Γιατί οι έφηβοι μιλούν τόσο πολύ στο τηλέφωνο;
Οι έφηβοι, ειδικά τα κορίτσια αλλά σε μικρότερο βαθμό και τα αγόρια, μπορεί να μιλούν με τις ώρες στο τηλέφωνο. Κινητό και συμβατικό «ανάβουν» κυριολεκτικά κάθε μέρα. Οι λογαριασμοί έρχονται φουσκωμένοι και οι γονείς απελπίζονται. Αλλά δεν τους ενοχλούν μόνο τα χρήματα, αναρωτιούνται παράλληλα: «Γιατί να χάνει έτσι άσκοπα τις ώρες του;» και «Πότε θα […]