array(33) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1638197046:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "545562"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

: Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσίευσε οδηγίες για τη διαδικασία, τις προϋποθέσεις έγκρισης και τα κριτήρια εξέτασης για τα .

Τι αναφέρει ο οδηγός

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ως επιτελικός επιστημονικός φορέας υποστηρίζει το και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) και τους εποπτευόμενους φορείς του, μεταξύ άλλων θεμάτων και για τα ζητήματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, καθώς και τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Εκ του θεσμικού του ρόλου, βάσει του άρθρου 2 του Ν. 3966/2011, όπως ισχύει, το . γνωμοδοτεί ή εισηγείται ύστερα από σχετικό ερώτημα του/της και Θρησκευμάτων ή αυτεπαγγέλτως. Στο πλαίσιο αυτό, οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. διαβιβάζουν προς το Ι.Ε.Π. αιτήματα φορέων για την έγκριση ποικίλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καθώς και ερευνητών/-τριών ή ερευνητικών ομάδων όσον αφορά τη διεξαγωγή ερευνών σε ή σε δομές αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ο παρών Οδηγός απευθύνεται σε όσους/όσες υποβάλλουν τα σχετικά αιτήματα και αποτελεί ένα εγχειρίδιο χρήσης, στο οποίο περιγράφονται οι διαδικασίες, οι προϋποθέσεις έγκρισης και τα κριτήρια εξέτασης των υποβαλλόμενων αιτημάτων, σύμφωνα με το ευρύτερο πλαίσιο εκπλήρωσης του σκοπού του . για τη διαμόρφωση, τον διαρκή εκσυγχρονισμό και τη βέλτιστη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής σε όλους τους τύπους των σχολικών μονάδων.

Ειδικότερα, ο Οδηγός διαρθρώνεται σε τρία μέρη, ως εξής:

στο Μέρος Α΄ παρέχονται γενικές πληροφορίες όσον αφορά την εξέταση αιτημάτων για υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων – δράσεων,

στο Μέρος Β΄ δίνονται επιπρόσθετες οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων που αφορούν ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών προγραμμάτων (μαθητικών διαγωνισμών, αθλητικών προγραμμάτων και αγωγής υγείας),

στο Μέρος Γ΄ περιλαμβάνεται η σχετική πληροφόρηση για τη διαδικασία έγκρισης ερευνών, οι οποίες διεξάγονται σε σχολικές μονάδες και σε δομές αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Τέλος, στο Παράρτημα, το οποίο δομείται ομοίως σε τρία μέρη (Α΄, Β΄ και Γ΄), παρατίθενται πρότυπα έγγραφα όσον αφορά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (αίτηση και συνοδευτικά) για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις ειδικές κατηγορίες προγραμμάτων και τις έρευνες αντίστοιχα.

Εκπαιδευτικά προγράμματα

Ως ορίζεται κάθε οργανωμένη στο σχολικό πλαίσιο δράση, με δομημένο σχέδιο υλοποίησης, επιστημονική εγκυρότητα, παιδαγωγική σκοπιμότητα και καταλληλότητα, η οποία στοχεύει στην ενημέρωση, την εκπαίδευση, την κατάρτιση, την ευαισθητοποίηση, την ενδυνάμωση, απευθύνεται στην εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές/- ήτριες, εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες) όλων των τύπων σχολικών μονάδων και δομών αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Σχολική Μονάδα ή Σχολικά Τμήματα, Δ.Υ.Ε.Π., Τ.Ε., Τ.Υ., Σχολεία Καταστημάτων Κράτησης, Σχολεία Νοσοκομείων, Κ.Ε.Σ.Υ., κ.ά.) και δύναται, κατά περίπτωση, να συνοδεύεται από ψυχοπαιδαγωγικά κατάλληλο υλικό.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δύναται να απευθύνεται, εκτός των σχολικών μονάδων της χώρας, και σε Eλληνικά σχολεία του εξωτερικού, εφόσον ο σχεδιασμός και η υλοποίησή του προβλέπουν την αξιοποίηση εργαλείων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Θεματικές ενότητες

Στα εκπαιδευτικά προγράμματα περιλαμβάνονται δράσεις, διαγωνισμοί, εργαστήρια, ενημερωτικές παρουσιάσεις, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, που ενδέχεται -κατά περίπτωση να συνοδεύονται από κατάλληλο ενημερωτικό, εκπαιδευτικό ή/και επιμορφωτικό υλικό.

Η θεματική των εκπαιδευτικών προγραμμάτων εμπίπτει και στοχεύει, ε ν δ ε ι κ τ ι κ ά , στα ακόλουθα :

προαγωγή της δημοκρατίας στο σχολείο, της δημοκρατικής διοίκησης και της πολιτειακής παιδείας

υπεράσπιση και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού και υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων

συμπεριληπτική σχολική κοινότητα

προώθηση του πολιτισμού, των τεχνών και του αθλητικού ιδεώδους

ευαισθητοποίηση σε σχέση με την κοινωνική προσφορά και τον εθελοντισμό

ενίσχυση της φιλαναγνωσίας

ευαισθητοποίηση σχετικά με την αειφορία

προαγωγή της δημόσιας και ατομικής ψυχικής και σωματικής υγείας, καθώς και του ευ ζην • προαγωγή της ιστορικής ενημερότητας ως προς την τοπική ιστορία (κ.λπ.)