Το ζήτημα της ταλαιπωρίας που αντιμετωπίζουν οι στα νησιά λόγω των πολύπλοκων διοικητικών διαδικασιών τίθεται στο επίκεντρο ερώτησης της Ελληνικής Λύσης προς το Υπουργείο Παιδείας. Η βουλευτής του κόμματος, Μαρία Αθανασίου, ζητά την απλοποίηση των διατυπώσεων του διορισμού, ώστε οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να ολοκληρώνουν την όρκισή τους και τη σχετική διαδικασία απευθείας στο σχολείο όπου πρόκειται να υπηρετήσουν, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης στις έδρες των Αντιπεριφερειών.

Ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι υπηρετούν σε σε νησιωτικές περιοχές είναι και το ζήτημα του διοικητικού σκέλους της διαδικασίας του διορισμού τους. Απαιτείται να παρουσιασθούν στο σχολείο στο οποίο έχουν διορισθεί, αφού, όμως, πρώτα, ορκισθούν στην έδρα της οικείας Αντιπεριφέρειας.

Διαβάστε εδώ 

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν διορισθεί στην Κύθνο, στην Αμοργό ή στην Ανάφη, οφείλουν να παρουσιασθούν πρώτα στη Σύρο, να ορκισθούν εκεί και, εν συνεχεία, να διαβιβάσουν οι ίδιοι την όρκισή τους στο σχολείο όπου έχουν διοριστεί. Αυτό σημαίνει επιπλέον ταλαιπωρία για τον/την ενδιαφερόμενο/η και αχρείαστη μετάβαση στο νησί όπου εδρεύει η διοικητική Υπηρεσία της οικείας εκπαιδευτικής Περιφέρειας, το οποίο μπορεί να μην συνδέεται καν ακτοπλοϊκά απευθείας με το νησί στο σχολείο του οποίου θα υπηρετήσει ο εν λόγω διορισθείς εκπαιδευτικός.

Απλοποίηση της διαδικασίας διορισμού εκπαιδευτικών σε νησιωτικές περιοχές

Τούτο σημαίνει, εκτός από ταλαιπωρία, επιπλέον, πολύ σημαντική δαπάνη εκ μέρους του εκπαιδευτικού, ενώ, θα μπορούσε να προβλεφθεί, κάλλιστα, το να είναι δυνατόν να ορκίζεται ο εκάστοτε εκπαιδευτικός στο σχολείο στο οποίο πρόκειται να υπηρετήσει και η όρκισή του, αρμοδίως, να διαβιβάζεται ενδοϋπηρεσιακά προς το αρμόδιο σχολείο.

Δείτε επίσης 

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, ερωτάται η κ. Υπουργός: Προτίθεσθε να θεσπίσετε κατάλληλη διαδικασία, ώστε οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν υπηρεσία σε νησιά, να δύνανται να ολοκληρώνουν τη διοικητική διαδικασία του διορισμού τους, συμπεριλαμβανομένης της όρκισης, στο σχολείο στο οποίο πρόκειται να υπηρετήσουν και όχι στην πρωτεύουσα του οικείου νομού, προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο και δαπάνες, αλλά και να μην είναι αναγκασμένοι να υποβάλλονται σε άσκοπη ταλαιπωρία;