Η Σχολή Χιλλ είναι ένα πανάκριβο ιδιωτικό σχολείο κάπου στην Πλάκα τής Αθήνας …Ένα σχολείο, το οποίο είναι απρόσιτο για τους κοινούς Έλληνες …Είναι πανάκριβο και η εισαγωγή σ’ αυτό απαιτεί εκτός από το μεγάλο «πορτοφόλι» και κάποιες «συστατικές επιστολές» …Δηλαδή, ακόμα κι αν ξεπεραστεί το οικονομικό πρόβλημα, αυτό δεν φτάνει από μόνο του για την εισαγωγή ενός παιδιού στο σχολείο αυτό. Τα παιδιά εκεί πρέπει να έχουν το απαιτούμενο κοινωνικό pedigree, ώστε να γίνουν αποδεκτά …Δεν είναι «τυχαία» παιδιά «τυχαίων» γονιών. Εκεί στέλνονται τα παιδιά τής «άρχουσας» τάξης, για να «συγχρωτιστούν» μεταξύ τους και να δημιουργήσουν τις κοινωνικές σχέσεις-«επενδύσεις», οι οποίες θα τους εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον …Δεν δίνεις 16.000 τον χρόνο για πλάκα …»Επένδυση» είναι τα χρήματα αυτά …Οικογένειες, οι οποίες ζουν με τόσα χρήματα τον χρόνο, θεωρούνται πλέον προνομιούχες σε αυτήν τη χώρα.

Σε αυτό το «αποστειρωμένο» – κυριολεκτικά και μεταφορικά – σχολείο προβλήματα όπως η φυματίωση, η ηπατίτιδα, η δυσεντερία κλπ. δεν είναι απλά άγνωστες καταστάσεις, αλλά στην κυριολεξία άγνωστες λέξεις. Αυτό το σχολείο βρίσκεται στην τρίτη χιλιετία και λογικό είναι αυτά τα προβλήματα του Μεσαίωνα να μην το αφορούν.

Στο σχολείο αυτό έχει βάλει τα παιδιά του ο αγραβάτωτος «επαναστάτης», ο οποίος παριστάνει τον Πρωθυπουργό τής Ελλάδας …Ο κατά φαντασίαν «Τσε», που, όταν δεν «πολεμάει» τους ιμπεριαλιστές, «χορεύει» τις «Αγορές». Ο άνθρωπος, ο οποίος έκαιγε θρανία και μαυροπίνακες στα δημόσια σχολεία, προκειμένου να «μπει» από την πίσω «πόρτα» στον «χάρτη» τής πολιτικής, είναι ο ίδιος άνθρωπος, ο οποίος για τα δικά του παιδιά φρόντισε να μην τα αφορά η «κληρονομιά» του. Η «κληρονομιά» των αγώνων του, η οποία άφησε πίσω της μια κατεστραμμένη δημόσια παιδεία, αφορά μόνον τα παιδιά των φτωχών.

Σαν να μην έφτανε αυτή η υποβάθμιση των μέσων που παρέχονται σε αυτά τα Ελληνόπουλα, τώρα έρχονται κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι «ευαίσθητοι» και «ανθρωπιστές» να «σπρώξουν» όλα μαζί αυτά τα παιδιά στον Μεσαίωνα. Δεν έφτανε, δηλαδή, που οι «επαναστάτες» τού κώλου υποβάθμισαν κάθε έννοια δημόσιας παιδείας, έρχονται τώρα και με τις πράξεις τους απειλούν και τα ίδια τα παιδιά. Δεν έφτανε, δηλαδή, που γυρνάνε στα σπίτια τους αγράμματα, τώρα θα φοβόμαστε μήπως γυρίσουν κι άρρωστα. Μπορεί να μην μαθαίνουν τα φαινόμενα της φυσικής ή της χημείας, αλλά θα τους μείνει από το σχολείο η γνώση τού να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα της ηπατίτιδας και της φυματίωσης.

Επειδή μέσα στα πλαίσια τής παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας πολλά ακούγονται για την Ελλάδα, η οποία πρέπει να δείξει «κατανόηση» στο μεταναστευτικό πρόβλημα – γιατί κατά το παρελθόν γεύτηκε τόσο την προσφυγιά όσο και τη μετανάστευση – θα πρέπει να πούμε μερικά πράγματα, γιατί η κατάσταση δεν είναι έτσι όπως την παρουσιάζουν. Πρόσφατα οι προσφυγικής καταγωγής κάτοικοι του Ωραιοκάστρου δέχθηκαν μια άδικη και σκληρή επίθεση από όλους τους «αλληλέγγυους» και τους πλούσιους «ευαίσθητους», επειδή δεν ήθελαν – για υγειονομικούς λόγους – να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο μαζί με προσφυγόπουλα, τα οποία δεν είχαν εμβολιαστεί και που κατά γενική παραδοχή αποτελούσαν μια μεγάλη «απειλή» για την υγεία των παιδιών τους.

…Δικαίωμά τους είναι να μεριμνούν για την υγεία των παιδιών τους και βέβαια δεν θα δώσουν λογαριασμό σε κανέναν «ευαίσθητο», ο οποίος για λόγους πολιτικών, κομματικών και ιδιωτικών συμφερόντων δεν ενδιαφέρεται για τίποτε παραπάνω από μια επιφανειακή «τακτοποίηση» εκκρεμοτήτων …Γιατί «επιφανειακή»; …Γιατί αυτό, το οποίο γίνεται σήμερα σε κάποια ελληνικά σχολεία στο όνομα του «πολιτισμού», είναι έγκλημα …Είναι έγκλημα, γιατί, εξαιτίας αυτής της άθλιας πολιτικής, θα υποβαθμιστεί όχι μόνον η υγεία των παιδιών αλλά και η μόρφωσή τους. Ακόμα λοιπόν και στο βασικό επίπεδο να το εξετάσει κάποιος, αυτοί οι άνθρωποι έχουν δίκιο και αυτό το δίκιο – όπως συνήθως – κωδικοποιείται και σε νόμους

Σ’ ό,τι αφορά το πρώτο – και αφορά την υγεία των παιδιών—, συμβαίνει το εξής: Ο άνθρωπος – εκτός απ’ όλα τ’ άλλα – έχει και ζωική φύση …Έχει ζωική παθολογία …Δεν είναι μόνον πνεύμα …Δεν είναι μόνον Θεός …Είναι ταυτόχρονα και ζώο, το οποίο νοσεί και μεταφέρει ασθένειες ως φορέας. Κοινά ζώα, όταν περνάνε σύνορα, μπαίνουν σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ καραντίνα, για να προστατευτεί το ζωϊκό κεφάλαιο της χώρας στην οποία εισέρχονται …Καραντίνα υποχρεωτική, εφόσον δεν γίνονται δεκτά ούτε απλά έγγραφα πιστοποίησης της υγείας τους. Τον περασμένο Απρίλιο δικάστηκε στην Αυστραλία η γυναίκα τού Τζόνι Ντεπ, γιατί έβαλε στη χώρα τα σκυλιά της χωρίς να τα υποβάλει στη νόμιμη διαδικασία τής καραντίνας, την οποία επιβάλει ο αυστηρός νόμος τής χώρας …Μιλάμε για σκυλιά προσεγμένα και με καταγεγραμμένο ιατρικό ιστορικό και όχι για κάποια αδέσποτα.

Γιατί έμπλεξε με τα δικαστήρια της Αυστραλίας; …Γιατί αυτή η καραντίνα είναι μια πάγια και υποχρεωτική τακτική των πολιτισμένων κρατών …Γιατί μόνον έτσι προστατεύεται το ζωϊκό κεφάλαιο ενός τόπου από αρρώστιες, οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν από ανεξέλεγκτους φορείς …Το ίδιο, δηλαδή, το οποίο αφορά και τον άνθρωπο ως ζωϊκό είδος. Το ερώτημα λοιπόν προκύπτει μέσα από τη λογική: Πώς είναι δυνατόν να προστατεύεται τόσο αυστηρά το ζωϊκό κεφάλαιο μιας χώρας και να μην προστατεύεται το υπέρτατο κεφάλαιο ενός λαού, που είναι τα παιδιά του; …Να αφήνεται το μέλλον του λαού χωρίς καμία προστασία; Σε καμία επαφή δεν θα έπρεπε να έρχονται τα παιδιά μεταξύ τους μέχρι να βεβαιωθεί αρμοδίως η υγεία τους μετά από νόμιμη και υποχρεωτική καραντίνα..

…»Μα, τα εμβολιάζουν», λένε οι πονηροί και οι αφελείς. Μα, ο εμβολιασμός είναι ένα προληπτικό μέτρο, για να μην νοσήσει ένα παιδί …Ο εμβολιασμός δεν είναι θεραπεία …Ο εμβολιασμός δεν αποτελεί λύση όταν ένα παιδί ήδη νοσεί …Όταν ήδη είναι φορέας μιας τρομερής αρρώστιας, όπως είναι η ηπατίτιδα ή η φυματίωση. Άρα; …Άρα μιλάμε για πολύ μεγάλο «κενό ασφάλειας» …Μιλάμε για πολύ πιθανό κίνδυνο εμφάνισης τέτοιων κρουσμάτων, όταν γνωρίζουμε πως οι συνθήκες διαβίωσης στους προσφυγικούς καταυλισμούς είναι άθλιες.