Κίνδυνος να χάσουν το επίδομα ανεργίας, απλήρωτοι και χωρίς συμβάσεις οι εκπαιδευτές ΣΔΕ και ΔΙΕΚ
Οδεύοντας προς την λήξη του διδακτικού έτους, οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) και των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) διακατέχονται, από έντονη ανησυχία πως, για μια ακόμα χρονιά, το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης θα αποδειχτεί ασυνεπές προς τις εργοδοτικές του υποχρεώσεις καταστρατηγώντας στην πράξη το ισχύον θεσμικό και νομικό πλαίσιο. […]