Εύσημα στην Αθήνα από τον ΠΟΥ για τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας
Εύσημα δίνει στην Αθήνα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) για τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας που εφάρμοσε. Με ένα εκτενές άρθρο στην ιστοσελίδα του, ο ΠΟΥ, κάνει ένα ιδιαίτερα θετικό αφιέρωμα στις σημαντικές προσπάθειες του Δήμου Αθηναίων για τον περιορισμό της διασποράς της πανδημίας του κορονοϊού στην πρωτεύουσα και την προστασία των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων […]