Π.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ – Π.Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ – Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ: ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ – ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π.

Π.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ«Ανάκληση Πρόσληψης προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017», με κωδικό ΟΠΣ 5001975, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»Π.Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ 2η Τροποποίηση της αριθμ. Φ.2.5/10394/17-10-2016 Απόφασης μας με την οποία τροποποιήθηκε η αριθμ. Φ.2.5/9640/30-09-2016 Απόφαση Πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017», με κωδικό ΟΠΣ 5001975, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣΔιάθεση Αναπληρωτριών ΕΕΠ και ΕΒΠ

Ποιά είναι μυστικά της γλωσσομάθειας;

Όσο μικρότερη η ηλικία τόσο πιο εύκολα μαθαίνει ο άνθρωπος μία ξένη γλώσσα. H ικανότητα μειώνεται πολύ όταν φτάσει στην εφηβεία κι ακόμα περισσότερο αργότερα. Είναι κι αυτό ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά της γλωσσομάθειας, που απασχολούν τους επιστήμονες στις έρευνές τους Οι επιστήμονες συμφωνούν πως η γλώσσα είναι μέρος του μοναδικού γνωστικού χαρίσματος του ανθρώπου. Πολλές μελέτες έχουν ασχοληθεί με τις βλάβες που προκαλούνται στη χρήση της γλώσσας έπειτα από κάποιον τραυματισμό ή ασθένεια.Συνέχεια του άρθρου

Συμμετοχή ΓΓΕΤ στην 4η ΄Εκθεση Μεταφοράς Τεχνογνωσίας-Patras IQ

05-04-17 Συμμετοχή της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας και της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και Εφαρμογής Δράσεων στους τομείς Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας στην «4η Έκθεση Μεταφοράς Τεχνογνωσίας – Patras IQ» 7-9 Απριλίου 2017 // Παμπελοποννησιακό Στάδιο Πάτρας Η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) και η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και Εφαρμογής Δράσεων στους τομείς Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας (ΕΥΔΕ ΕΤΑΚ) συμμετέχουν στην «4η Έκθεση Μεταφοράς Τεχνογνωσίας – Patras IQ» που θα πραγματοποιηθεί στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας, από 7 έως 9 Απριλίου 2017. Στόχος της Έκθεσης είναι η ανάπτυξη και ενίσχυση συνεργασιών μεταξύ της ερευνητικής/ακαδημαϊκής κοινότητας με τον παραγωγικό τομέα. Προς αυτήν την κατεύθυνση, θα αναδειχθούν εκθέματα καινοτόμων ερευνητικών προϊόντων και παρουσιάσεις εφαρμοσμένης έρευνας. Ταυτόχρονα, θα διεξαχθούν ομιλίες σε θέματα μεταφοράς τεχνογνωσίας, διανοητικής ιδιοκτησίας, εξεύρεσης πόρων για τη χρηματοδότηση μετατροπής καινοτόμων ιδεών σε προϊόντα, αλλά κι εκείνα που αφορούν start up επιχειρήσεις. Σκοπός των δράσεων αυτών είναι η εξοικείωση τόσο των ερευνητών όσο και του παραγωγικού τομέα με τη διαχείριση της γνώσης και την εκμετάλλευση καινοτόμων ιδεών, με μηχανισμούς και προϋποθέσεις οικοδόμησης δικτύων, συνεργατικών σχηματισμών και εναλλακτικών τρόπων χρηματοδότησης της καινοτομίας. Στην Κεντρική Εκδήλωση-Τελετή Έναρξης, το Σάββατο 8 Απριλίου, στις 18.00μ.μ. θα παραστεί ο Αναπληρωτής Υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας κ. Κ.Φωτάκης, με ομιλία με τίτλο : «Χτίζοντας μία ολοκληρωμένη πολιτική για Έρευνα & Καινοτομία». Στο πλαίσιο της 4ης Έκθεσης Μεταφοράς Τεχνογνωσίας – Patras IQ, η ΓΓΕΤ και η ΕΥΔΕ ΕΤΑΚ συνδιοργανώνουν από κοινού με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδος, τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και το Δίκτυο ΠΡΑΞΕ/ΙΤΕ Ημερίδα με τίτλο: «Έρευνα και Καινοτομία-Προστασία Διανοητικής Ιδιοκτησίας» που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 9 Απριλίου 2017 , στην Αίθουσα 2, και ώρα 12:00 μ.μ. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, στελέχη τόσο της ΓΓΕΤ, όσο και της ΕΥΔΕ ΕΤΑΚ, θα είναι στη διάθεση του κοινού, στο Περίπτερο Νο7, για να δώσουν πληροφορίες, να ενημερώσουν για τις Δράσεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα-Καινοτομία», να επιλύσουν απορίες σχετικά με την Ενιαία Δράση Κρατικών Ενισχύσεων «ΕΡΕΥΝΩ–ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ–ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ» και να συζητήσουν για θέματα έρευνας, τεχνολογικής ανάπτυξης και καινοτομίας. Η Έκθεση τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με την υπογραφή προγραμματικής σύμβασης μεταξύ αυτών και του Πανεπιστημίου Πατρών, του Επιμελητηρίου Αχαΐας, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου και του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας. Πληροφορίες σχετικά με το Patras IQ : http://www.patrasiq.gr/index.php Πληροφορίες /Δήλωση συμμετοχής στην Ημερίδα:τηλ.: 2610 620815 // email: [email protected] Περισσότερες πληροφορίες για τη ΓΓΕΤ : Η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) αποτελεί μια δημόσια υπηρεσία με αποστολή τον σχεδιασμό και τον συντονισμό της υλοποίησης της πολιτικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας (ΕΤΑΚ). Η επένδυση στην επιστήμη, στην έρευνα και στην τεχνολογία, αποτελεί κεντρική στρατηγική προτεραιότητα για ένα αναπτυξιακό μοντέλο κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά βιώσιμο, στηριζόμενο στην υψηλή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και σε νέες καινοτόμες ιδέες. Η ΓΓΕΤ έχει κεντρικό ρόλο στο υφιστάμενο σύστημα Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας, δεδομένου ότι είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση και την εφαρμογή της πολιτικής έρευνας στην Ελλάδα, καθώς και της διαχείρισης δράσεων ΕΤΑΚ. Επιπλέον, η ΓΓΕΤ εποπτεύει Ερευνητικά Κέντρα και Τεχνολογικούς Φορείς, οι οποίοι στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες με τις απαραίτητες δεξιότητες για την παραγωγή γνώσης και καινοτομίας. Επιτελούν σημαντικό έργο και παρουσιάζουν ιδιαίτερα χρήσιμα ερευνητικά αποτελέσματα στην Ιατρική και Βιοϊατρική, την Αστροφυσική, τις Φυσικές Επιστήμες, τις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, τη Θαλάσσια Έρευνα, την Τεχνολογία, την Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες. Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας ΓΓΕΤ // Τμήμα Επικοινωνίας και Προβολής Έρευνας και Καινοτομίας Τηλ: 210 7458015, 210 7458012 // Email: [email protected], [email protected] // http://www.gsrt.gr

O Δημήτρης Μπαξεβανάκης στα σχολεία της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Καβάλα

05-04-17 Τα σχολεία της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Καβάλα επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης Τις δομές της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο νομό Καβάλας επισκέφθηκε, στις 3 και 4 Απριλίου, ο Υφυπουργός Παιδείας, συνοδευόμενος από τον Διευθυντή του γραφείου του Θέμη Κοτσιφάκη. Ο κ. Μπαξεβανάκης συναντήθηκε και είχε εκτενείς συζητήσεις με τους εκπαιδευτικούς των 1ου και 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας, του 2ου εσπερινού ΕΠΑΛ, του ΕΠΑΛ Ελευθερούπολης, του Δημόσιου ΙΕΚ Καβάλας και του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας. Σε όλη τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψης συμμετείχαν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης Παναγιώτης Κεραμάρης και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας Απόστολος Βαγενάς. Σε όλες τις συζητήσεις οι κ.κ. Μπαξεβανάκης και Κοτσιφάκης αναφέρθηκαν στο βασικό στόχο του Υπουργείου, στην αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, ώστε να καταστεί, από λύση ανάγκης, ισότιμη εκπαιδευτική επιλογή για τους μαθητές και τις μαθήτριες, ανάλογα με τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη νέα δομή των ΕΠΑΛ, με την οποία οι μαθητές αποκτούν ουσιαστικές βασικές γνώσεις και δεξιότητες και οι επιλογές τους γίνονται σε πιο ώριμη ηλικία, ώστε να αποφεύγεται η πρόωρη εξειδίκευση. Τονίστηκε, επίσης, η διεύρυνση της πρόσβασης των αποφοίτων στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ, καθώς και η ειδική μέριμνα για τους αποφοίτους των εσπερινών ΕΠΑΛ. Εκτενής συζήτηση έγινε για την εφαρμογή του «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας», που έχει στόχο να προσφέρει στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ μια εναλλακτική μαθησιακή διαδρομή ώστε να εκπαιδευτούν στο χώρο εργασίας, είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα και να προετοιμαστούν για την ομαλή και ασφαλή είσοδό τους στην αγορά εργασίας. Ήδη 1.200 απόφοιτοι της επαγγελματικής εκπαίδευσης συμμετέχουν στην πρώτη φάση του «Μεταλυκειακού Έτους - τάξης Μαθητείας» σε όλη τη χώρα, ενώ από τον προσεχή Σεπτέμβρη το Υπουργείο Παιδείας φιλοδοξεί να υπάρξουν θέσεις μαθητείας για πολύ περισσότερους αποφοίτους, ώστε να αποκτήσουν την απαραίτητη επαγγελματική εμπειρία που συχνά απαιτείται κατά την προσπάθεια των νέων να βρουν εργασία. Ο υφυπουργός επισήμανε τη σπουδαιότητα του προγράμματος καθώς: α) είναι προαιρετικό, έχει διάρκεια 9 μηνών και απευθύνεται σε ενηλίκους απόφοιτους των ΕΠΑΛ, ηλικίας 18-24 ετών. β) παρέχεται στους μαθητευόμενους αμοιβή ίση με το 75% του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. γ) διεξάγεται υπό την εποπτεία των ΕΠΑΛ, με υπεύθυνο εκπαιδευτικό, με συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, για 4 ημέρες την εβδομάδα στο χώρο εργασίας, ενώ παρακολουθούν και 7 ώρες εργαστηριακό μάθημα της ειδικότητας στο ΕΠΑΛ μία φορά την εβδομάδα. δ) συμβάλλει στην εργασιακή προοπτική των αποφοίτων των ΕΠΑΛ, καθώς βοηθά στο να αποκτήσει ο μαθητευόμενος εργασιακή κουλτούρα και εμπειρία σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, με θετική επίδραση στη μελλοντική επαγγελματική και προσωπική του εξέλιξη. ε) με τη συμμετοχή και την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος της μαθητείας, διεξάγονται εξετάσεις πιστοποίησης, που παρέχουν στους αποφοίτους πιστοποιημένο τίτλο σπουδών επιπέδου 5, βάσει του Εθνικού και του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων. Ο κ. Μπαξεβανάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ευρεία αποδοχή που συναντά το πρόγραμμα σε όλη τη χώρα, καθώς και τη μεγάλη ανταπόκριση των εκπαιδευτικών μας, η συμβολή των οποίων είναι καθοριστική για την επιτυχία του. Τέλος, ο Υφυπουργός Παιδείας συναντήθηκε με τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας και με τη Δήμαρχο Καβάλας κ. Δήμητρα Τσανάκα, ενώ είχε πολύωρη αναλυτική συζήτηση με εκπαιδευτικούς του νομού και με τα Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Καβάλας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας.

Συνέντευξη Τύπου στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.

05-04-17 Συνέντευξη Τύπου στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, θα δώσει συνέντευξη Τύπου για τα θέματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017 στις 12.00 το μεσημέρι στο Υπουργείο. (Αίθουσα Έλλη Παππά – ισόγειο).

Ψήφισμα Συμπαράστασης στον Μάρκο Σκούφαλο και Αμπαζή Γιώργο

Ψήφισμα Συμπαράστασης Το ΔΣ του Συλλόγου «Αλ. Δελμούζος» συμπαραστέκεται στους συναδέλφους Μάρκο Σκούφαλο, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Δ. Χίου,Δημοτικό Σύμβουλο και αιρετό του ΠΥΣΠΕ Ν. Χίου και Αμπαζή Γιώργο, Πρόεδρο της ΕΓ της ΑΔΕΔΥ Χίου, αιρετό ΑΠΥΣΠΕ Β. Αιγαίου και μέλους του ΔΣ του συλλόγου Δάσκάλων και Νηπ/γων Χίου, που διώκονται από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας Chiospress και της ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΚΜΗ, ποινικοποιώντας έτσι την πολιτική ζωή και διασύροντάς τους ως κοινούς εγκληματίες. Ύστερα από σειρά καταγγελιών, μηνύσεων ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης διασύρει εδώ και χρόνια τους παραπάνω συνδικαλιστές προσπαθώντας να πλήξει το κύρος τους στη χιακή κοινωνία. Στα πλαίσια αυτά εξ αναβολής δικάζονται στις 3-4-2017. Οι Μάρκος Σκούφαλος και Γιώργης Αμπαζής δεν διώκονται για κοινά ποινικά αδικήματα, για προσωπικούς ή άλλους λόγους, αλλά για την πολιτική τους άποψη και στάση ενάντια στις λεγόμενες «Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις» (ΚΟΙΝΣΕΠ). Εξέφρασαν δημόσια τη γνώμη τους ως όφειλαν, καλώντας το Χιώτικο λαό να αγωνιστεί για τα δικαιώματά του ενάντια στην δράση και τη λειτουργία των ΚΟΙΝΣΕΠ, ενάντια στις απευθείας αναθέσεις και στη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος. Παράλληλα διεκδίκησαν το δικαίωμα των εργαζομένων να εργάζονται με σταθερές εργασιακές σχέσεις, που απειλούνται από τις ΚΟΙΝΣΕΠ, ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις κοινωνικών δομών που προωθούνται και μέσω των ΚΟΙΝΣΕΠ. Οι απόπειρες τρομοκράτησης κάθε αγωνιστή, κάθε ανθρώπου ή φορέα που αντιτίθεται στις αντιλαϊκές πολιτικές απ’ οπουδήποτε και αν προέρχονται, πρέπει να πέσουν στο κενό, να συναντήσουν την καθολική αντίσταση όλων των συνδικαλιστικών φορέων, των απλών λαϊκών ανθρώπων, γιατί ανοίγει την όρεξη και στα γενικότερα σχέδια που προωθούνται για την ποινικοποίηση των αγώνων, του δικαιώματος στην απεργία, της παραπέρα ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας Σάββας Σεχίδης Άγγελος Πούλος

Παρέμβαση στο “επιμορφωτικό” σεμινάριο στο μουσικό σχολείο Ιλίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ “ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ” ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Το Σάββατο 1/4 προχωρήσαμε σε παρέμβαση στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου, για να διαμαρτυρηθούμε για σειρά “επιμορφωτικών σεμιναρίων” στα οποία η σύμβουλος μουσικής...

Σχεδιασμός για τις αιτήσεις και προσλήψεις αναπληρωτών 2017-18

Όπως φαίνεται και η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει χωρίς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών. Ποιες ενέργειες έχετε κάνει έτσι ώστε να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τους χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που...

Ο Υπουργός Παιδείας για την τροπολογία Ειδικής Αγωγής και την αξιολόγηση

Σύμφωνα με εκπαιδευτικά σωματεία η τροπολογία για την Ειδική Αγωγή επαναφέρει τα σεμινάρια των 400 ωρών, για να τρέξει πάλι η επικερδής βιομηχανία έκδοσης πιστοποιητικών στους επιχειρηματικούς κύκλους των πανεπιστημιακών...

Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να βάλουν το επόμενο διάστημα

Με τρεις μήνες καθυστέρηση αναμένεται το υπουργείο Οικονομικών να ανακοινώσει και επισήμως σήμερα (ή αύριο το αργότερο) τους κλάδους των επιχειρήσεων που θα υποχρεωθούν να εγκαταστήσουν έως τέλος Ιουνίου συσκευές αποδοχής πιστωτικών καρτών POS. Με τη δημοσιοποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης.Συνέχεια του άρθρου

Δελτίο Τύπου Σ.Α.Τ.Ε.Α.: «Και σήμερα και αύριο και όσο χρειαστεί…»

«Και σήμερα και αύριο και όσο χρειαστεί…»Το παρόν δελτίο τύπου είναι το πρώτο που γράφεται σε σκηνές έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Εκατοντάδες συνάδελφοι αναπληρωτές από όλη την Ελλάδα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για κατασκήνωση έξω το από το Υπουργείο. Μαζί μας ήταν τα πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ, σύλλογοι γονέων, φοιτητές από τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα Ειδικής Αγωγής και συλλογικότητες αναπληρωτών.Η οργή και η αγανάκτηση των συναδέλφων οδήγησε στον αποκλεισμό όλων των εισόδων του Υπουργείου με βασικό αίτημα τη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, κ. Γαβρόγλου και την παραίτηση του προϊσταμένου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κ. Κασσιανού.Οι αναπληρωτές μετά από συνέλευση αρνήθηκαν να μεταβεί αντιπροσωπεία τους στη Βουλή να συναντήσει τον κ. Γαβρόγλου, αλλά αντιθέτως απαιτούσαν να έρθει ο υπουργός στο Υπουργείο, καθότι γνώριζε για την αυριανή κινητοποίηση από επιστολή που του είχε αποσταλεί.Τελικά, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι θα δεχτεί αντιπροσωπεία αναπληρωτών την Πέμπτη και ότι μέχρι τότε δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια σχετικά με την υπογραφή της υπουργικής απόφασης.Στα πλαίσια αυτά δηλώνουμε εξ αρχής ότι ζητάμε την αλλαγή όλου του νομοθετικού πλαισίου το οποίο με διαδικασίες εξπρές ανέτρεψε τον τρόπο στελέχωσης των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα:- Το καταστροφικό άρθρο 48 του ν.4415, που ψηφίστηκε επί υπουργείας κ. Φίλη, δίνει το δικαίωμα τοποθέτησης σε εκπαιδευτικούς ακόμη και χωρίς καθόλου σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε αυτή και να μειωθεί δραστικά ο αριθμός πρόσληψης αναπληρωτών. Ας σημειωθεί ότι δεν έχουν γίνει ποτέ μόνιμοι διορισμοί στην ΕΑΕ.- Στην ίδια λογική η διευκρινιστική εγκύκλιος του Οκτωβρίου (4-10-2017) επιτρέπει τη συμπλήρωση ωραρίου μόνιμων εκπαιδευτικών με τον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης και προβλέπει τη στήριξη ενός μαθητή με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέχρι και από 4 εκπαιδευτικούς! Αυτό αποτελεί καίριο πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.- Η τροπολογία που ψηφίστηκε στις 29/3 εν μέσω σφοδρών διαμαρτυριών των εκπαιδευτικών έφερε τα πάνω κάτω και στις προσλήψεις των αναπληρωτών, με αποκορύφωμα την απαξίωση του βασικού πτυχίου. Η εφαρμογή, όμως, αυτής της τροπολογίας στηρίζεται σε μια Υπουργική Απόφαση είναι ο κ. Γαβρόγλου. Πριν καν συναντηθούμε την Πέμπτη, ξέρουμε πολύ καλά τα αιτήματά μας, αιτήματα που στηρίζει το γονεϊκό και το συνδικαλιστικό κίνημα:1. Άμεση αλλαγή του νόμου 4415/20162. Κατάργηση της τροπολογίας που ψηφίστηκε στις 29/3.3. Καμία Υπουργική Απόφαση που μοριοδοτεί το βασικό πτυχίο. Όχι στη λογική της μοριοδότησης γενικά.4. Μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση τώρα.5. Πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.κ. Γαβρόγλου, σας απευθυνόμαστε πάλι προσωπικά.Δεν μπορούμε να δεχτούμε να γυρίσουμε στα σχολεία μας και, ενώ όλοι οι συνάδελφοί μας στον σύλλογο διδασκόντων να έχουν πτυχίο που να δίνει επαγγελματικά δικαιώματα, εμείς μόνο να έχουμε πτυχίο που να δίνει ΜΟΡΙΑ!Δεν μπορούμε να το δεχτούμε!Δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα Ειδικής Αγωγής, που ίδρυσε η Ελληνική Πολιτεία και που ενέκρινε τον οδηγό σπουδών τους το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, θα δίνουν πλέον πτυχίο στην ανεργία. Οδηγείτε στην απόγνωση εκατοντάδες φοιτητές και τις οικογένειές τους!Η συνάντηση μαζί σας θα γίνει εν μέσω κινητοποιήσεων, διότι η οργή των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ ξεχειλίζει!ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΑΕ – ΠΕ61/ ΠΕ71

“Επικοινωνία Ε.Σ.Α.μεΑ. με υπουργείο Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία και εκπαιδευτικών γονέων ΑμεΑ”

"Επικοινωνία Ε.Σ.Α.μεΑ. με υπουργείο Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία και εκπαιδευτικών γονέων ΑμεΑ"

Η σημερινή κατάθεση Ερώτησης στη Βουλή από βουλευτές του ΚΚΕ, με θέμα: ” προβλήματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Αγαπητοί συνάδελφοι, λάβαμε, από τον αντιπρόεδρο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και πρόεδρο του ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, ενημερωτικό σχετικά με την Ερώτηση στη Βουλή που κατατέθηκε σήμερα από βουλευτές του ΚΚΕ προς τον Υπουργό Παιδείας, σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. ΕΡΩΤΗΣΗΠρος τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΘέμα: Προβλήματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.Οι αναπληρωτές που υπηρετούν ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ έχουν προσληφθεί εδώ και αρκετούς μήνες, δεν έχουν ακόμη πληρωθεί βάσει μισθολογικής κατάταξης (βάσει της προϋπηρεσίας τους και άλλων προσόντων, π.χ. μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι). Αυτό σημαίνει ότι όλους τους τελευταίους μήνες, οι μισθοί τους είναι αρκετές δεκάδες έως και εκατοντάδες ευρώ κατώτεροι από όσο θα έπρεπε. Να σημειωθεί επίσης, πως υπάρχει κάθε μήνα καθυστέρηση καταβολής του βασικού μισθού και τείνει πλέον να γίνει πάγια τακτική αυτήν την σχολική χρονιά, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους του ΕΒΠ που εργάζονται μέσω του προγράμματος «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (σχολικό έτος 2016-2017)» με Κωδικό ΟΠΣ 5001888 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 9Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ».Βάσει των παραπάνω, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός ποια μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση, ώστε: ·Να καταβληθούν άμεσα τα όσα οφείλονται στους αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, βάσει της μισθολογικής τους κατάταξης.·Να ληφθούν υπόψη το σύνολο των προσόντων των εργαζόμενων (προϋπηρεσία και τίτλοι σπουδών) στη μισθολογική κατάταξη, όπως προβλέπεται.·Να καταβάλλεται έγκαιρα ο μισθός όλων των εργαζομένων του ΕΕΠ και του ΕΒΠ, μέσω οποιουδήποτε προγράμματος και αν εργάζονται. Οι βουλευτές Σάκης ΒαρδαλήςΓιάννης Δελής

Παρατηρήσεις της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. επί της ΥΑ Πρόσληψης Αναπληρωτών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε τις παρατηρήσεις της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. επί της ΥΑ Πρόσληψης Αναπληρωτών. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. ΕΠΙ ΤΗΣ Υ.Α. ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 1. Κατ’ αρχήν δεν μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση περί θετικών σημείων, από την στιγμή που η απαξίωση του βασικού πτυχίου αποτελεί κεντρικό άξονα του σκεπτικού τους και μάλιστα αυτό το βαφτίζουν ισονομία. Ισονομία και αποκατάσταση της συνταγματικής νομιμότητας ήταν, όταν την πράγματι αδικία όπου ένα μονοετές μεταπτυχιακό (και εδώ δεν υποτιμούμε το μτπχ τίτλο ο οποίος έχει ισοτιμία και συνάφεια και οι οποίοι σαφώς στην δευτεροβάθμια όπου δεν υπάρχει βασικό πτυχίο ΕΑΕ είναι το βασικό προσόν) προσπερνούσε 10ετή και πάνω προϋπηρεσία ενός απόφοιτου ΠΕ61-71 στην Π.Ε.- o οποίος τονίζουμε ότι έχει βασικό πτυχίο για την πρωτοβάθμια ΕΑΕ τετραετούς διάρκειας από το ελληνικό κράτος - την κατήργησαν οι ΥΑ του 2014. Αλήθεια υπάρχει κάποια δικαστική απόφαση που αναφέρει κάτι τέτοιο;;; διότι από όσο γνωρίζουμε όπου και αν πήγαν οι ΠΕ70/60 δεν δικαιώθηκαν. Αξιοσημείωτο είναι ότι αδιαφορούν ακόμα και για την άποψη της ΔΟΕ!!! Πρόκειται μάλλον για δημιουργήματα τόσο υπερβατικών αυθεντιών της διανόησης που οι υπόλοιποι, ταπεινοί όντες, δεν μπορούμε να κατανοήσουμε! 2. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να μην έρχεται σε διαβούλευση ο νόμος αλλά μία Υ.Α. Ο τρόπος δε, που γίνεται η διαβούλευση μπορεί να της αποδώσει κάλλιστα το χαρακτηρισμό «παρωδία». Αναρωτιόμαστε αν η Δ/νση ΕΑΕ θα λάβει υπόψη της ως ξεχωριστές τις γνώμες που καταθέτει ο κάθε ανώνυμος και οι οποίες είναι εμφανώς copy-paste. 3. Η σύγκριση δεν μπορεί να γίνει ουσιαστικά ανάμεσα στις Υ.Α. αυτήν δηλαδή που έβγαλαν σε διαβούλευση και σε αυτήν που είχε βγει (ΦΕΚ 2217/13-8-2014), αλλά ανάμεσα στην Υ.Α. που έβγαλαν σε διαβούλευση και στα αναφερόμενα στο σχέδιο νόμου ΕΑΕ που είχε δυο φορές έρθει σε διαβούλευση. Και τούτο διότι η υπουργική εκδόθηκε το 2014 υπό πίεση χρόνου και μετέπειτα αποκαταστάθηκαν κάποια λάθη, αν και μόνο μεταξύ της υπουργικής του 2014 και της τωρινής να γίνει η σύγκριση, πάλι είναι συντριπτική η υπεροχή της πρώτης. 4. Γιατί έβγαλαν και τροποποίησαν μόνο την υπουργική των εκπαιδευτικών του διδακτικού προσωπικού, ενώ του ΕΕΠ & ΕΒΠ έμεινε (τουλάχιστον μέχρι σήμερα) όπως ήταν, με τα ίδια μοριοδοτούμενα κριτήρια;;; Δηλαδή για τους διδάσκοντες δεν ήταν καλά και έπρεπε να αλλαχτούν, αλλά για το ΕΕΠ & ΕΒΠ που δεν μας πολυνοιάζει ήταν μια χαρά;;; Το μόνο λογικό που μπορεί να σκεφτεί κανείς είναι ότι τους ένοιαζε μόνο η κατάργηση της πρόταξης των αποφοίτων των τμημάτων ΕΑΕ στην πρωτοβάθμια ΕΑΕ! Όπως ανέφερε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης ΕΑΕ ο λόγος βιασύνης για την τροπολογία ήταν, διότι υπήρχε πίεση από το ΑΣΕΠ για την κατάρτιση των πινάκων στα μέσα Μαίου. Έτσι λοιπόν, αμέσως μετά την ψήφιση της τροπολογίας, ανακοινώθηκε το περιεχόμενο της ΥΑ που ρυθμίζει τα κριτήρια ένταξης στους πίνακες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών καθώς και τη μοριοδότησή τους. Η ΥΑ για το ΕΕΠ & ΕΒΠ γιατί δεν δόθηκε ταυτόχρονα; Δεν υπάρχει πίεση του ΑΣΕΠ για την κατάρτιση και αυτών των πινάκων; Όλοι γνωρίζουν ότι η μεγάλη καθυστέρηση στις προσλήψεις φέτος αφορούσε στο ΕΕΠ & ΕΒΠ. Να συμπεράνουμε ότι για το ΕΕΠ & ΕΒΠ η καθυστέρηση θα ισχύσει και φέτος; Άραγε δεν πιέζει το ΑΣΕΠ γι αυτή την κατηγορία του προσωπικού που είναι εξίσου απαραίτητο και σημαντικό για την εύρυθμη λειτουργία των δομών της ΕΑΕ;;; 5. Πουθενά στην προτεινόμενη Υ.Α., δεν αναφέρεται ότι τα κοινωνικά μόρια τα οποία παίρνει κάποιος είναι τα ανώτερα από αυτά που πληροί - όπως σωστά γίνεται στα ακαδημαϊκά με μοναδική εξαίρεση (κακώς) στο 50μηνο όπου προστίθενται και το 0,5 του σεμιναρίου (!!!) – με αποτέλεσμα να μπορούν να προστίθενται τα μόρια π.χ. ενός ΓΟΝΕΑ ΑΜΕΑ + Ο ΙΔΙΟΣ ΑΜΕΑ = 21 (7 διότι είναι γονέας ΑμεΑ, 7 διότι εξομοιώνεται και με πολύτεκνο και άλλα 7 διότι είναι και ο ίδιος ΑμεΑ, άρα συνολικά 21 μόρια)!!!! Δηλαδή έχουμε ισοδυναμία με 84 ΜΗΝΕΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ή ΣΧΕΔΟΝ 4 ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ή σχεδόν 3 ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ 1 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ή 5 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!!! 6. Είναι λοιπόν η μοριοδότηση των γονέων τέκνων ΑμεΑ διπλή (!!!) όπως έγινε και πέρυσι που αν και έγιναν ενστάσεις τελικά ίσχυσε η διπλή αυτή μοριοδότηση; δηλαδή πλέον θα μιλάμε για 7+7=14 μόρια; Γι αυτό γίνεται ξεχωριστή μνεία για γονείς ΑμεΑ από τη στιγμή που η έννοια της πολυτεκνίας τους καλύπτει;;;; (σ.σ. ο νόμος ορίζει ότι ο γονέας παιδιού ΑμεΑ θεωρείται πολύτεκνος)! Η μοριοδότηση των ΑμεΑ, γονέων τέκνων ΑμεΑ και πολυτέκνων είναι υπερβολική και δεν θα έπρεπε να ξεπερνά κανένα από τα βασικά ακαδημαϊκά προσόντα! Η κοινωνική πολιτική ασκείται σε άλλο επίπεδο κι όχι υπερμοριοδοτώντας τα κοινωνικά κριτήρια και απαξιώνοντας τα ακαδημαϊκά. 7. Ποια επιστημονική τεκμηρίωση, ποια βιβλιογραφία λέει πως οι ΑμεΑ εκπαιδευτικοί είναι κατάλληλοι να διδάξουν στην ειδική εκπαίδευση αλλά όχι στην γενική; Μήπως γιατί στην γενική θα ξεσηκωθούν οι γονείς μιας και τα παιδιά τους δίνουν πανελλήνιες, ενώ στην ειδική τα παιδιά είναι κατώτερου θεού και «δεν βαριέσαι σιγά την εκπαίδευση»;;; Αυτό είναι τελικά το σκεπτικό τους και γι’ αυτό στέλνουν και εκπαιδευτικούς χωρίς κανένα προσόν ΕΑΕ στα ειδικά σχολεία;;; Μήπως έτσι εξηγείται ότι ψήφισαν πρόσφατα - αν και όλοι οι φορείς ήταν εναντίον - σαν κατώτερο αριθμό στο τμήμα τους 3 μαθητές αδιαφορώντας για τη συνένωση διαφορετικών τάξεων ή εργαστηριακών ειδικοτήτων;;;; 8. Στο παρελθόν είχε συμφωνηθεί κατόπιν συζητήσεων με την ΕΣΑμεΑ πως αφ’ενός ο γονέας παιδιού ΑμεΑ είναι δάσκαλος του παιδιού του και δεν μπορεί να είναι όλων των παιδιών με αναπηρία (δηλαδή, όπως αναγράφεται στην υπουργική απόφαση, πώς άραγε ένας γονέας παιδιού με 67% αναπηρία από καρκίνο γίνεται κατάλληλος να διδάξει στην ειδική αγωγή;;; αλήθεια κατ’ αντιστοιχία ένας γιατρός καρδιολόγος που έχει παιδί με 67% αναπηρία λόγω καρκίνου είναι κατά τον εισηγητή της Υ.Α. και ……. ογκολόγος;;;;;;;;) και αφ’ ετέρου αν ο εκπαιδευτικός ΑμεΑ είναι κατάλληλος να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση είναι πολλαπλάσια κατάλληλος να διδάξει στην γενική. Έτσι λοιπόν άνοιγε – και σωστά - ο δρόμος της γενικής εκπαίδευσης στους ΑμεΑ, μοριοδοτούνταν στα κοινωνικά κριτήρια η αναπηρία, ορίζονταν ποσοστό πρόσληψης ΑμεΑ σε κάθε φάση πρόσληψης και δεν θεωρούνταν προσόν!! Εδώ καν δεν έχουν προβλεφθεί περιορισμοί/δικλείδες για το ποσοστό ΑμεΑ σε κάθε ειδικότητα και σε κάθε ειδικό σχολείο!!! Υπενθυμίζουμε ακόμη ότι, στα πλαίσια της εναρμόνισης με άπειρες υποδείξεις και αποφάσεις του συνηγόρου του παιδιού είχε εξασφαλιστεί πως οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ δεν θα πηγαίνουν στην παράλληλη στήριξη. Θα πρέπει να μας πουν λοιπόν τώρα πώς θα απαντήσουν στα ερωτήματα του συνηγόρου στο γιατί π.χ. θα στέλνεται ένας κωφός ή τυφλός εκπαιδευτικός να υποστηρίξει έναν μαθητή με αυτισμό, όταν είναι προφανές πως η υποστήριξη αυτή δεν μπορεί να είναι αυτή που έχει ανάγκη ο μαθητής; Φυσικά ανάλογα ισχύουν και για τα Τμήματα Ένταξης αλλά και γενικότερα. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑμεΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑμεΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ Ή ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ !!! 9. Γιατί άραγε χρειάζεται να είναι επ’ αόριστο η αναπηρία που πιστοποιείται από τα ΚΕΠΑ τη στιγμή που ο αναπληρωτής προσλαμβάνεται για 1 διδακτικό έτος και όχι ως μόνιμος;;;; Δεν γνωρίζει ο εισηγητής ποια κατάσταση επικρατεί με τις πιστοποιήσεις;;; Πρέπει να αντικατασταθεί η «επ’ αόριστο» με την φράση «για 1 τουλάχιστο έτος». 10. Γιατί γίνεται τόσο γενναιόδωρη μοριοδότηση στους πολύτεκνους; Άραγε αυτό είναι το πρόβλημα; Διότι νομίζαμε ότι ένας πολύτεκνος θα ήταν σημαντικό να εργάζεται κοντά στην οικογένειά του και όχι απλά να δουλεύει όπου να ‘ναι. Επιπλέον, τώρα μαθαίνουμε ότι ο πολύτεκνος (7 μόρια) ισοδυναμεί με άτομο με αναπηρία (7 μόρια) ενώ είναι το ήμισυ του γονέα ΑμεΑ αφού ο τελευταίος παίρνει 7+7 =14 μόρια!!! 11. Γιατί αφήνεται τόσο γενικά στα ακαδημαϊκά κριτήρια η δυνατότητα ύπαρξης πτυχίου ΑΕΙ σε άλλη ειδικότητα αλλά και κατηγορία (όπου κατηγορίες είναι οι ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) και επομένως και μεταπτυχιακού ΕΑΕ που θα τους εντάσσει στον κύριο πίνακα και επιπλέον θα μοριοδοτείται, προκειμένου για εκπαιδευτικούς κατηγορίας ΤΕ ή και ΔΕ και τι εξυπηρετεί αυτό;;;; Κλασικό παράδειγμα οι μουσικοί κατηγορίας ΤΕ οι οποίοι έχοντας ένα πτυχίο π.χ. Θεολόγου μπορούν να έχουν και μεταπτυχιακό ΕΑΕ και με την τωρινή διατύπωση να ενταχθούν στον κύριο πίνακα με βάση το μεταπτυχιακό ΕΑΕ ως ΤΕ16 ενώ, αν είναι απλώς απόφοιτοι του ωδείου ΔΕΝ μπορούν να έχουν κανένα μεταπτυχιακό και θα εντάσσονται στον επικουρικό!! ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΕ Ή ΔΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΙΝΑΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 50 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ. Προφανώς κάποιοι δεν γνωρίζουν ότι η προϋπηρεσία για τον αναπληρωτή μετρά στον κλάδο που έχει προσφερθεί και δεν μεταφέρεται σε ενδεχόμενο δεύτερο ή τρίτο πτυχίο!! 12. Γιατί στην υπουργική – και θα ήταν το μόνο καλό που θα έκαναν – δεν ρυθμίζουν το θέμα του διπλασιασμού στα δυσπρόσιτα σχολεία, αίροντας το «πάτημα» που βρίσκει η Διεύθυνση Προσωπικού τα τελευταία χρόνια μόνον, να μην το δίνει και το οποίο στο σχέδιο νόμου της ΕΑΕ σαφώς αναφέρονταν; 13. Τα σεμινάρια στην υπουργική απόφαση του 2014 μοριοδοτούνταν μέχρι το 2010 ενώ τώρα μοριοδοτούνται όλα και χωρίς τις πολύ αυστηρές προϋποθέσεις που όριζε ο επερχόμενος νόμος ΕΑΕ. Τώρα ξανανοίγουν τη φάμπρικα των σεμιναρίων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ:  ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ & ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΑΕ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΛΕΓΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ);;; ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΗΔΗ ΙΣΧΥΟΝΤΑ;;;;;  ΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗ ΛΕΞΗ «ΑΣΦΑΛΕΙΑ» ΠΟΥ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ! ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ;;; ΜΗΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ;;;; Η ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑμεΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ή ΟΧΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ;;; ΕΚΘΕΤΟΥΝ Ή ΌΧΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ (ΒΛ. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΕΕΕΕΚ);;;; ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΔΕ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ!  Προτείνουμε το αυτονόητο και τους καλούμε να το πράξουν τουλάχιστον στο όνομα της ασφάλειας που επικαλέστηκαν: Για κάθε ΑμεΑ ή πολύτεκνο ή γονέα ΑμεΑ εκπαιδευτικό που προσλαμβάνεται, να προσλαμβάνεται ένας επιπλέον εκπαιδευτικός ο οποίος έχει μηδέν κοινωνικά κριτήρια. Με άλλα λόγια οι ΑμεΑ εκπαιδευτικοί να προσλαμβάνονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού των προσλαμβανομένων. Έτσι θα αποδείξει η Πολιτεία πώς η κοινωνική πολιτική δεν γίνεται εις βάρος των μαθητών ΑμεΑ ενώ διασφαλίζει τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ. Τελειώνοντας, θεωρούμε ότι πρέπει τα λειτουργικά κενά να δοθούν στον ΑΣΕΠ, ο οποίος να βγάλει την προκήρυξη εμπεριέχοντας τα κενά ανά περιοχή ώστε οι αναπληρωτές να μην δηλώσουν πάλι στα τυφλά, ενώ κατόπιν να κάνει και τις προσλήψεις σε μία και μόνον φάση. Τυχόν αποδεδειγμένα έκτακτες ανάγκες να καλύπτονται με συμπληρωματικές προκηρύξεις, άλλωστε υπάρχει σχετική εμπειρία στις προσλήψεις μονίμων στο παρελθόν. Το άρθρο 103 του Συντάγματος είναι σαφέστατο. Διαφορετικά να κοινοποιήσουν την έκθεση των νομικών συμβούλων αναφορικά με τη συνταγματικότητα του συγκεκριμένου σημείου. Αναφορικά με τους δασκάλους θεωρούμε ότι αν για την πρωτοβάθμια ΕΑΕ πρέπει οι ΠΕ70 και ΠΕ60 να εντάσσονται στον κύριο πίνακα μαζί με τους ΠΕ71, πρέπει να βρίσκονται μετά από τους ΠΕ71. Άλλωστε αν διαβάσαμε σωστά, ο Υπουργός δήλωσε ότι οι ανάγκες της πρωτοβάθμιας ΕΑΕ είναι μεγάλες και ότι όλοι θα εργαστούν. Όπως ορθά οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεν βασικό πτυχίο αλλά δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια (π.χ. οι ΠΕ18) εντάσσονται στον πίνακα αλλά μετά από τους έχοντες παιδαγωγική επάρκεια (κι ας έχουν μεγαλύτερη προϋπηρεσία) έτσι και κατ’ αναλογία στην πρωτοβάθμια ΕΑΕ που λείπει όχι η παιδαγωγική επάρκεια αλλά κάτι περισσότερο: ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ, πρέπει να γίνει το ίδιο. Επίσης πρέπει να επανεξεταστεί η μεταφορά προϋπηρεσίας των ΠΕ70 και ΠΕ60 στον πίνακα γενικής, μη έχοντας τα πλήρη προσόντα για μόνιμο διορισμό εκεί όπου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και αποκτούν την προϋπηρεσία, δηλ. στην πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Ζούμε ιστορικές στιγμές!!!!

“ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.”…ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΖΗΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΩΣ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,σήμερα, γύρω στις 10 μ.μ, λάβαμε από την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. με mail, τα παρακάτω έγγραφα της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής με θέμα:"ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ" και ένα εισαγωγικό σημείωμα με το οποίο η Π.Ο.Σ.Ε.ΕΠ.Ε.Α. ζητά από τους Περιφερειακούς Συλλόγους, έως την Παρασκευή 7 Απριλίου "προτάσεις -θέσεις - και τα σχόλια σας επί των συγκεκριμένων προτάσεων ή και επί άλλων σημείων που θεωρείτε σημαντικά στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ, ώστε να τις καταθέσει η Ομοσπονδία στο υπουργείο." Ο Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ εδώ και καιρό είχε ζητήσει τις προτάσεις σας, τις οποίες αποστείλατε και τις οποίες θα κοινοποιήσουμε άμεσα στην Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., ώστε να προλάβουμε τα πολύ ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα που θέτει το Υπουργείο.Αν όμως εν τω μεταξύ επιθυμείτε να αποστείλετε οτιδήποτε συμπληρωματικό με βάση τις παρακάτω κοινοποιούμενες αλλαγές στην Εγκύκλιο που προτείνει το Υπουργείο, μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας το mail: [email protected].Β.Β ΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ MAIL ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α."αγαπητοί συνάδελφοι, σας προωθούμε τις προτεινόμενες αλλαγές στην ΥΑ καθορισμού κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τις οποίες λάβαμε σήμερα από τη Δ/νση ΕΑΕ. Παρακαλούμε να μας καταθέσετε μέχρι την Παρασκευή 7 Απριλίου, τις προτάσεις -θέσεις - και τα σχόλια σας επί των συγκεκριμένων προτάσεων ή και επί άλλων σημείων που θεωρείτε σημαντικά στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ, ώστε να τις καταθέσει η Ομοσπονδία στο υπουργείο." ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.Αγαπητοί συνάδελφοι αναπληρωτές του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, Σας ενημερώνουμε για τις προτεινόμενες αλλαγές στην ΥΑ καθορισμού των κριτηρίων πρόσληψης ενόψει της επόμενης εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τις οποίες λάβαμε σήμερα από τη Διεύθυνση ΕΑΕ, και τις έχουμε προωθήσει προς τους Περιφερειακούς Συλλόγους προκειμένου να μας στείλουν τις προτάσεις τους επί των συγκεκριμένων αλλαγών ή/και άλλων σημείων, ώστε να κατατεθούν από την ομοσπονδία στο υπουργείο. Εσείς, ως μέλη των Συλλόγων σας, μπορείτε να διαβουλευτείτε σχετικώς και να καταθέσετε τις απόψεις -προτάσεις -σχόλιά σας στον Πρωτοβάθμιο Σύλλογο όπου ανήκετε. Η προθεσμία που μας έχει δοθεί από το Υπουργείο, είναι η Παρασκευή 7 Απριλίου, ημέρα μέχρι την οποία αναμένουμε από τους περιφερειακούς συλλόγους τις τοποθετήσεις τους. Οι προτεινόμενες συγκεκριμένες αλλαγές που θα διαβάσετε παρακάτω, σύμφωνα με τη Δ/νση ΕΑΕ, κρίνονται αναγκαίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων που διαπιστώθηκαν κατά τη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ. Επιπλέον, ενημερωθήκαμε ότι πέραν των προτεινόμενων αλλαγών, η Δ/νση ΕΑΕ σε συνεργασία με το ΑΣΕΠ επεξεργάζεται και την επίλυση άλλων εκκρεμοτήτων που θα μπορούσαν να διευθετηθούν μέσω της εγκυκλίου, και για τις οποίες θα λάβουμε ενημέρωση. ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 2016 ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΦΕΚ B 2217 - 18.07.2016Ημερομηνία κυκλοφορίας 18.07.2016 Σελίδες 12 (23973 - 23984) ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΗΝ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ