Μεγάλη αναστάστωση έχει προκαλέσει στο χώρο των εκπαιδευτικών η πρόθεση των αρμόδιων Υπουργείων να διενεργηθεί σύμφωνα με το μοντέλο της προκήρυξης 2Γ/2022. Σε αυτή την περίπτωση το προσοντολόγιο θα λαμβάνεται υπόψιν με προσαυξήσεις ενώ μειωμένος θα είναι ο συντελεστής της προϋπηρεσίας. Νομοθετικά θα ξεκινήσει η διαδικασία σύμφωνα με πληροφορίες από το νέο έτος 2024 ώστε να τρέξει η διαδικασία και να γίνουν οι διορισμοί για το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. Εξυπακούεται οτι η επιλογή για τους αναπληρωτές θα γίνεται στη συνέχεια μέσω αυτής της λίστας επιτυχόντων.

Δείτε αναλυτικά επιστολή διαμαρτυρίας εκπαιδευτικού αντιπροσωπευτική για τη σχετική αιτιολόγηση.

Μετά λύπης διαβάζουμε και αισθανόμαστε εμπαιγμό, αφού μέσω διαδικτύου άρχισε να προβάλλεται η πρόσφατη πρόθεση αρμοδίων για γραπτό . Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε κληθεί και συγκεντρώνουμε προσόντα (πληρώνοντας βέβαια – όχι δωρεάν- τα κατά τόπους εγκεκριμένα πανεπιστήμια), όπως επιμορφωτικά σεμινάρια, πτυχία ξένων γλωσσών, μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, πτυχίο υπολογιστών προκειμένου να πετύχουμε βάσει μοριοδοτούμενων πινάκων το μόνιμο διορισμό μας ή την τοποθέτησή μας ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί.

Και ενώ έχουμε κοπιάσει, ξοδευτεί, πιεστεί για να τα αποκτήσουμε και συγχρόνως έχοντας εργαστεί αρκετά ως αναπληρωτές, εμφανίζονται εκ νέου προαναγγελίες άλλων ζητουμένων, δηλαδή της επιστροφής στον ήδη αμφισβητημένο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Έτσι όμως οι υπεύθυνοι δείχνουν να ακυρώνουν και να αμφισβητούν τη συνεχή προσπάθεια των εκπαιδευτικών για αυτοβελτίωση και απόκτηση προσοντολογίου με παράλληλη πολύχρονη .
Αλήθεια, με όλο το σεβασμό, έχουν αναρωτηθεί οι κατά καιρούς αρμόδιοι και υποστηρικτές του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς τι είναι στα 50 χρόνια της ζωής σου να σε αμφισβητούν και να σκέφτονται να σε ξαναστείλουν -ύστερα από άπειρες ώρες διδασκαλίας και διορθώσεων πάμπολλων σχολικών γραπτών φυσικά εκτός σχολικού ωραρίου- στο πισωγύρισμα του γραπτού Ασεπ σαν να είσαι μαθητής;

Οι εκπαιδευτικοί μόλις τον Μάρτιο έστειλαν το ηχηρό τους ΟΧΙ στη γραπτή δοκιμασία του Ασεπ, αφού καθημερινά είτε εργαζόμενοι στα φροντιστήρια είτε ως αναπληρωτές είτε στα ιδιωτικά σχολεία αξιολογούνται από τους ίδιους τους μαθητές τους , από τους διευθυντές τους και από τους αξιολογητές των αξόνων του ΙΕΠ.
Γιατί λοιπόν τώρα σκέφτεστε να αμφισβητήσετε τα ήδη κεκτημένα προσόντα μας; Το προσοντολόγιο τελικά για ποιο λόγο το συγκεντρώσαμε;
Με αυτή τη λογική θα μπορούσαμε κι εμείς ως πολίτες αυτής της δημοκρατικής χώρας να απαιτήσουμε όλοι οι βουλευτές και υπουργοί μας ώστε να αποδεικνύεται η αξία τους και ώστε να γίνονται παράδειγμα μίμησης από τη στιγμή που προτίθενται να αναλάβουν καίρια πόστα.
Μετά τιμής και σεβασμού, Φ. Λ.