαλύτερη εξάρτησή τους από την τσέπη των γονιών, οι αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του σχολείου, οι διαχρονικές επιδιώξεις της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ στις οποίες ορκίζονται όλες οι κυβερνήσεις και οι Υπουργοί Παιδείας.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ συνεχίζουν στο γνωστό δρόμο της κατασυκοφάντησης των εκπαιδευτικών, των δικαστικών προσφυγών και διώξεων, της χειραγώγησης των σωματείων μέσω της άμεσης παρέμβασης στη ζωντανή και δημοκρατική λειτουργία τους (βλ. ηλεκτρονικές εκλογές και «φακέλωμα», απαγόρευση απεργιών, εμπόδια στην δράση μέσα στους χώρους δουλείας κ.α.). Με ευθύνη της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων έχει χτιστεί ένα αντεργατικό νομοθετικό οπλοστάσιο με στόχο την ίδια την ύπαρξη και λειτουργία των Σωματείων.

Με σημαία την υπεράσπιση του παιδαγωγικού μας ρόλου, με το βλέμμα στραμμένο στους μαθητές μας, θα μπούμε εμείς «ασπίδα» ώστε κανένα παιδί να μην κρυώσει αυτόν τον χειμώνα, να μην πεινάσει, να μην μείνει πίσω χωρίς την απαραίτητη εκπαιδευτική στήριξη. Όπλο μας η αλληλεγγύη!!

Καταθέτουμε για συζήτηση και διεκδίκηση μέσα στον κλάδο, στη Γενική Συνέλευση, σε κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα το παρακάτω πλαίσιο πάλης και σχέδιο δράσης:

Για τα ζητήματα λειτουργίας των σχολείων:
– Ουσιαστικά μέτρα για την πανδημία. Μαζικά δωρεάν τεστ για όλους με ευθύνη του ΕΟΔΥ. Δωρεάν Μέσα Ατομικής Προστασίας. Ειδική άδεια για όλο το διάστημα της νόσησης και όχι μόνο για 5 μέρες.

– Σε κάθε διεύθυνση εκπαίδευσης να υπολογιστούν επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών (πλήρους ωραρίου και όχι με τρίμηνες συμβάσεις) για την κάλυψη των έκτακτων κενών που θα προκύψουν από συναδέλφους που θα νοσήσουν από Covid -19, ώστε να μην επαναληφθεί το μπάχαλο της περσινής χρονιάς.

– Επιπλέον προσωπικό καθαριότητας, πλήρους ωραρίου, για την κάλυψη των αναγκών. Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων στην καθαριότητα.
– 15 μαθητές ανά τμήμα για υγειονομικούς και κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους. Με βάση αυτό να καθοριστεί η συγκρότηση των τμημάτων και οι προσλήψεις.

– Να καταργηθεί το απαράδεκτο όριο για 25 (+10%) μαθητές στις τάξεις. Να γίνονται δεκτές οι εισηγήσεις των ίδιων των σχολείων σχετικά με τη λειτουργία των τμημάτων (π.χ. χωρισμός τμημάτων με βάση παιδαγωγικά κριτήρια).
– Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό με βάση τις διευρυμένες μαθησιακές ανάγκες σε όλες τις ειδικότητες, σε τμήματα ΖΕΠ, στην παράλληλη στήριξη. Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα ένταξης και να ιδρυθούν όλα όσα χρειάζονται για την κάλυψη των αναγκών.
– Να εξασφαλιστούν σε όλα τα σχολεία οι αναγκαίες ώρες για ενισχυτική διδασκαλία.

– Να δοθεί έκτακτο κονδύλι στις σχολικές επιτροπές για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.
– Να διαγραφούν χρέη των σχολείων προς τις λεγόμενες πρώην ΔΕΚΟ (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο).
– Να δοθεί φθηνό, αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο στα σχολεία.
– Να καλυφθούν ανάγκες σε αναλώσιμα, σχολικά είδη, μέσα καθαριότητας κ.τ.λ.

– Να γίνουν έργα και επισκευές στα σχολεία άμεσα και να ξεκινήσει εδώ και τώρα γενναίο κρατικό πρόγραμμα σχολικής στέγης και όχι να «μπουκώνει» η κυβέρνηση τους μεγαλοεργολάβους μέσω των προγραμμάτων κατασκευής σχολείων και των Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Δημιουργία υποστηρικτικών υποδομών όπως εργαστήρια, βιβλιοθήκες, αθλητικοί χώροι.
– Δωρεάν εκδρομές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για όλα τα παιδιά.

Δυναμώνουμε την πάλη μας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική
των ταξικών φραγμών και της κατηγοριοποίησης των σχολείων.

– Κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 4692/2020 και 4823/2021 που κατηγοριοποιούν τα σχολεία μας, υποβαθμίζουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, υψώνουν ακόμα μεγαλύτερα τείχη στα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.
– Κατάργηση του ν. 4589/19 του Γαβρόγλου.
– Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και των εξετάσεων τύπου PISA που μετατρέπουν την εκπαιδευτική διαδικασία σε μία τυποποιημένη προετοιμασία των μαθητών, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητες και τις μορφωτικές ανάγκες του κάθε μαθητή.
– Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε χιλιάδες μαθητές εκτός ΑΕΙ και απαξίωσε δεκάδες τμήματα σε όλη τη χώρα.
– Αντιστεκόμαστε στην επιφανειακή γνώση, την ημιμάθεια, την αποθέωση των δεξιοτήτων που ενισχύεται με τα νέα αναλυτικά προγράμματα και τα εργαστήρια δεξιοτήτων.

Συγκεκριμένα το επόμενο διάστημα, μαζί με τους γονείς και τους μαθητές
– Συνεχίζουμε τις μαζικές κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας για όλα τα παραπάνω ζητήματα σε Δήμους, Περιφέρειες και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
– Δίνουμε μαζική – αποφασιστική απάντηση με τη μαζική μας συμμετοχή στη συγκέντρωση στο ΥΠΑΙΘ στις 11/10 στις 13:00.
– Απαιτούμε από ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να πάρουν εδώ και τώρα συνολική απόφαση για απεργία – απόχη από όλο το πλαίσιο της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης, των μεντόρων και των ενδοσχολικών συντονιστών και όλων των σχετικών διατάξεων των ν. 4692 και 4823. Σε επίπεδο Συλλόγων και ΕΛΜΕ αξιοποιούμε όλα τα διαθέσιμα μέσα προκειμένου ο κλάδος συλλογικά να ακυρώσει τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας.

Ειδικά για το ζήτημα της υπεράσπισης των σωματείων μας
από την κρατική – εργοδοτική παρέμβαση:
– Ακυρώνουμε στην πράξη της εφαρμογή του ν. 4808/21 του Χατζηδάκη σε όλα τα επίπεδα (ηλεκτρονικές εκλογές, ΓΕΜΗΣΟΕ, τρόπο κήρυξη των απεργιών κ.α.).
– Όλες οι εκλογές των σωματείων μας γίνονται δια ζώσης. Λέμε όχι σε ηλεκτρονικές εκλογές και δήθεν «υβριδικά μοντέλα».
Απαιτούμε από το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει σε κανονικές, δια ζώσης, εκλογές για τους αιρετούς στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Να καταργηθεί όλο το αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο που επιβάλει ηλεκτρονικές εκλογές και δοτούς αιρετούς. Σε περίπτωση επιβολής ηλεκτρονικών εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να μην συναινέσουν, να ακυρώσουν τα σχέδια της κυβέρνησης. Τα σωματεία των εργαζομένων μπορούν να επιβάλουν τη θέληση και το δίκιο τους.