Το αποτέλεσμα των εκλογών αναμένεται να φέρει αλλαγές στους μαθητές των Λυκείων όπως έχει γράψει το . Από τις σημαντικότερες αλλαγές είναι η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων που συνοδεύεται και από την συνακόλουθη κατάργηση της προσμέτρησης των βαθμών των τριών τάξεων για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Να σημειώσουμε ότι η Τράπεζα Θεμάτων αναμένεται να καταργηθεί από τις φετινές εξετάσεις αφού το Τμήμα Παιδείας έχει καταλήξει στο να εξεταστούν τον Ιούνιο του 2015 οι μαθητές τόσο στην Α Λυκείου όσο και στη Β σε θέματα που θα τεθούν από τους διδάσκοντες. Οι μαθητές θα προάγονται με ενδοσχολικές εξετάσεις συνυπολογίζοντας τους προφορικούς βαθμούς των τετραμήνων όπως ίσχυε στο παρελθόν.

Α ΛΥΚΕΙΟΥ – ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

50% ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, 50% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ 100%

Β ΛΥΚΕΙΟΥ- ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

50% ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, 50% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ 100%

Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

50% ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, 50% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ 100%

Όπως προειπώθηκε καταργείται ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης που προκύπτει από τις επιδόσεις των υποψηφίων στις τρείς τάξεις του Λυκείου. Πλέον για την εισαγωγή θα υπολογίζονται οι βαθμολογίες που σημείωσαν οι υποψήφιοι στις πανελλαδικές.

ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗΣ + ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗΣ. ΔΕ ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ

Διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων

Αλλαγές αναμένεται να έχουμε και στις επιλογές που θα έχουν οι υποψήφιοι. Με το υπάρχον σύστημα οι υποψήφιοι είχαν το δικαίωμα να δηλώσουν τις σχολές ενός μόνο επιστημονικού πεδίου με αποτέλεσμα να περιορίζονται δραστικά οι επιλογές των σχολών.

Σύμφωνα με το Τμήμα Παιδείας αναγκαία είναι η διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων. Η πρόσβαση στις Παιδαγωγικές Επιστήμες να μπορεί να γίνει από όλα τα επιστημονικά πεδία, ενώ να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές των Θετικών, Τεχνολογικών και Επιστημών Υγείας από τη Β’ αλλά και από τη Γ’ ομάδα προσανατολισμού. Με την ίδια λογική να υπάρχει η ίδια δυνατότητα σε απολυτηριούχους της Α’ και της Δ’ ομάδας προσανατολισμού.