Είναι πλέον κοινό μυστικό στην πατρίδα μας, όταν ανακοινώνεται η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς, ότι οι δάσκαλοι ΔΕΝ θα είναι όλοι στις θέσεις τους, τα ολοήμερα ΔΕΝ θα λειτουργούν τις ώρες που πρέπει, ότι τα παιδιά που χρειάζονται βοήθεια (Παράλληλη στήριξη) ΔΕΝ θα την έχουν και όσο αφορά το υπόλοιπο βοηθητικό προσωπικό θα είναι από ανύπαρκτο έως ανεπαρκές…

ΑΣΓΜΕ

· Μας είναι αδύνατον να κατανοήσουμε, πως κάθε χρόνο η Ελληνική πολιτεία ΔΕΝ μπορεί να οργανώσει τις προσλήψεις που χρειάζονται , πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς και όχι μετά από δυο και τρεις μήνες. Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις τα κενά παραμένουν απλήρωτα ακόμα και μέχρι το Πάσχα.

· Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί μας ζητάτε να δηλώνουμε από τον Μάιο , αν τα παιδιά μας θα παρακολουθήσουν το ολοήμερο πρόγραμμα στα Δημοτικά, αφού γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι ΔΕΝ θα έχουμε πλήρες Ολοήμερο , πριν τον Νοέμβριο.

· Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί πρέπει να υπάρχουν αναπληρωτές.

· Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί πρέπει να δηλώνουμε ξένες γλώσσες , αφού δεν υπάρχουν καθηγητές για να τις διδάξουν.

· Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί , πρέπει να υπάρχουν φάσεις στον διορισμό αναπληρωτών.

· Δεν μπορούμε να καταλάβουμε και ούτε θέλουμε να προσαρμοστούμε…..

Το ζήτημα με τους αναπληρωτές φέτος είναι ακόμα ποιο μπερδεμένο, γιατί τα οριστικά αποτελέσματα των προκηρύξεων, για την κατάρτιση της σειράς κατάταξης αναπληρωτών , θα βγουν στην μέση της χρονιάς, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Ζητάμε,

· Να καλυφθούν πλήρως τα κενά που δηλώνονται από τις Διευθύνσεις, και να μην γίνονται περικοπές 30%(ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΑΣΕΙΣ)

· Να μην υπάρχει αναμονή και τα κενά να αποστέλλονται σαν ανάγκες αμέσως μόλις εμφανίζονται.

· Τα κενά που παρουσιάζονται κατά την διάρκεια της χρονιάς, να καλύπτονται από τις Διευθύνσεις και όχι να περιμένουμε έγκριση από το Υπουργείο.

· Επιτέλους σταματήστε, αυτό τον πολυδαίδαλο τρόπο αναπλήρωσης των κενών, που έχει μοναδικό αποτέλεσμα , την ταλαιπωρία γονιών και μαθητών πανελλαδικά…

· Μόνιμοι διορισμοί, σε ΠΕ και σε ΔΕ, τόσοι , όσοι είναι και οι αναπληρωτές που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο.

Για την Παράλληλη Στήριξη,

· Κάλυψη, όλων των αιτήσεων , αλλά και κάλυψη όλων των αναγκών που θα παρουσιαστούν κατά την διάρκεια του σχολικού έτους.

· Δυνατότητα παράκαμψης, του μοριακού πίνακα και να τοποθετούνται στις ίδιες διευθύνσεις οι ίδιοι εκπαιδευτικοί, ώστε κατά την διάρκεια 6 χρόνων , να μην αλλάζει ο μαθητής που χρήζει την στήριξη έξι διαφορετικούς δασκάλους.

· Ενίσχυση των Τ.Ε. Κάθε τμήμα Τ.Ε. μπορεί να δεχτεί 12 παιδιά. Όταν λοιπόν υπάρχουν περισσότερες από 12 βεβαιωμένες περιπτώσεις παιδιών που χρήζουν στήριξης, να χωρίζεται το τμήμα.

· Να στηριχθεί ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης με μόνιμους διορισμούς.

Καθαριότητα στα σχολεία,

· Άμεση πρόσληψη , όλου του απαραίτητου προσωπικού, ώστε τα σχολεία να λειτουργούν σύμφωνα με τις υποδείξεις του ΕΟΔΥ ,να είναι δηλ. καθαρά και ασφαλή για τα παιδιά μας.

Νοσηλευτές στα σχολεία,

· Ενίσχυση του θεσμού των σχολικών νοσηλευτών , τώρα που ο covid 19, είναι εδώ.

· Κανένας μαθητής με ΣΧΤ1, χωρίς νοσηλευτή και μάλιστα, εκπαιδευμένο στην αντιμετώπιση του , είτε με μεταπτυχιακό , είτε μέσα από αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε παιδο-διαβητολογικό κέντρο.

Τραπεζοκόμοι..

· Θεσμοθέτηση του <Θεσμού των τραπεζοκόμων>, ειδικά στα Νηπιαγωγεία

Ειδική Αγωγή

· Άμεσα να γίνουν οι μόνιμες προσλήψεις που βρίσκονται στο τελικό τους στάδιο, και να υπάρξει προγραμματισμός για την κάλυψη όλων των αναγκών.

ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΟ , ΣΤΙΣ 7 ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ , ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.