Μόνο καθηγητές θα απολυθούν τελικά. ( του Ι.Χρηστάκη )
Ο σημερινός αγώνας των εργαζόμενων στους δήμους είναι δίκαιος, συγκινητικός και ελπιδοφόρος. Η απογοήτευση έρχεται από τους εκπαιδευτικούς και δη, τους προς απόλυση, τους επόμενους μήνες.Δεν τους πέρασε από το μυαλό ότι τέλος Ιουλίου και τέλος Σεπτεμβρίου θα κλαίνε μαύρο δάκρυ;Έχουν σχηματιστεί κατάλογοι με ονοματεπώνυμα, έχουν προγραφεί.Ακόμα και τα ΑΤΜ έχουν ενημερωθεί για το 75% […]