: Τι είπε στον ΑΝΤ1 η για την επιστροφή των μαθητών στις αίθουσες, για τα και την καθυστέρηση στην καταβολή των σε δικαιούχους tablet. Δείτε στο ipaidia.gr τι είπε η Ζέττα Μακρή.

«Η ζωή τους είναι παρόμοια με τη ζωή των ενηλίκων και γι’ αυτό υπάρχει πρόβλεψη από το και εκείνοι εθελοντικά στην πλατφόρμα που έχουμε δημιουργήσει με τη συναίνεση έγγραφη ή την παρουσία γονέων και κηδεμόνων μπορούν να εμβολιαστούν» δήλωσε η Ζέττα Μακρή για τους μαθητές των 16 και άνω.

Η εξέταση είναι εθελοντική, αυξήθηκαν κατά πολύ οι αιτήσεις. Έχει πάρει απάντηση το 90% των αιτήσεων. Η προσέλευση είναι μεγάλη.

Άνοιγμα σχολείων: Ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να ανοίξουν 1η Φεβρουαρίου τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

«Ακούμε ευλαβικά τις υποδείξεις των ειδικών και παίρνουμε εν συνεχεία την πολιτική απόφαση. Υπάρχουν Γυμνάσια με τις λυκειακές τάξεις, τα οποία επειδή υπάρχει ο ίδιος σύλλογος διδασκόντων, υπάρχουν θέματα αποτελεσματικής λειτουργίας, δεν θα λειτουργήσουν. Αυτά είναι 28-29 σε όλη την επικράτεια αν δεν κάνω λάθος. Και σε αυτά περιλαμβάνονται και τα μουσικά Γυμνάσια» κατέληξε.

«Για τους μαθητές της, έχουμε μειώσει την ύλη κατά 30 % και έγκαιρα την έχουμε ανακοινώσει. Σε ότι αφορά την τηλεκπαίδευση, το υπουργείο διαρκώς ενημερώνεται και η τηλεκπαίδευση προχωρεί κανονικά. Για να σας προλάβω, διαβάστε το άρθρο ρου Εconomist και δείτε πόσο άλματα και θετικό παράδειγμα εκπαίδευσης είναι η Ελλάδα. Για εμάς δεν υπάρχουν μαθητές δύο διαφορετικών ταχυτήτων, υπάρχουν δύο διαφορετικές μορφές εκπαίδευσης οι οποίες αποδίδουν και σας βεβαιώνω ότι το υπουργείο το παρακολουθεί και το γνωρίζει» πρόσθεσε.

Για τα

«Στα φροντιστήρια δεν είναι σταθερές οι ομάδες, είναι από διαφορετικά λύκεια, από διαφορετικές ενδεχομένως περιοχές, άρα δημιουργείται μεγαλύτερος κίνδυνος μεταδοτικότητας της νόσου και οι οδηγίες αυτές έγιναν από το υπουργείο σεβαστές. Οφείλουμε να τους ακούμε τους ειδικούς, εμείς παίρνουμε την πολιτική απόφαση, αλλά όταν οι επιδημιολόγοι που ξέρουν τα πραγματικά δεδομένα, τη δυνατότητα μετάδοσης του ιού, συνιστούν να μη συγχρωτίζονται διαφορετικές κάθε φορά ομάδες μαθητών, εμείς παίρνουμε την ανάλογη απόφαση περιορίζοντας κατά το δυνατό το ρίσκο» υπογράμμισε.

Και γνωρίζοντας ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι καλύτερη, αλλά μπορεί κάλλιστα να αντικατασταθεί με την τηλεκπαίδευση και προχωρούμε με προσοχή και σεβασμό στην υγεία και προσοχή και σεβασμό για τους μαθητές» σχολίασε.

Για τα 200 ευρώ

Για την καθυστέρηση της χορήγησης του στους μαθητές, σχολίασε «είναι στην αρμοδιότητά μας, δεν είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του υπουργείου παιδείας και πιέζουμε και είμαστε βέβαιοι ότι τάχιστα θα υλοποιηθεί».